Och, zo af en toe kun je dat hebben he?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aan.
Ik schoot in de lach gekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... sommige kliekjes zijn idd lekkerderder dan andere.Left-overs en 2e keuzes ook.
En nu zit ik me weer af te vragen of jij aan hetzelfde denkt als ik en zo niet wat ik dan niet snap dan wel zie.quote:
Ik pak liever een Guinness trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, zo af en toe kun je dat hebben he?
Ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
En nu zit ik me weer af te vragen of jij aan hetzelfde denkt als ik en zo niet wat ik dan niet snap dan wel zie.
Ik had het over dat ene 'misstapje' van mijnmet Tessje... Jij?
Nee ok... dan zitten we in dezelfde buurt...quote:
Ik ook. Maar als alles in het verre oosten vandaag goed gaat heb ik een extra reden om vanavond aan de Guinness te gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pak liever een Guinness trouwens.
Als alles hier goed gaat ZIT ik vanavond aan de Guinnessquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als alles in het verre oosten vandaag goed gaat heb ik een extra reden om vanavond aan de Guinness te gaan.
Educated guess zegt me dat jij vanavond hoe dan ook aan de Guinness zit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Als alles hier goed gaat ZIT ik vanavond aan de Guinness.
You may be right therequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Educated guess zegt me dat jij vanavond hoe dan ook aan de Guinness zit!
Same here, het 12-pack staat in de werkkoelkast voor over een uurtje, daarna op naar het grotere werkquote:
Kom hier maar bier tappen dan..quote:
Same here.quote:
Goedzo.quote:
je hebt mail..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:56 schreef static het volgende:
[..]
Goedzo.
En zullen we het eens over wat anders hebben?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef static het volgende:
Shit, C.
We doen wat je in je laatste zin hebt gezegd. Take it easy, ok?
Oi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |