Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe ik trouwens ook niet, want met dat tempo sta ik dan de 2e helft van de avond constant op het toilet... om te plassen wel te verstaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem op![]()
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, daar heb je al iets anders op gevonden
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?
Als je aan de zoete meuk gaat.................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als je aan de zoete meuk gaat..................
Zit je nou nog steeds in zijn kliek!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?
Tipje: Kiwi's!![]()
![]()
Dan ben ik al ver heenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je aan de zoete meuk gaat..................
quote:
Kliekjes zijn lekkerrrrrquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
oi! Mijn kliek is offtopic hier ja.
We hebben het nu over de Laffer en Static kliek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
Leuke "line up"
Helaas kan ik niet ivm de verjaardag van mijn moeder
Jullie wel heel veel plezier gewenst!!!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
De verjaardag van je moeder duurt vast niet tot de sluitingstijd van de kroegen.
Heel normaal, eigenlijk.quote:
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werkquote:
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werk.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |