Volgens mij kunnen mensen met 50 Eur te besteden prima komen, maar die moeten dan wel een beetje de eer aan zichzelf houden niet de halve avond op andermans zak gaan zitten teren tenzij dat expliciet aangeboden is natuurlijk.quote:Rondje nemen = rondje geven plus eigen initiatief daarna.
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij pretendeerde altijd een enorm hoog inkomen te hebben (of werk je nog steeds niet momenteel??)
Je kunt toch compenseren?
Het gaat eigenlijk helemaal niet om jou maar om de idiote eisjes aan het begin van deze thread.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:04 schreef static het volgende:
[..]
Been there, done that, vraag maar eens rond. Doe ik niet meer.
En ja, een hoog inkomen heb ik; neemt niet weg dat ik het maar weereens over de balk ga gooien voor mensen die ik niet ken.
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe ik trouwens ook niet, want met dat tempo sta ik dan de 2e helft van de avond constant op het toilet... om te plassen wel te verstaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lost bij mij ook het student-met-niet-zoveel-geld-probleem op![]()
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, daar heb je al iets anders op gevonden
.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Meer dan ¤50 hoef je niet aan me uit te geven toch?
Als je aan de zoete meuk gaat.................quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als je aan de zoete meuk gaat..................
Zit je nou nog steeds in zijn kliek!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt je fruitmandje aangevuld?
Tipje: Kiwi's!![]()
![]()
Dan ben ik al ver heenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je aan de zoete meuk gaat..................
quote:
Kliekjes zijn lekkerrrrrquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
oi! Mijn kliek is offtopic hier ja.
We hebben het nu over de Laffer en Static kliek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Ripley het volgende:
Leuke "line up"
Helaas kan ik niet ivm de verjaardag van mijn moeder
Jullie wel heel veel plezier gewenst!!!
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
De verjaardag van je moeder duurt vast niet tot de sluitingstijd van de kroegen.
Heel normaal, eigenlijk.quote:
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werkquote:
Sommige mensen pakken het dus NIET goed aanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen op hun werk.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |