Typische internetnerd-eigenschap ook, die grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tot koning van het singlestopic gekroond.![]()
Maar tegen een God kan ik niet op.![]()
Ik heb sinds gisteren ook vakantie. En ik ga proberen om zaterdag naar utrecht te kopmen maar dat hangt er van af hoe laat ik kan gaan tensnisen. En ik moet morgen vroeg op dus dik zi ga zo heel verstandig slapen> Zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben gisteren flink wezen bieren en ga morgen weer. Vandaag heb ik bijna de hele dag bijgeslapen. Maar goed, ik heb van dinsdag op woensdag dan ook helemaal geen nachtrust gehad.
M'n bioritme is dus weer lekker op dreef, maar goed, het is toch vakantie dus wat maakt het uit
Dat deed Napoleon ook, wil je jezelf met hem vergelijken?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tot koning van het singlestopic gekroond.![]()
Maar tegen een God kan ik niet op.![]()
Ja, als meisje zijnde moet je een nacht met Joey doorbrengen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef saaw het volgende:
moet je ook echt een 'toelatingstest' doen om hier te mogen komen?![]()
Is er zaterdag iets in Utrecht?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren ook vakantie. En ik ga proberen om zaterdag naar utrecht te kopmen maar dat hangt er van af hoe laat ik kan gaan tensnisen. En ik moet morgen vroeg op dus dik zi ga zo heel verstandig slapen> Zo ben ik.
En als man zijnde? Yvonne?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als meisje zijnde moet je een nacht met Joey doorbrengen.![]()
Nee hoor, ik heb flink wat uitgesteld tot augustus. Lekker boeiend, ik heb nu vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar heb je alles nog op tijd in gelevenrfend, tijn?
Ik werk voor ibmquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tis goed dat je het zegt, ik ga gelijk die film ff downloaden, ik wou 'em al tijden zien. Ik weet er echt helemaal niks vanaf verder. Van bijna geen enkele conspiracy theory trouwens. Hoewel ik laatst iets heb gekeken over hoe IBM's Big Blue de beste schaker van de wereld (Kasparov) versloeg en dat klopte ook niet helemaal...
oh jeequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
en met mij dan????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij ginj iets met mike doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er zaterdag iets in Utrecht?
Hoe dan ook, doe maar verstandig. Zo ben je immers
Die kroonde zichzelf keizerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat deed Napoleon ook, wil je jezelf met hem vergelijken?![]()
Ach, de realiteit op m'n TV vind ik toch niet zo boeiend. Dan kijk ik wel uit het raamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar JFK nooit gezien?
Wel de moeite waard, al is het wel een vrije gedachte van Oliver stone en niet geheel op feite gebaseerd
Heyquote:
Rijd JFK daar nog rondjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, de realiteit op m'n TV vind ik toch niet zo boeiend. Dan kijk ik wel uit het raam
Moet je even wat foto's naar mij mailenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef saaw het volgende:
moet je ook echt een 'toelatingstest' doen om hier te mogen komen?![]()
Dat is morgen, IR.quote:
Whehehehe, ik ben al maaaanden niet meer voor 10 uur opgestaanquote:En aj, ik ben hardstikek vesratndig. Vooral als ik morgen om half 9 moet werken..
Koning, keizer, tsaar, dictator. Een pot nat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die kroonde zichzelf keizer![]()
Zo weer een lesje geschiedenis
Ook prachtig gefotosoept plaatje zeg..quote:
Sokske is een schatjequote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef speknek het volgende:
Het klinkt alsof je de hele avond aan het bier bent geweest, I.R.Baboon..
Ik nog niet. Mja Twisted_Sok is ook aardig triest, heb wel zo'n idee van wie deze geniale kloons zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Twisted_SOK vond ik toch het dieptepunt![]()
Deze had ik al gezien geloof ik
Ja, al neemt soms Elvis het stuur even overquote:
Hey!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Koning, keizer, tsaar, dictator. Een pot nat.![]()
Nee, Tijn. Mike werkt mrogen de hele dag. Hij zei dat het zaterdag is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is morgen, IR.
[..]
Whehehehe, ik ben al maaaanden niet meer voor 10 uur opgestaan
Ik denk meequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik nog niet. Mja Twisted_Sok is ook aardig triest, heb wel zo'n idee van wie deze geniale kloons zijn..
En nog 1..quote:
Hallo, speknek? Is het uit met je grote liefde? (zei hij, vol mededogen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:16 schreef speknek het volgende:
Het klinkt alsof je de hele avond aan het bier bent geweest, I.R.Baboon..
Wat heb jij gezopen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, Tijn. Mike werkt mrogen de hele dag. Hij zei dat het zaterdag is.
in mijn koelkastquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef PPWB84 het volgende:
waar is malt bier als je het nodig hebt
Nooit gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, al neemt soms Elvis het stuur even over
Ooit Bubba Ho-Tep gezien trouwens? Dat is een toffe film waarin Elvis en JFK vrienden zijn in een bejaardentehuis.
Mike is morgen vrij en ik zie 'em 's middags in Utrecht. Ik ben bang dat je verkeerd bent ingelicht, IR.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, Tijn. Mike werkt mrogen de hele dag. Hij zei dat het zaterdag is.
Ga huilen danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
'
Ze vindt mij niet zo aardig geloof ik.
Nope, ik ga morgen weer neuken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, speknek? Is het uit met je grote liefde? (zei hij, vol mededogen)
Eerst 1,5 literquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij gezopen als ik vragen mag?![]()
Hallo, speknek. Flikker een eind op.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Nope, ik ga morgen weer neuken.
(sprak hij meedogenloos)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Eerst 1,5 literschultenbrau
(mijn eerste keer ooit, maar ja, wat moet je),
De aandelen zijn in 1 keer verdubbeld in prijsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Eerst 1,5 literschultenbrau
(mijn eerste keer ooit, maar ja, wat moet je), daarna een paar flesjes amstel, daarna iets van amstel, en thuis daarnet nog een leffe blond.
Jep, dat is 'em. Toffe film. Bruce Campell (van de Evil Dead-serie) die Elvis speelt is sowieso tof natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0281686/
Die dus??
Ook nog hoog cijfer
Damn waar kan ik die vinden!
Tijn, in dat geval is Mike een sukkel. Van de bovenste plank, zelfs.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mike is morgen vrij en ik zie 'em 's middags in Utrecht. Ik ben bang dat je verkeerd bent ingelicht, IR.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik nog niet. Mja Twisted_Sok is ook aardig triest, heb wel zo'n idee van wie deze geniale kloons zijn..
Ik vrees het wel. Maar ja, het was een feestje. En dan geheelonthouden is ook zo raar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is toch dat bier van de Aldi van iets van 20 cent voor een halve liter of zo?
![]()
![]()
![]()
Ik wuo ngo even zegggen dta ik je zatredag wel in utreg zie. Succes mrogenochtend!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, speknek. Flikker een eind op.
(Zei hij vol jaloerzie, maar stiekem toch vol liefde, het betreft immers speknek. Maar toch wil hij duidelijk maken dat speknek hier niet thusihorort).
Serieus, Mike had het over zaterdag. En Tijns agendabijhouden kennende heb ik toch het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wuo ngo even zegggen dta ik je zatredag wel in utreg zie. Succes mrogenochtend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |