Graag je CV overleggen zodat de ballotagecommissie kan besluiten of je toegelaten wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:59 schreef Furious het volgende:
* Furious voegt zich maar onder het de gesprekken van de singles.
Ik kon het niet langer verbergen!![]()
Dat is ook niet de bedoeling van deze reeks.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:03 schreef saaw het volgende:
waar hebben jullie het echt over? ik volg er niks van
Ervaringen:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Graag je CV overleggen zodat de ballotagecommissie kan besluiten of je toegelaten wordt.![]()
Nog net nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:03 schreef Tijn het volgende:
Hehe, dat soort gasten zijn wel tof, al geloof ik eigenlijk in geen enkele conspiracy. Wat mij betreft zijn we gewoon op de maan geweest en heeft Bin Laden de twin towers omgegooid.
Heeft 'ie ook zilverfolie om z'n hoofd om zich te beschermen tegen "mindcontrol"-straling?
OK, voorlopig ben je toegelaten, maar over het definitieve besluit moet ik me nog beraden.quote:
Ik ben gisteren flink wezen bieren en ga morgen weer. Vandaag heb ik bijna de hele dag bijgeslapen. Maar goed, ik heb van dinsdag op woensdag dan ook helemaal geen nachtrust gehad.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hqalllo, Tijn. Ik ben de hel eavond aan het bier geweest. En jij?
Who made you the bossquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, voorlopig ben je toegelaten, maar over het definitieve besluit moet ik me nog beraden.![]()
Tis goed dat je het zegt, ik ga gelijk die film ff downloaden, ik wou 'em al tijden zien. Ik weet er echt helemaal niks vanaf verder. Van bijna geen enkele conspiracy theory trouwens. Hoewel ik laatst iets heb gekeken over hoe IBM's Big Blue de beste schaker van de wereld (Kasparov) versloeg en dat klopte ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Enige waar ik het "zeker" van weet is uiteraard JFK
Dat stinkt aan alle kanten
't Schijnt een kunst te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker genoeg single ervaring![]()
Ik heb mezelf tot koning van het singlestopic gekroond.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Who made you the boss![]()
I am a natural born leader![]()
Typische internetnerd-eigenschap ook, die grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tot koning van het singlestopic gekroond.![]()
Maar tegen een God kan ik niet op.![]()
Ik heb sinds gisteren ook vakantie. En ik ga proberen om zaterdag naar utrecht te kopmen maar dat hangt er van af hoe laat ik kan gaan tensnisen. En ik moet morgen vroeg op dus dik zi ga zo heel verstandig slapen> Zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben gisteren flink wezen bieren en ga morgen weer. Vandaag heb ik bijna de hele dag bijgeslapen. Maar goed, ik heb van dinsdag op woensdag dan ook helemaal geen nachtrust gehad.
M'n bioritme is dus weer lekker op dreef, maar goed, het is toch vakantie dus wat maakt het uit
Dat deed Napoleon ook, wil je jezelf met hem vergelijken?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tot koning van het singlestopic gekroond.![]()
Maar tegen een God kan ik niet op.![]()
Ja, als meisje zijnde moet je een nacht met Joey doorbrengen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef saaw het volgende:
moet je ook echt een 'toelatingstest' doen om hier te mogen komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |