Het was geen flame... Ze hadden t over fotos en ik wilde van fotos naar sex gaan... Niet zo serieus joh... Was helemaal niet zo bedoeld...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is elke keer hetzelfde liedje. Er MOET altijd iemand van dit soort opmerkingen maken. En dat is gewoon niet de bedoeling, hier en nergens op fok!
Flamen is NOT done! klaar....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het is elke keer hetzelfde liedje. Er MOET altijd iemand van dit soort opmerkingen maken. En dat is gewoon niet de bedoeling, hier en nergens op fok!
Flamen is NOT done! klaar....
Right, misschien las ik de context verkeerd. Maar het is wel een tendens in deze reeks.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het was geen flame... Ze hadden t over fotos en ik wilde van fotos naar sex gaan... Niet zo serieus joh... Was helemaal niet zo bedoeld...
Als je het over kliekjes wilt hebben, kijk eens in de laffer en static meet! Icons in de OP.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]. gaat deze reeks VANDAAG nog dicht, of kan iedereen er gewoon posten???
Ik begin het zat te worden.
Zoekt Yns nog een masseur trouwens?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Yns en ik zijn er even niet en het gaat echt helemaal nergens meer over!
wij gaan weer aan de rosé
Het loopt hier echt al heel erg lang en nu wordt opeens op deze reeks gelet, right.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Right, misschien las ik de context verkeerd. Maar het is wel een tendens in deze reeks.
beschouw het maar als een "er wordt op deze reeks gelet" post, en NEE niet alleen door mij.
Carry on.....
Ok. Volgende keer even tot 10 tellen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het inmiddels verklaard.
ga rustig verder met fotos enzo.
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wil ook een DSLR, alleen geen winkel in de buurt die er een paar leuken heeft staan en er ook iets fatsoenlijks over kan vertellen..
Is dit ietsquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik wil ook een DSLR, alleen geen winkel in de buurt die er een paar leuken heeft staan en er ook iets fatsoenlijks over kan vertellen..
Ik vind dit niet leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Goeie training voor jequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leukIk vind fototoestellen niets aan
![]()
Ik heb een samsung E820 die ook mooie foto's kan maken... Verder is ie klein kan ik ermee bellen en sms-en
MMS kan die ook maar heb ik niet ingesteld
Eindelijk een onderwerp wat Joey niet leuk vindquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leukIk vind fototoestellen niets aan
![]()
Ik heb een samsung E820 die ook mooie foto's kan maken... Verder is ie klein kan ik ermee bellen en sms-en
MMS kan die ook maar heb ik niet ingesteld
Ja, hij staat al te lang te koop naar mijn zin.quote:
Pas op want ik haal de rest en dan gaan we t over anaal penetreren hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Eindelijk een onderwerp wat Joey niet leuk vind
Nou nooit te laat om van beroep te veranderen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, hij staat al te lang te koop naar mijn zin.
En het is gewoon een ding in perfecte staat, zo rondom de 1000 foto's mee gemaakt. Extra accu, 1GB Sandisk CF, boekjes, cd's, bon, doos.
ik had verkoper moeten worden
Moet je even wachten, want dat is al teveel geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas op want ik haal de rest en dan gaan we t over anaal penetreren hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |