Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze geven er tegenwoordig ook helemaal niets meer om!
JoeyT gebruikt bij t uitgaan de sony dsc T1 maar waarschijnlijk hebben jullie t ook niet over zulke camera's...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze geven er tegenwoordig ook helemaal niets meer om!
Als ie maar belt, toch!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Naja lekker toch? Gratis cameraatje
Zal geen supermodel zijn maar toch.
Ben t niet vaak met je eens maar nu wel...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Naja lekker toch? Gratis cameraatje
Zal geen supermodel zijn maar toch.
Van optredensquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT gebruikt bij t uitgaan de sony dsc T1 maar waarschijnlijk hebben jullie t ook niet over zulke camera's...
Maja fotograferen van plantjes etc zuigt gewoon...![]()
Hoe kleiner hoe beter tijdens uitgaan, toch Joe?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JoeyT gebruikt bij t uitgaan de sony dsc T1 maar waarschijnlijk hebben jullie t ook niet over zulke camera's...
Maja fotograferen van plantjes etc zuigt gewoon...![]()
Ik kan kiezen uit een Samsung en een Minolta.. Lijken me toch wel aardige camera's hoorquote:
Sta je daar met je lopmpe camera... Ik doe t gewoon met mn sony en die doet t primaquote:
Neequote:
Je moet iets doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
Zou iemand me het verband tussen singles en fotografie kunnen uitleggen?![]()
Ik wil graag mooie foto'squote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sta je daar met je lopmpe camera... Ik doe t gewoon met mn sony en die doet t prima
Idd ze moeten in je zak kunnen... Niet om je nek hangenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe kleiner hoe beter tijdens uitgaan, toch Joe?
Dat t je taak is is een goed excuus... Mijn pics van t uitgaan zijn trws altijd primaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil graag mooie foto's![]()
En het is mijn taak daar![]()
Cool man! Concerten/optredens zijn de leukere onderwerpen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil graag mooie foto's![]()
En het is mijn taak daar![]()
Owja... Foto's van je dates maken hadden we t over... Maken jullie dan ook actie foto's of gewoon gezelligheids foto's?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
Dawg de sletten verpesten ons gesprek![]()
Zit in de familiequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Cool man! Concerten/optredens zijn de leukere onderwerpen.
Zo, Sports Illustrated. Dat zijn de betere bladen, en foto's natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit in de familie
Hele familie maakt foto's
En mn oom is professioneel fotograaf o.a. voor sports illustrated
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
Dawg de sletten verpesten ons gesprek![]()
Chago?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]. gaat deze reeks VANDAAG nog dicht, of kan iedereen er gewoon posten???
Ik begin het zat te worden.
Doe niet zo raar... T was gewoon een opmerking naar mij toe omdat ik aant pesten wasquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er niet normaal aan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef HeatWave het volgende:
Pciesquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe niet zo raar... T was gewoon een opmerking naar mij toe omdat ik aant pesten was
Nee, maar het is elke keer hetzelfde liedje. Er MOET altijd iemand van dit soort opmerkingen maken. En dat is gewoon niet de bedoeling, hier en nergens op fok!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |