abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28493465
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Mochten die twee Surinamers nou veroordeeld worden, zouden ze dan van het eiland geschopt worden na het uitzitten van hun straf?
Nu ga ik er vanuit dat ze geen Nederlands staatsburger zijn en omdat ze al langer als 10 jaar daar wonen een permanente verblijfsvergunning hebben.... klopt die aanname?
Nee ze worden niet uit Aruba geschopt.
pi_28493691
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef BwennieBren het volgende:
De broertjes Kalpoe zijn vrij en Joran moet nog 60 dagen!

Volgens Foxnews dan..

en moeder stuurt ze terug naar Suriname volgens scaredmonkeys.

Daar werd ook gezegd dat de de Holloways hadden gezegd dat indien een van de verdachten vrij zouden komen ze alles op tafel zouden gooien in een persconferentie. Nou ben benieuwd!

Ik ga weer ff lurken...
Scaredmonkeys is geen betrouwbare bron...zolang je moeder Kaploe niet op televisie ziet en persoonlijk zegd dat ze die jongens naar Suriname stuurt moet je niks anders geloven.
pi_28493805
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik wist het! Thanx

Trouwens, kan Joran nou in hoger beroep voor die 60 dagen nu hij nog steeds niet beschuldigd is van moord?
Kan...maar zal die zaak toch verliezen, het is een 'high profile case' ...
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 02:59:56 #254
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28501013
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:38 schreef Stratos het volgende:

[..]

Scaredmonkeys is geen betrouwbare bron...zolang je moeder Kaploe niet op televisie ziet en persoonlijk zegd dat ze die jongens naar Suriname stuurt moet je niks anders geloven.
Je hebt gelijk, het is inmiddels al weer bekend dat de Kalpoe broers nog steeds verdachten zijn en dus Aruba niet mogen verlaten. Ze zijn vrij omdat er geen nieuwe bewijslast was.

En nu ga ik ECHT naar bed!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_28501115
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:59 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is inmiddels al weer bekend dat de Kalpoe broers nog steeds verdachten zijn en dus Aruba niet mogen verlaten. Ze zijn vrij omdat er geen nieuwe bewijslast was.

En nu ga ik ECHT naar bed!
Vrij is vrij. Het OM kan wel zoveel willen, maar als een rechter (eindelijk) oordeelt dat er niet voldoende bewijslast is, mogen die jongens gaan en staan waar ze willen net als ieder ander.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:27:21 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28503953
Schitterend om te zien hoe Amerikanen reageren op zo'n zaak als deze; opeens is alles vreemd, moet de FBI de zaak maar overnemen en zijn Aruba en NL geen ruk waard....

En al die bullshit over het heilige maagdje: goddamn, www.girlsgonewild.com duizenden brave Nathaleetjes....
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:54:11 #257
112371 halion
Iqztrepp
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:29:41 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28505437
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:54 schreef halion het volgende:
vele foto's: http://joranvandersloot.blogspot.com/
1. Zo, die Joran pikte aardig wat sletjes op.
2. Of hij deed stoer, of die gast had aardig wat geld.
3. Natalee een golddiggerhoertje?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28505495

Dit snap ik niet, was gisteren ook op het journaal te zien. Waarom wordt zo'n stuk strand niet afgezet. Zowel voor de strandgasten als voor de verdachte is een confrontatie op deze manier niet wenselijk ljkt mij. Ik als strandgast wil tijdens mijn vakantie niet geconfronteerd worden met een mogelijk moordenaar en ik als verdachte zou niet op zo'n manier met anderen willen geconfronteerd.
Onbegrijpelijk wat mij betreft.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:44:11 #260
112371 halion
Iqztrepp
pi_28505816
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 11:31 schreef Redux het volgende:
[afbeelding]

Waarom wordt zo'n stuk strand niet afgezet.
onkunde van de authoriteiten. treurig.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 13:16:59 #261
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28508946
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vrij is vrij. Het OM kan wel zoveel willen, maar als een rechter (eindelijk) oordeelt dat er niet voldoende bewijslast is, mogen die jongens gaan en staan waar ze willen net als ieder ander.
Yeah right, laten we maar eerst wachten wat de komende dagen gaat gebeuren niet?
Het OM heeft 3 dagen de mogelijkheid om in hoger beroep te gaan tegen de vrijlating van de Kalpoe broers.

"Attorney General Karin Janssen declined to comment Monday. Her office issued a statement saying prosecutors were considering an appeal of the judge’s decision to release the Kalpoes. They have three days to do so."

http://www.msnbc.msn.com/id/8435397/

Zo kan de advocaat van Joran dat eveneens doen tegen die 60 dagen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:19:24 #262
112371 halion
Iqztrepp
pi_28517871
het zou mij niet verbazen als Pa van der Slut weer wordt opgepakt.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 17:43:08 #263
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28518683
FYI:

Een persconferentie van 1.13 m is door Beth Holloway gehouden.

Te beluisteren hier: www.arubadag.com
quote:
Beth:

"It is now that I ask the world to help me.

Two suspects were released yesterday who were involved in a violent crime against my daughter. These criminals are not only allowed to walk freely among the tourists and citizens of Aruba, but there are no limits where they may choose to travel. I am asking all mothers and fathers in all nations to hear my plea. I implore you. Do not allow these two suspects, the Kalpoe brothers, to enter your country until this case is solved. Do not allow these criminals to walk among your citizens. Help me by not allowing these two to get away with this crime. It is my greatest fear that the Kalpoe brothers will leave Aruba. I am asking the Aruban officials to notify the US State Department in the event these suspects try to leave this island. I am asking all nations not to offer them a safe haven. I am asking this in the name of my beautiful, intelligent, outstanding daughter who I haven’t seen in 36 days and for whom I will continue to search until I find her.

Thank you all so much."
Daarna schijnen er veel tel. binnengekomen te zijn door Arubanen en Amerikanen:

"Stop it you stupid b***h. go look for your daughter! stop accusing our people... innocent until proven guilty. "

"Your looking in the mirror because you are the criminal. It is time the FBI looks at your family"

Kinderen die schreeuwen: "Free Joran! Free Joran! Free Joran!"

"Was your daughter doing leaving her wallet in her room.... (not sure what he was getting at.) time for you to go home..."

Ik geloof dat de Arubanen (en misschien ook wel Nederlanders) het zat zijn om telkens weer gebashed te worden door de Amerikanen en hun pers om hun rechtssysteem. Van actie krijg je psvr reactie! Tsja, en dus wordt er nu weer op de Amerikaanse blogs geroepen voor een wereldwijde boycot voor Aruba.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:44:14 #264
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_28518721
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef BwennieBren het volgende:
FYI:

Een persconferentie van 1.13 m is door Beth Holloway gehouden.

Te beluisteren hier: www.arubadag.com
[..]

Daarna schijnen er veel tel. binnengekomen te zijn door Arubanen en Amerikanen:

"Stop it you stupid b***h. go look for your daughter! stop accusing our people... innocent until proven guilty. "

"Your looking in the mirror because you are the criminal. It is time the FBI looks at your family"

Kinderen die schreeuwen: "Free Joran! Free Joran! Free Joran!"

"Was your daughter doing leaving her wallet in her room.... (not sure what he was getting at.) time for you to go home..."

Ik geloof dat de Arubanen (en misschien ook wel Nederlanders) het zat zijn om telkens weer gebashed te worden door de Amerikanen en hun pers om hun rechtssysteem. Van actie krijg je psvr reactie! Tsja, en dus wordt er nu weer op de Amerikaanse blogs geroepen voor een wereldwijde boycot voor Aruba.
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 17:48:09 #265
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28518867
Mother Worried Brothers Will Flee Aruba
Jul 5, 10:40 AM (ET)

By PETER PRENGAMAN

ORANJESTAD, Aruba (AP) - The mother of an Alabama teenager who disappeared more than a month ago on Tuesday expressed concern that two Surinamese brothers released from custody might try to flee the country and she asked other countries not to help them.

A judge ordered the release of Deepak Kalpoe, 21, and Satish Kalpoe, 18, on Monday, saying there was not sufficient evidence to continue holding them in Natalee Holloway's disappearance.

In an emotional news conference, Holloway's mother said she believes they should still be in jail and expressed concern they might try to flee the island.

"I'm asking all nations not to offer them a safe haven," Beth Holloway Twitty said. "These criminals are now free to walk among the tourists of Aruba ... while I have not seen my beautiful daughter in 36 days."

"My greatest fear is that they will leave Aruba," she said before breaking down in tears.

http://apnews.myway.com//article/20050705/D8B59NJG0.html
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 17:48:26 #266
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28518874
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Hey Foto!! How's life?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:49:40 #267
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_28518919
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Hey Foto!! How's life?
Naar omstandigheden,redelijk,en jij?
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 17:53:09 #268
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28519009
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:49 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Naar omstandigheden,redelijk,en jij?
Dito hier. Ik kom gauw weer eens RJP spelen hoor!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:57:00 #269
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_28519123
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Dito hier. Ik kom gauw weer eens RJP spelen hoor!
Oki,Tot gauw
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 juli 2005 @ 18:03:14 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28519326
Die moeder gaat er vanuit dat de drie jongens sowieso schuldig zijn en dat is nu eenmaal nog niet vastgesteld. Ik snap best dat ze zich daaraan vastklampt, maar het kan natuurlijk evengoed dat die drie er echt helemaal niets mee te maken hebben. Misschien is haar dochter er zelf wel vandoor gegaan. Misschien heeft iemand anders haar iets aangedaan. Zolang er geen concreet bewijs is of een onweerlegbare bekentenis moet ze haar mond houden.

Ik neem overigens aan dat de gebroeders zich ter beschikking van Justitie moeten houden en dus helemaal niet vrij zijn om Aruba te verlaten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28520199
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:44 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Best wel trieste reactie van die Arubanen. Als de Amerikanen dat eiland gaan boycotten hebben ze best wel een probleempje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 18:59:28 #272
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28521120
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef BwennieBren het volgende:

De pers 'bashed' Aruba?

Waar?

Mocht het FOX zijn dan telt dat niet, die heb ik nog nooit op een beetje neutrale verslaggeving kunnen betrappen.

En die oproep voor een boycot op een paar weblogjes, nou nou, dat zet zoden aan de dijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:02:06 #273
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28527985
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Best wel trieste reactie van die Arubanen. Als de Amerikanen dat eiland gaan boycotten hebben ze best wel een probleempje.
Ja, Arubanen lijken meer op de rest van de Antillen als ze zelf door hebben met hun achterlijke geblaat
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:49:59 #274
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28539368
reactie op m'n weblog:
quote:
Natalie Holloway came to Aruba for a vacation, not to be harmed. It is your heavy responsibility to find out what happened to this young woman, this US citizen. Beth Holloway has every right to expect justice and/or to have her daughter back. So, the Arubans can demonstrate, but what is the Aruban government going to do about Natalie Holloway?

I'm glad the American media is in Aruba. I'm glad the world is seeing what can happen to someone and the actions which are and are not taken to protect people who come to visit your island.
.
pi_28540050
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
reactie op m'n weblog:
[..]

.
Zo iemand zou je toch spontaan ontvoeren?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 10:43:41 #276
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28541512
quote:
reactie op m'n weblog:
[..]

.
Sinds wanneer woon jij in Aruba Roel??

De hypocrisie van sommige Amerikanen ook. Roepen dat er een cover-up is, dat het rechtssysteem niet deugt, Aruba een bananenrepubliek is, Aruba, dit is, Aruba dat is, Nederland dit is en Nederlands dat is (en dat terwijl velen van hen niet eens weten WAAR Nederland eigenlijk ligt! Zo heb ik ook eens een opmerking op Riehlwordview geplaatst over het Aruba gebash en duidelijk schreef dat ik een Nederlander was. Kreeg ik als antwoord: "Go and climb your stupid Eiffeltower and shut up!"

Dan komt er gisterenmiddag laat een persconferentie met Beth Holloway waarin zij de omringende landen van Aruba verzoekt de Kalpoe’s (terwijl ze door rechter vrij waren gelaten bij gebrek aan bewijslast) geen onderdak te geven en ze noemt ze criminelen enz. (zie haar statement hierboven). En wanneer de Arubanen de afgelopen nacht dan een demonstratie geven voor het raadhuis van Aruba omdat ze de opmerkingen van de Amerikaanse pers en de Holloways beu zijn, dan breekt werkelijk de pleuris los op de blogs!

“According to news sources from Aruba and Canal 90, there is supposed to be a demonstration held at the in front of the courthouse at 5pm.

I can only hope that Arubans and their officials understand that if this is the face that they want to displayed to Americans; they will have to deal with all ramifications. Because Aruba counts so heavily on American tourism, they do have a lot more to lose.

In addition, according to sources on the ground in Aruba:
The mood here is NOT good after the Beth Holloway-Twitty called the Kalpoe brothers criminals. After listening to Top 95 radio today and some of the listener’s comments today I was unnerved by a small segment of the Aruban people and their reactions to Beth’s press conference. It appears that some Arubans are upset at “the image of a foreigner calling them criminals twice is not a good thing, implying that the courts are inept.”

About 50 people were at the protest, it really looked like the lunatic fringe.
Many of the comments were expressly calling out the American media saying the portrayal of Aruba has been unfair.

It is our opinion that these 50 people are doing more damage to the relations with America as these words are spread around. Commenter “the big hammer” says “This 5:00 demonstration will be remembered as Aruba’s “Baghdad Bob” moment. It will also contribute to a record decline in tourism bookings in the ensuing months.”

Eerlijk gezegd, ik heb moeite om sommige Amerikaanse posters daar hun huid niet vol te schelden als ignorant, inconsiderate, self-centered, brainless, boy…

*zucht
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:55:46 #277
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28541875
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:43 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

De hypocrisie van sommige Amerikanen ook. Roepen dat er een cover-up is, dat het rechtssysteem niet deugt, Aruba een bananenrepubliek is, Aruba, dit is, Aruba dat is, Nederland dit is en Nederlands dat is (en dat terwijl velen van hen niet eens weten WAAR Nederland eigenlijk ligt! Zo heb ik ook eens een opmerking op Riehlwordview geplaatst over het Aruba gebash en duidelijk schreef dat ik een Nederlander was. Kreeg ik als antwoord: "Go and climb your stupid Eiffeltower and shut up!"

Dan komt er gisterenmiddag laat een persconferentie met Beth Holloway waarin zij de omringende landen van Aruba verzoekt de Kalpoe’s (terwijl ze door rechter vrij waren gelaten bij gebrek aan bewijslast) geen onderdak te geven en ze noemt ze criminelen enz. (zie haar statement hierboven). En wanneer de Arubanen de afgelopen nacht dan een demonstratie geven voor het raadhuis van Aruba omdat ze de opmerkingen van de Amerikaanse pers en de Holloways beu zijn, dan breekt werkelijk de pleuris los op de blogs!

“According to news sources from Aruba and Canal 90, there is supposed to be a demonstration held at the in front of the courthouse at 5pm.

I can only hope that Arubans and their officials understand that if this is the face that they want to displayed to Americans; they will have to deal with all ramifications. Because Aruba counts so heavily on American tourism, they do have a lot more to lose.

In addition, according to sources on the ground in Aruba:
The mood here is NOT good after the Beth Holloway-Twitty called the Kalpoe brothers criminals. After listening to Top 95 radio today and some of the listener’s comments today I was unnerved by a small segment of the Aruban people and their reactions to Beth’s press conference. It appears that some Arubans are upset at “the image of a foreigner calling them criminals twice is not a good thing, implying that the courts are inept.”

About 50 people were at the protest, it really looked like the lunatic fringe.
Many of the comments were expressly calling out the American media saying the portrayal of Aruba has been unfair.

It is our opinion that these 50 people are doing more damage to the relations with America as these words are spread around. Commenter “the big hammer” says “This 5:00 demonstration will be remembered as Aruba’s “Baghdad Bob” moment. It will also contribute to a record decline in tourism bookings in the ensuing months.”

Eerlijk gezegd, ik heb moeite om sommige Amerikaanse posters daar hun huid niet vol te schelden als ignorant, inconsiderate, self-centered, brainless, boy…

*zucht
ik ben het volledig eens met die demonstratie. Uit geen enkel bericht heb ik af kunnen leiden dat serieus bewijs tegen één van die gasten hebben. Ook heb ik niet kunnen ontdekken wat er nou zo speciaal is aan Natalee. Gewoon nog een chick op de lijst van vermisten. Nothing more, nothing less.
1700 Amerikaanse vaders, broers en zonen sneuvelen in een illegale oorlog, en het Amerikaanse leven gaat door. Een blonde griet wordt vermist, en het einde van de wereld lijkt plots in zicht!

Voor al uw klachten over de berichtgeving over Natalee Holloway; topstories@foxnews.com

Ik stel voor dat we een e-mailbombardement loslaten op Fox, en om opheldering eisen, waarom Holloway zo belangrijk is!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28542873
Belachelijk dit. Zo'n moeder die commentaar gaat geven op de autoriteiten en het rechtssysteem op Aruba... Laat haar naar haar eigen land kijken. Ook niet helemaal fris wat daar gebeurt.
Typisch dat zo'n moeder weet te vertellen dat haar dochter een brave meid is die geen gekke dingen doet. Dat zeggen ALLE moeders over hun kind.
Ook is het knap dat ze zonder bewijzen kan stellen dat die Surinaams jongen schuldig zijn. Hoe dom ben je dan? Dat ze geëmotioneerd is is logisch maar dat is nog geen excuus voor tenenkrommende domheid.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:35:18 #279
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28543133
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:43 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ja, psies .
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:36:56 #280
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_28543191
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:27 schreef Dutch_Courage het volgende:
Belachelijk dit. Zo'n moeder die commentaar gaat geven op de autoriteiten en het rechtssysteem op Aruba... Laat haar naar haar eigen land kijken. Ook niet helemaal fris wat daar gebeurt.
Typisch dat zo'n moeder weet te vertellen dat haar dochter een brave meid is die geen gekke dingen doet. Dat zeggen ALLE moeders over hun kind.
Vandaag ook inj de krant (helaas alleen te lezen met login, http://www.brabantsdagbla(...)!__2779603_,00.html) iemand die uitlegd dat de meeste Amerikaanse tieners daar komen voor sex, drugs en drank, omdat ze thuis pas mogen drinken vanaf hun 21e en daar al vanaf hun 16e. Ook hij zegt inderdaad dat de ouders altijd denken dat hun kinderen zo iets niet doen. '...maar ja, dat dachten mijn ouders ook over mij"
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_28543632
Sex, drugs en drank kun je overal vinden zelfs in eigen Amerika naar die bekende jeugd stranden. Het is niet iets typisch Aruba en Aruba is geen spring break bestemming waar duizenden tieners naartoe komen.
pi_28543918
Heel Aruba zit vol met Amerikanen, reken maar dat daar ook feestende tieners bij zijn. Bovendien mag je in Amerika pas vanaf je 21e legaal drinken. Op zeker dat die tieners die thuis niet mogen drinken los gaan op een eiland waar het ineens wel mag. Zou ik ook doen. Spring break zijn mensen die op een college of universiteit zitten, wel een slag ouder dus.
Dat dan net Holloway een rustig meisje is gaat er bij mij niet in. Lekker weg op een tropisch eiland met vriendinnen nadat je net geslaagd bent. Nee, dan ga je inderdaad rustig een boek lezen bij het hotel.
pi_28544756
Natalee was al vaker weggelopen van huis zei haar vader. Ook toen ze op Aruba verdwenen was sloegen haar kamergenoten niet meteen alarm. Een beetje alsof het wel normaal was bij haar ofzo.

Dat je van je dochter houdt, oké. Maar ik snap niet dat die moeder blijft volhouden dat ze een engeltje is, zooo knap en zooo slim. Sorry, daar gaan m'n haren van overeindstaan.

En waarom worden haar klas-en kamergenoten niet aan de tand gevoeld? Ook zij zijn een van de laatsten die haar gezien hebben. Je weet maar nooit of ze meer kunnen vertellen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:28:22 #284
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28544869
Ik zag net op het journaal de beelden van die demonstrerende Arubanen.
Die beginnen het gezeik ook aardig zat te worden nu.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:35:45 #285
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28545117
quote:
reactie op m'n weblog:
[..]

.
Een reactie niet anders dan de doorsnee VS bash op fok..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28545137
En terecht.

Hypocriete Amerikanen.

Maarja, de stemmingmakerij komt vooral van FOX he, da's nou niet bepaald hoog niveau.
pi_28545429
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Heel Aruba zit vol met Amerikanen, reken maar dat daar ook feestende tieners bij zijn. Bovendien mag je in Amerika pas vanaf je 21e legaal drinken. Op zeker dat die tieners die thuis niet mogen drinken los gaan op een eiland waar het ineens wel mag. Zou ik ook doen. Spring break zijn mensen die op een college of universiteit zitten, wel een slag ouder dus.
Dat dan net Holloway een rustig meisje is gaat er bij mij niet in. Lekker weg op een tropisch eiland met vriendinnen nadat je net geslaagd bent. Nee, dan ga je inderdaad rustig een boek lezen bij het hotel.
Ja vol voornamelijk met Amerikanen van boven de 40 jaar. 80 procent van alle Amerikanen op Aruba is zelfs ouder dan 30 jaar.

Daarnaast elk staat in de VS maakt haar eigen wet omtrent legale drank leeftijd ect.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:53:35 #288
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_28545824
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Stratos het volgende:
Daarnaast elk staat in de VS maakt haar eigen wet omtrent legale drank leeftijd ect.
Precies, en Natalee komt uit Birmingham, Alabama en daar mag dus helemaal niks.
Ik kan het weten, ik heb in '87 een jaar highschool daar gedaan.
Denk je dat je lekker naar de USA gaat, wat een kuttijd.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_28545967
Holloway kwam uit Arkansas dacht ik:
quote:
Arkansas
- No one under the age of 21 is allowed to consume or posses alcohol. Anyone under the age of 21 can't drive any motor vehicle with a BAC of .02 but less than a BAC of .10. For anyone 21 years of age or more the BAC limit is .10 or higher.

http://www.youthrights.org/dastatelist
-edit-

Alabama, ook goed:
quote:
- No one under the age of 21 is allowed to purchase, consume, possess, or to transport any alcohol.
Gewoon 21 dus.
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 13:03:00 #290
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28546167
SocialDisorder: zo'n klaagmail heb ik al een week geleden geschreven naar Fox, echter niks meer gehoord of gezien. Ze zullen het wel screenen denk ik? Jammer....

Dutch_Courage: Inderdaad, sterker nog, in het Amerikaanse rechtssysteem waren de drie jongens allang weer op vrije voeten vrijgeweest. Bovendien zegt de FBI zelfs niets te kunnen doen want er is niets maar dan ook niets te vinden van Natalee.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een reactie niet anders dan de doorsnee VS bash op fok..
Nee ik wil toch meer credit Piet. Wij weten WEL waar de VS ligt… Is toch onderdeel van dat hele grote eiland in de Atlantische Oceaan en de Pacific??

Voor de belangstellenden onder ons: Ik zie dat er inmiddels weer een interview is met Greta van Susteren en de Holloways/Twitty's op FOX.

www.foxnews.com Video sectie (rechtsboven) en dan scroll links onder "On the Record".
pi_28546495
Denk je dat Fox je mail uberhaupt leest als je kritiek op hun uit? Ze lezen de eerste zinnen en het wordt meteen de prullenbak ingegooit.
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 13:27:49 #292
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_28547216
Ehhh... ben ik nu gek geworden? Dit topique had toch eerst 11 pagina's????? Het zijn er nu maar 6.
pi_28548789
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef BwennieBren het volgende:
Ehhh... ben ik nu gek geworden? Dit topique had toch eerst 11 pagina's????? Het zijn er nu maar 6.
volg deze link
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
onderaan kun je 25 veranderen naar 50, als je dat wil.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:37:30 #294
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28549984
Alle nieuws halen van alleen FOX

Ja, dan ben je wel lekker consequent bezig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28550342
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Dus vermoord worden is een incalculeerdbaar risico wanneer je als tiener op vakantie gaat naar aruba? Je doet alsof het vermoord worden haar eigen schuld is.
pi_28552304
1. Dit is het belangerijkste nieuws in Amerika, en niet alleen op FOX.
2. Sommige Amerikanen zijn het Natalee volkomen zat ondertussen.

http://www.kuro5hin.org/story/2005/7/3/491/18474

Quote (Interview op MSNBC):

Blonde Presenterette (BP): So, the FBI have gone to Aruba?

Former FBI Pundit (FFP): Indeed, I understand they landed sometime yesterday and are in the process of setting themselves up.

BP: So, the FBI are taking over the investigation...

FFP: Erm, no, I expect they'll be offering their assistance with forensics and of course their databases.

BP: Really? Are the FBI being blocked from taking over the investigation?

FFP: Er, I understand the authorities are keen to liase but I guess we'll see.

BP: Surely the FBI lead the world in investigations of this type? What justification is there for their taking a backseat?

FFP: [long pause, sound of the penny dropping] They are there as visitors not as , er actually card carrying law enforement officials. Aruba is a Dutch dependency, the FBI don't have official powers there as they do in the United States.

BP: [longer pause] Oh, I suppose thats an important point. Thank you.

Vinden zichzelf aardig superieur, die Amerikanen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:46:51 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28552448
Maar goed, er is natuurlijk iets gruwelijk fout gegaan die avond, waarschijnlijk niet eens met opzet.

Die twee jongens weten natuurlijk meer dan ze willen zeggen, da's mijn gedachte, en ook 'pa' houdt informatie achter.

Z'n krampachtige "No body, no crime" kwam nou niet echt overtuigend over

Zou nog best eens kunnen duren aangezien ze het lichaam waarschijnlijk nooit zullen vinden.
pi_28552783
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 14:48 schreef Redux het volgende:

[..]

Dus vermoord worden is een incalculeerdbaar risico wanneer je als tiener op vakantie gaat naar aruba? Je doet alsof het vermoord worden haar eigen schuld is.
Nee, dat doe ik helemaal niet. Ik geef alleen aan dat die moeder nogal naïef is als ze zegt dat haar dochter "Zo rustig en verstandig is en nooit gekke dingen doet".

Beter lezen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:57:47 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_28552879
Ik vind dat de moeder er nog rustig onder blijft. Heel dapper.

Ik denk dat ik dat hele eiland bij elkaar geschreeuwd zou hebben .
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:58:03 #300
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')