abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:56:41 #51
112371 halion
Iqztrepp
pi_28385167
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ik vind ook dat de reisgenoten grondig door de politie op Aruba ondervraagd moesten worden. Ik snap uberhaupt niet dat ze allemaal de volgende dag terug gingen naar Alabama en een vermiste achter laat. Waarom bleef eentje of de groepsleider niet achter in het geval?!
dat is inderdaad erg vreemd.
Alsof ze er niets mee te maken wilden hebben. Vage boel.
pi_28385176
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:42 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ik vind ook dat de reisgenoten grondig door de politie op Aruba ondervraagd moesten worden. Ik snap uberhaupt niet dat ze allemaal de volgende dag terug gingen naar Alabama en een vermiste achter laat. Waarom bleef eentje of de groepsleider niet achter in het geval?!
Een van de begeleiders is achtergebleven; de rest heeft de leerlingen op de terugtocht naar Amerika begeleid
pi_28385848
een vraag die ik ook (nog) niet op CNN voorbij heb zien komen; WAAR WAREN DE BEGELEIDERS????

die horen toch zo'n groepje te begeleiden? Toen ik met een excursie groep naar Tjechië ging konden we geen scheet laten zonder dat de begeleiders daar vanaf wisten. En Natalee stapt in de auto met 3 vreemden.......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:20:21 #54
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28385952
Die begeleiders waren ws net zo zat als die Natalee
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:56:32 #55
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_28389526
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:20 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Die begeleiders waren ws net zo zat als die Natalee
Als ze allemaal uit Carlos & Charlies zijn komen rollen wel ja, dan weet je zelfs je eigen naam niet meer, zo godsliederlijk dronken komen de meesten uit een C&C.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_28389712
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

Als ze allemaal uit Carlos & Charlies zijn komen rollen wel ja, dan weet je zelfs je eigen naam niet meer, zo godsliederlijk dronken komen de meesten uit een C&C.
Erg gezellig daar ja, in augustus ben ik er ongetwijfeld wel een paar keer.

Misschien nog een paar lelijke Amerikaanse sletjes ontvoeren en verkrachten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:03:56 #57
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_28389798
Ik ben een paar keer in CC geweest op Cozumel, de shotjes
hofleverancier van sterretjes :)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:17:32 #58
112371 halion
Iqztrepp
pi_28390190
ORANJESTAD, Aruba — Fearing the investigation into the disappearance of Natalee Holloway (search) has gone cold, a U.S. senator is calling for the Aruban government to allow the FBI to get more involved in the case.

Sen. Richard Shelby (search) wants the FBI to have full access to evidence in the case and he wrote a letter to FBI Director Robert Mueller to gain support for his idea. Shelby, a Republican, represents Alabama, Holloway’s home state, in the Senate.

Aruban officials said the FBI is welcome to send more people, but government spokesman Ruben Trapenburg said he did not think the extra U.S. effort would help find the young woman missing for a month.

On the Dutch-Caribbean island, 20 Aruban investigators are assigned to the case, three of them are technology experts working solely on chatroom communication, text messaging and cell phone calls made between the three suspects in the days after the 18-year-old went missing.

The FBI already has helped in the effort. Massive searches by FBI agents, Dutch Marines (search), Aruban police and thousands of islanders have produced no trace of Holloway, who was celebrating her graduation from high school in Mountain Brook, Ala., when she disappeared.

Dutch teenager Joran van der Sloot, 17, and his friends, Surinamese brothers Deepak Kalpoe, 21, and Satish Kalpoe, 18, were the last people seen with Holloway the night she vanished. The three were questioned in the days after the disappearance but were not arrested until June 9.

Two other men detained in the case — van der Sloot's father, Paul, and party boat disc jockey Steven Croes — have been released.

On Thursday, Aruba Attorney General Caren Janssen (search) said investigators have found no evidence to suggest that Holloway was dead.

"There are no traces or facts to come to the conclusion that Natalee is no longer alive," Janssen told The Associated Press in a telephone interview.

Janssen declined to reveal what other evidence investigators might have. But she said she could prosecute a case in Holloway's disappearance even if her body is not found.

Holloway's stepfather, George "Jug" Twitty, said the family was not surprised by Janssen's comments and was not losing hope the truth would be found.

"We may have no physical evidence, but there is a lot of other evidence of what may have happened in this case," Twitty said.

Janssen, who has been tightlipped during the investigation, said she had decided to speak out because "there has been so much misinformation in the American press."

"I'm the lead prosecutor and I want to show that we are not a bunch of cowboys here," she said.

Janssen declined to be more specific about what she believed had been reported inaccurately.

Paul van der Sloot, an island judicial official, was arrested June 23 but released a few days later when a judge ruled there was not enough evidence to hold him.

Janssen said the elder van der Sloot gave his son and the Kalpoe brothers legal advice, telling them that "without a body there is no case."

"He confirmed to me that he told them that a few days after she disappeared," Janssen told the AP.

Janssen also alleged Paul van der Sloot, a 52-year-old judge in training in Aruba, obstructed authorities' investigation by asking one of his son's friends, who had been interrogated, what he told police.

But Janssen said Paul van der Sloot was detained for being a suspect in the disappearance, not for obstructing the investigation.

Calls to the van der Sloot residence Thursday seeking comment were not answered.

A group of volunteer rescuers from Texas, which began searches Saturday, began a partial pullout from Aruba on Wednesday, with nine of the 27 volunteers returning home. But the group said it planned to bring in replacements for those who had left.

The Associated Press contributed to this report.

http://www.foxnews.com/story/0,2933,161294,00.html
pi_28390471
quote:
Holloway's stepfather, George "Jug" Twitty, said the family was not surprised by Janssen's comments and was not losing hope the truth would be found.

"We may have no physical evidence, but there is a lot of other evidence of what may have happened in this case," Twitty said.
Twitty is nauw bij het onderzoek betrokken begrijp ik?

pff, zou me nix verbazen als een van die begeleiders Natalee verkracht, vermoord en gedumpt heeft. Wou natuurlijk aan/in zo'n lekker jong, strak grietje zitten, zij wilde niet, en dat is haar fataal geworden.........
pi_28391250
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Twitty is nauw bij het onderzoek betrokken begrijp ik?

pff, zou me nix verbazen als een van die begeleiders Natalee verkracht, vermoord en gedumpt heeft. Wou natuurlijk aan/in zo'n lekker jong, strak grietje zitten, zij wilde niet, en dat is haar fataal geworden.........
hm. interessant...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:56:40 #61
112371 halion
Iqztrepp
pi_28391342
Misschien heeft een van die begeleiders haar opgewacht toen ze snachts van het Mariott naar het Holiday Inn liep.... Maar wie het ook heeft gedaan, het is een wonder dat er geen sporen zijn gevonden.
pi_28393186
De eerste verklaring van Joran was dat ze haar hadden afgezet bij het hotel, maar op de beveiligingscamera's was niks te zien. Toen heeft hij zijn verklaring veranderd in: we hebben haar achter gelaten op het strand.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:42:17 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28394575
ik ben zo langzamerhand echt nieuwsgierig of ie er nu wat mee te maken heeft of niet. Als hij idd schuldig is aan haar verdwijning vind ik het opmerkelijk hoe lang hij daar z'n mond over kan houden.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_28395668
Volgens mij waren de begeleiders er niet eens bij toen ze ging stappen met Joran en zijn matties....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28395742
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij waren de begeleiders er niet eens bij toen ze ging stappen met Joran en zijn matties....
ze zijn toch verantwoordelijk voor haar?
als het klopt, hebben zij hun werk niet (goed) gedaan.
pi_28395798
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ze zijn toch verantwoordelijk voor haar?
als het klopt, hebben zij hun werk niet (goed) gedaan.
Vantevoren hebben de ouders een contract getekend waarin staat dat die begeleiders nergens voor verantwoordelijk kunnen worden gehouden.

Als Natalee stiekem gaat afspreken met lokale inboorlingen.... tja... de vader van Joran wist niet beter dan dat hij elke dag om 11 uur lag te slapen in zijn appartementje, zo wisten de begeleiders van Natalee wellicht ook niet beter...

Je bent zelf ook weleens met school weggeweest
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:49:19 #67
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28400161
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hier ook hoor. Kijk maar eens op de site van Vermist. Voorbeeldje van bij mij om de hoek:
[..]

Natuurlijk zijn het in Amerika in absolute getallen meer. Of het relatief gezien anders is weet ik niet.
Kijk eens op de site van in Nederland vermiste personen. In Nederland worden ook akelig veel personen vermist, waaronder ook veel kinderen.
Hup, aan het werk!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:58:56 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28400481
Als ik die ma zag op TV dan zou ik ook gaan stiften.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:26:03 #69
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28401534
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef schatje het volgende:
Iemand die uit een welgesteld milieu komt heeft toch genoeg fatsoen in z'n donder om een meisje niet alleen achter te laten op het strand?
Het milieu waar iemand uitkomt heeft hier weinig mee te maken, alsof iemand uit een welgesteld milieu alles volgens de regels doet...
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_28401791
NOS Journaal brengt nieuws dat de drie jongens drie weken geleden al aangeklaagd zijn voor moord.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:47:00 #71
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28402338
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:32 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
NOS Journaal brengt nieuws dat de drie jongens drie weken geleden al aangeklaagd zijn voor moord.
Fijne communicatie van de politie ter plekke als dat idd het geval is.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:49:01 #72
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:49:34 #73
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28402424
Nederland met F16's op zoek naar Natalee:
quote:
DEN HAAG - Nederland stuurt drie F16's naar Aruba om te helpen zoeken naar het vermiste Amerikaanse meisje Natalee Holloway. De toestellen vertrekken dit weekend nog. Vanaf maandag speuren ze met speciale camera's het eiland en de oceaan er om heen af.

Dat hebben minister Donner (Justitie), zijn collega Pechthold (Koninkrijksrelaties) en staatssecretaris Van der Knaap (Defensie) vrijdag besloten. Zij reageerden hiermee op verzoek van de Arubaanse minister Croes (Justitie) die eerder deze week om hulp vroeg.

Aruba is al weken in de ban van de verdwijning van Holloway. Zij was voor een kort schoolreisje op Aruba om te vieren dat ze voor haar eindexamen was geslaagd.

Sinds 30 mei is niets meer van het meisje vernomen. Het Openbaar Ministerie en de politie gaan ervan uit dat ze om het leven is gekomen. Er zitten drie verdachten vast op verdenking van het (mede)plegen van moord, doodslag of ontvoering met de dood tot gevolg.
Hup, aan het werk!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:50:04 #74
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28402439
quote:
Aruba's attorney general tells The Associated Press the three were charged soon after they were arrested, but it was kept quiet to protect the girl's family.

"We didn't want to upset the family talking about murder while they searched," said Attorney General Karin Janssen.
. Nee, het is fijn voor de familie als je het over vermissing hebt .
pi_28402480
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:49 schreef Ciurlizza het volgende:
Nederland met F16's op zoek naar Natalee:
[..]
Goed idee, en als we haar vinden, levend en wel, valt er per ongeluk een bom op haar?

Kom op zeg, wat kost dat allemaal wel niet? Gingen we ook zo massaal op zoek met F16s naar Willem Schippers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')