Passende avatarquote:
Het is Jett, maar op zich een geslaagde grapquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:40 schreef googoodoll het volgende:
Jet maakte de foto gok ik
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Moeilijk hé, woorden met meer dan 3 lettergrepen?
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforumquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Moeilijk hé, woorden met meer dan 3 lettergrepen?
Ik vind dat als je een "moeilijk" woord typt dat je hem dan goed, of niet moet typen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforum.
Het is al aangepast, klungeltje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik vind dat als je een "moeilijk" woord typt dat je hem dan goed, of niet moet typen.
Voor de rest heb je helemaal gelijk![]()
whahaha pwn3d!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforum.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef Fwnk het volgende:
Arme man
Wat is er raar aan het hebben van een boner?
Dat is toch de definitie van een mod?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
welke is dat dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
doet me denke naan die kerel die een "hot dog' serveert
een broodje penis.
Allebei die meisjes wel als ik ze zo zie zitten kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef speknek het volgende:
Nou dat meisje daarachter ziet hem anders best zitten..
ik haar ook welquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef speknek het volgende:
Nou dat meisje daarachter ziet hem anders best zitten..
Jij zat toch niet toevallig in Veenendaal op school he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef SG1 het volgende:
Ik had zo'n economie docent.
Die gaf altijd les, zittend op een tafel op de voorste rij en als hij ineens met een kromme rug voorovergebogen ging zitten, wist je al hoe laat het was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |