Passende avatarquote:
Het is Jett, maar op zich een geslaagde grapquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:40 schreef googoodoll het volgende:
Jet maakte de foto gok ik
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Moeilijk hé, woorden met meer dan 3 lettergrepen?
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforumquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Moeilijk hé, woorden met meer dan 3 lettergrepen?
Ik vind dat als je een "moeilijk" woord typt dat je hem dan goed, of niet moet typen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforum.
Het is al aangepast, klungeltje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik vind dat als je een "moeilijk" woord typt dat je hem dan goed, of niet moet typen.
Voor de rest heb je helemaal gelijk![]()
whahaha pwn3d!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moeilijk hè als je enige gevoel van superioriteit moet komen uit het corrigeren van anderen op een internetforum.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef Fwnk het volgende:
Arme man
Wat is er raar aan het hebben van een boner?
Dat is toch de definitie van een mod?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |