quote:Op zondag 3 juli 2005 18:35 schreef Oom_Agent het volgende:
rare wolken hier:
[afbeelding]wel wat convectie op het moment, er is ook al wat te zien op de radar
Mamma mia!quote:Op zondag 3 juli 2005 18:35 schreef Oom_Agent het volgende:
rare wolken hier:
[afbeelding]wel wat convectie op het moment, er is ook al wat te zien op de radar
Is geen photoshop m'n beste Jonathon....quote:Op zondag 3 juli 2005 18:57 schreef Jonathon het volgende:
Mooi gephotoshop'd![]()
Zou niet best zijn met de atmosfeer als de wolden er zo uit zouden zien.
[..]
haha photoshop......quote:Op zondag 3 juli 2005 18:57 schreef Jonathon het volgende:
Mooi gephotoshop'd![]()
Zou niet best zijn met de atmosfeer als de wolden er zo uit zouden zien.
[..]
Welcome back....quote:Op zondag 3 juli 2005 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou... ik meld me ook weer na een drie weken Indonesië. Ik heb er niet veel bijzonders gezien, het was warm, het stortregende af en toe, en de zon scheen veel. Gisteren had ik voor vertrek een strakblauwe lucht de hele ochtend, normaal hangt er wel iets van bewolking, maar nu helemaal niets, behalve een pluimpje stoom uit de lokale vulkaan.
Hopen dat het morgen nog wat wordt hier in Nederland dan maar
Jah, de hitte was voor hier uitzonderlijk, maar ik had het ondertussen iedere dag zonder dat het bijzonder was.Op 1 ochtend was het 24 graden.. toen zei iedereeen dat het 'dingin' was... koud.. en eerlijk gezegd was het best frisjes toen, maar rond een uur of 8 in de morgen is het alweer 28...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welcome back....
Je hebt heel wat gemist...
bron = teletekst.quote:W E E R VOORWAARSCHUWING
zondag 03 juli 19:42 uur
LOKAAL VEEL NEERSLAG
Later vannacht en morgenochtend kan er
in de westelijke provincies, tijdens
(onweers)buien, in korte tijd lokaal
veel neerslag vallen. De overvloedige
regenval en het onweer kunnen gevaar
opleveren op de weg en op het water.
In de loop van de dag ligt het
zwaartepunt van de buien boven de
oostelijke helft van het land.
Volgend bericht:
Uiterlijk 23 uur l.t.
Ja daar ga ik dinsdag avond nou heenquote:
ja inderdaad, heb zelfs wat licht gerommel gehoord !!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:33 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Oom Agent..er lijkt wat te onstaan ten zuid-westen van Nijmegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |