Ja Lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:13 schreef DeTolk het volgende:
Iemand nog 'n biertje?, zal ik daana ff 't vat vervangen
Vers biertje voor Heisterquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
dat is vroeg sientje?
biertje lekker, ondertussen ga ik even verder met m'n pc samenstellen
Lekker slapen, morgen weer fris opquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Geeeen idee hoe het kan, maar ik ben me toch steeds een partij moe :[
Wat heeft Noca gehaald?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef Eilanden het volgende:
Heeft Noca het nog gehaald?
Hij moest toch nog zijn scriptie verdedigen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat heeft Noca gehaald?Sorry als dit een domme vraag is
Oooooow! Ja! Maar ik dacht dat je dat al had meegekregen johquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij moest toch nog zijn scriptie verdedigen?
Nee! Veel te druk! Deze week heb ik het echt belachelijk druk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oooooow! Ja! Maar ik dacht dat je dat al had meegekregen johEen mooie 7
Gelukkig bijna weekend? Irritant hè!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee! Veel te druk! Deze week heb ik het echt belachelijk druk!
Daarvoor kom ik wel even om de hoek kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat 'ie een Palm of Hoegaarden mag pakken op mijn kosten
zit ff rond te kijken naar wat reviews enz, heb nog niet echt vastliggen wat ik precies wil.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:24 schreef Eilanden het volgende:
uit wat voor delen bestaat de PC?
Oh yes! Campagnes tegelijkertijd, nieuw CRM-systeem, evenement, brochures......quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelukkig bijna weekend? Irritant hè!
Noca!!!!!!! Congratzzzzzz! Een 7 is goed!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik wel even om de hoek kijken
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh yes! Campagnes tegelijkertijd, nieuw CRM-systeem, evenement, brochures......
Wacht nog maar met solliciteren Clau!Werken is niet alles
Dankjequote:Op donderdag 30 juni 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Noca!!!!!!! Congratzzzzzz! Een 7 is goed!
SalesLogix ... komt uit de States ... wordt door het bedrijf wereldwijd geimplementeerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Dankje
Nieuw CRM systeem? Welke als ik vragen mag?
Ik heb mijn derdejaars stage bij een CRM softwareontwikkelaar gelopen en heb daar ook een afstudeerprofiel voor gedaan
Ja heb al wel iets lopen, maar meeste is voor werk als intercedente. (Marketing)communicatiebanen zijn hier erg schaars in de provincie...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
En heb je al sollicitaties lopen Clau?
Ahh ok, bedrijf waar ik zat opereert nu alleen nog nationaal..eerder wel internationaal maar dat ging niet goed toen de ICT markt wat instortte.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SalesLogix ... komt uit de States ... wordt door het bedrijf wereldwijd geimplementeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |