quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
"Plot Outline: A single mother/waitress, a misanthropic author, and a gay artist form an unlikely friendship"
Leuk.
Pardon ?quote:
Ja, dat is inderdaad belachelijk te noemenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn lampen aan in de zomer om 18.00 's middags. Is toch belachelijk.
10 minuten met de auto, als er geen flitspalen zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Jij woont toch dicht bij Muiden, JaWi?
Vorige week zaterdag heb ik daar ge-kite-surft. Tof daar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
10 minuten met de auto, als er geen flitspalen zijn.
Goed kan dat daar he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag heb ik daar ge-kite-surft. Tof daar!
en terechtquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En de 'fienen' werden vooral getroffen.
Ow, ok..quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 789 - Knuffel hier verder.
Ik stuur wel een vals Filebericht de ether in..quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef superjoden het volgende:
Zullen jullie morgenmiddag de A2 richting den bosch vrijhouden![]()
SJ gaat huiswaarts.. wassie draaien, huis stoffenPrettig weekend
Ik heb m'n oma buiten gezet. Scheelt haar weer in de waterafrekening.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:16 schreef DeTolk het volgende:
M'n auto wordt weer mooi schoon zo...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb m'n oma buiten gezet. Scheelt haar weer in de waterafrekening.
quote:Vrouw zet voor 10.000 dollar tatoeage op voorhoofd
Uitgegeven: 30 juni 2005 17:20
AMSTERDAM - De Amerikaanse Kari Smith heeft voor tienduizend dollar (8.300 euro) het adres van een gokwebsite op haar voorhoofd laten tatoeëren. De 30-jarige Smith verkocht deze ongebruikelijke advertentieruimte op de veilingsite eBay en zei dat ze het geld zal gebruiken om de scholing van haar 11-jarige zoon te bekostigen.
"Iedereen denkt natuurlijk dat dit een ontzettend stom idee is. Maar voor mij staat tienduizend dollar gelijk aan een miljoen. Ik leef maar een keer, en doe dit voor mijn zoon", aldus Smith.
Tatoeëerder Don Brouse zei zeven uur lang tevergeefs op Smith te hebben ingepraat om haar van het idee af te brengen. Hij heeft de tekst GoldenPalace.com bewust zo dicht mogelijk bij de haarlijn getatoeëerd, zodat Smith hem altijd met een pet kan verbergen. (Nu.nl)
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog steeds droog, zal niet lang meer duren.
Kan best wat geld gebruikenquote:
Ik zag net de beelden op het journaal van Gorinchem gisteravond. Best wel heftig geweest, zo te zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier in Gorinchem staat de hemel alweer een half uur open en de tuin alweer royaal blank, de putten kunnen het nu al weer niet meer aan........ gaat lekker zo.
Gelukkig regent het niet zo hard & constant als gisteravond maar met een verzadigde ondergrond gaat het zo ook hard zat
In het oosten des lands, de plaats die hier al meerdere malen langs is gekomen vandaag.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In het oosten des lands, de plaats die hier al meerdere malen langs is gekomen vandaag.
Hier nog steeds niks, het rommelt al wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou hier is het allang los gegaan ik wou op de fiets naar mijn diploma uitreiking in almelo maar dat word niet wat
oow oow normaal krijgt rijssen de volle laag en nu nietsquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier nog steeds niks, het rommelt al wel een beetje.
Heb je wel gegetenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier nog steeds niks, het rommelt al wel een beetje.
Bluezz hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:45 schreef golfer het volgende:
De NS heeft weer eens last van de regen ofzo, want Bluezz belde net op dat er enorme vertragingen zijn op haar traject Utrecht-Bloemendaal en dat ze er i.p.v. 1 uurtje nu waarschijnlijk 1 uur en 45 minuten over gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |