A. Madagascar is supergaaf!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb gehoord dat Madagascar onwijs tegenvalt
WotW hoef ik sowieso niet te zien.... Tom Cruise![]()
Hostage is wel errug cool trouwens..... Bruce Willes
Ik ben het helemaal met je eens Dizerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. Madagascar is supergaaf!!!
B. Tom Cruise =
C. Het is Bruce Willis ()
![]()
Het wordt nooit wat tussen ons
Ik vind jou opeens erg liefquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Nu pas?quote:
Vriendjes worden?quote:
ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
A. Madagascar is supergaaf!!!
Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zatquote:B. Tom Cruise =
dat wist ik natuurlijk best...quote:C. Het is Bruce Willis ()
![]()
dat wisten we toch al?!?!quote:Het wordt nooit wat tussen ons
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.
Madacascar heb ik ook tegenvallende berichten over gehoord (wel leuk voor kids en MissBliss)
WotW wil ik wel zien, al vind ik Tom Cruise niks.
Hostage lijkt me niet zo, en Willis boeit me nooit zo.
Maar er is helemaal niks met de homosexueel dus kan ze mooi die plaats innemen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.quote:
Niemand ontgroeid tekenfilms! Heb je Finding Nemo en Ice Age wel gezien???quote:ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komen
Tom Cruise is nooit passé! We zullen nog altijd Magnolia hebbenquote:Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zat
Heb even hard als jij gewerkt, dus slappe onzinquote:dat wist ik natuurlijk best...moe enzo.....
Dat het maar duidelijk mag zijnquote:dat wisten we toch al?!?!
En je leeft nogquote:btw: ik ben wel 's in Purmerend naar de bios geweest!!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
HeatWave vond hem ook leuk trouwens
Same herequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoor
Maar vriendjes is leuk ja![]()
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.Die andere twee moet ik niet.
.
Naja, dán beschouw ik het maar als een complimentquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel heus niet dat je kinderlijk bent hoor.
Of simpel.
Gewoon... MissBliss.![]()
Take that however you like.![]()
Jippie een Fok!vriendje erbijquote:
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoor
En jij bent ook tof
Yaay, het onmogelijke is gebeurd!! Ik heb eindelijk een fok!vriendinnetje waar ik geen sex mee heb en gewoon normaal mee kan omgaanquote:
Nog 1quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwens? Ik had de grootste moeite er één te vinden voor bar_lel
Finding Nemo was geweldig [ Australie hequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Niemand ontgroeid tekenfilms! Heb je Finding Nemo en Ice Age wel gezien???
Magnolia heb ik niet gezien... had 't laatst nog met collega's over Tom;quote:Tom Cruise is nooit passé! We zullen nog altijd Magnolia hebben
7 maanden Diz.... 7 maanden.....quote:Heb even hard als jij gewerkt, dus slappe onzin
stiekem weten we wel beter he.........quote:Dat het maar duidelijk mag zijn
yep... ik was nog heel klein..... was naar Aladin geweest, en naar Home Alonequote:En je leeft nog
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournamentquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoor
Maar vriendjes is leuk ja![]()
Waar jullie trouwens allemaal heen moeten gaan. Anders zit ik daar in m'n uppiequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
De laffer & static meet. Datum is bekend. [2]
Mijn medeklooneigenaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwens? Ik had de grootste moeite er één te vinden voor bar_lel
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yaay, het onmogelijke is gebeurd!! Ik heb eindelijk een fok!vriendinnetje waar ik geen sex mee heb en gewoon normaal mee kan omgaan![]()
Als we zo gaan rekenenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournament.
Keizer Kusco nooit gezienquote:Finding Nemo was geweldig [ Australie he], Ice Age vond ik erg tegenvallen
ik zeg niet dat ik ze niet kijk, maar ik hoef er echt niet meer voor naar de bios
waar ik sowieso minder heenga, want ik hou niet van popcorn in mijn haar enzo....
oh favoriet is Keizer Kusco... die is té grappig
Jerry McGuire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"quote:Magnolia heb ik niet gezien... had 't laatst nog met collega's over Tom;
zijn enige goeie film de laatste jaren was Jerry Macuire [ofzo],
en dat kwam vooral door Renée "you had me with hello" Zellweger...
oh en in Interview with the Vampire was hij - tegen de verwachtingen in - magistraal!!
Ok, jij hebt iets harder gewerkt...quote:7 maanden Diz.... 7 maanden.....
quote:stiekem weten we wel beter he.........
quote:yep... ik was nog heel klein..... was naar Aladin geweest, en naar Home Alone
Ik heb volgens mij ook maar 1 keer voor Dizer gestemdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournament.
Doe dat dan alsjeblieft voor de rest.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzo![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jerry McGuire Maguire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"![]()
Maar die twee laatste dan? Die had je binnen 5 minutenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn medeklooneigenaar
En Zowiee op het adres van mn ouders en MissBliss op mn eigen.
En aangezien ik een neiuwe provider heb zou ik er nu weer een zooi kunnen aanmaken
Ik kom tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar jullie trouwens allemaal heen moeten gaan. Anders zit ik daar in m'n uppie
Zie... echte vijanden worden altijd later vriendenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook maar 1 keer voor Dizer gestemd
hij's vrij simpel, maar helemaal mijn humor.... kom maar 'n keer kijken....quote:
je veel lekkere quotes in die film.... "show me the money...."quote:Jerry McGuire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"![]()
ooeeeeehh stel je voor!!! 't zou zo maar kunnen... voorbestemd enzo......quote:Ik ben ook naar Home Alone daar gegaan!! Zijn we soms in dezelfde bios, zelfde zaal, zelfde film, zelfde tijdstip gegaan??? Hebben we misschien naast elkaar gezeten?? OOOH
![]()
Mja dat ik het voor hem niet doe, betekent idd niet dat ik het helemaal niet doequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe dat dan alsjeblieft voor de rest.![]()
Was jij soms dat kreng die met MM's ging gooien die ik daarna helemaal heb bekogeld met popcorn?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
ooeeeeehh stel je voor!!! 't zou zo maar kunnen... voorbestemd enzo......![]()
![]()
dat ik als 9 jarige dacht: wat is dat voor vervelend 7 jarige knulletje die niet stil kan blijven zitten
Je mag Dizer niet verbeteren. Want dan ben je aan het mierenneukken.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die twee laatste dan? Die had je binnen 5 minuten
quote:
Ik doelde vooral op "enzo". Zolang je normaal je armen omhoog kan doen zonder dat verschillende mensen in je omgeving hun ogen afdekken en "argh!" roepen zit je goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja dat ik het voor hem niet doe, betekent idd niet dat ik het helemaal niet doe
Ik ken fokkers die dan gaan klagen enzo
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzo![]()
Gezamelijke haat schept een bandquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie... echte vijanden worden altijd later vrienden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |