Het komt niet in je op dat sommige niet-Westerse allochtonen ook helemaal niet WILLEN integreren in Nederland, of in ieder geval helemaal niet om staan te springen? Hoeveel Marokkaanse vaders zien het zitten als dochterlief met een kaaskop thuiskomt? Of als er zelfs maar een westers kind speelt met de hunne?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je integreert stukken beter in China als de Chinezen je welkom laten voelen, aardig tegen je zijn, je eens uitnodigen op de thee en je niet als 2e rangsburger behandelen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat sommige niet-Westerse allochtonen ook helemaal niet WILLEN integreren in Nederland, of in ieder geval helemaal niet om staan te springen? Hoeveel Marokkaanse vaders zien het zitten als dochterlief met een kaaskop thuiskomt? Of als er zelfs maar een westers kind speelt met de hunne?
En dan kan jij als buurman je nog zo open opstellen, maar als zij dat a-priori-wantrouwen hebben tegen alles wat Westers/verderfelijk is, dan zal je daar niet ver mee komen.
Dāt stukje moet toch echt vanuit hunzelf komen. En dat mis ik veel te vaak.
I take that as a NO?quote:
Ik neem aan dat SCH ook wel beaamt dat met sommigen geen pad te bezeilen is als het om respect of integratie gaat, maar hier gebruik maken van de vrijheden van het land.quote:
Jammer dat het op zo'n kinderachtige manier gedaan moet worden.quote:Luid protest bij komst van Verdonk
Minister Verdonk is vrijdagmiddag onder luid protest gearriveerd bij de herdenking van het Slavernijmonument.
Tegenstanders hebben Verdonk door luid boe-geroep laten weten haar komst niet te waarderen. De komst van de minister naar de herdenking leidde deze week al tot hevige protesten uit de Antilliaanse en Surinaamse gemeenschap.
Later meer.
Bron: AT5
Nou hufterig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:23 schreef speedfreak1 het volgende:
Typisch hoe linkse users hier hufterig handelen jegens democratisch gekozen volksvertegenwoordigers toejuichen.
En het was al helemaal niet democratisch besloten dat ze daar moest zijn. Ze was niet welkom en dat wist ze.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef Monidique het volgende:
Minister Verdonk is geen democratisch gekozen volksvertegenwoordiger, speedfreak1.
Nee, het geeft aan dat het publiek waar ze vanmiddag was werkelijk van het laagste allooy is wat je maar kunt voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef Meh7 het volgende:
Dit geeft wel aan dat ze totaal niet geschikt is voor een klus als integratie. Wanneer stapt ze op?
waar was jij dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee, het geeft aan dat het publiek waar ze vanmiddag was werkelijk van het laagste allooy is wat je maar kunt voorstellen.
Ik denk, gezien de kwalificatie, dat hij ook tussen het publiek stondquote:
Daar dus niet. En jij?quote:
Ik denk dat als ik dit zo lees dat jij er in ieder geval was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk, gezien de kwalificatie, dat hij ook tussen het publiek stond
Nee. ik moest werken. Jammer genoeg, ik had ook wel weer eens willen lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik dit zo lees dat jij er in ieder geval was.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god als het nog niet bestond zou ik de term 'Bord voor de kop' vandaag hebben verzonnen.
In het echt ziet ze er enger uit trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergeleken bij haar is Margaret Tatcher een hele gevoelige empatische vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |