domme vraag dom antwoord..quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Waarom snap ik niet wat hier staat? Jij tikt zoals je praat![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:56 schreef devv05 het volgende:
En hoe oud zijn jullie, 12?
Wat een kutverhaal, kneus.
Nopequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef Detroit het volgende:
Is dit topic nou nog niet dicht?
Oh ja natuurlijk.. door op zijn manier te communiceren kan HIJ het ook begrijpenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:50 schreef Excile het volgende:
[..]
domme vraag dom antwoord..
verw8 niet dat ik moeite steek in een correct antwoord..
Dus twee meiden die je kent doen zich voor als 2 meiden die jou zouden kennen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef GSMboy het volgende:
Dit is dus al keihard bewijs dat ik te maken heb Sanne en Winnie die zich voortdoen als twee meiden die mij zouden kennen
AIGHT!!!!! sgool.. en toen en toen just for care wat ik van paar dagen geleden meemaakt..quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.. door op zijn manier te communiceren kan HIJ het ook begrijpen![]()
![]()
![]()
quote:
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef WoeHoei het volgende:
beetje sneu dat zoveel mensen zo graag anderen willen bashen en ook vrij jammer dat er ook nog 2 mods aan mee doen ook :S
maarja ieder z'n hobby
ja om precies te zijn helemaal doorgelezenquote:
En toch kreeg je niet de onbedwingbare neiging om te bashen? Typisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef WoeHoei het volgende:
[..]
ja om precies te zijn helemaal doorgelezen![]()
stuk mongool, bij jou valt het kwartje ook niet snel hequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef GSMboy het volgende:
[...]
Ik besloot eens waar hun bij waren die meiden op te bellen, en opeens kreeg ik hun voicemail aan de lijn. Deze klonk als: Dit is de Voicemail van Sanne, **piep**.
Ik vond het ook erg opvallend dat die stem op de voicemail erg op Sanne haar stem leek.
Vervolgens vroeg ik Sanne of dat haar telefoon was. En Sanne zei van: Er heten toch meer hondjes Fikkie??
Ik kreeg zelf argwaan en kreeg het vermoeden dat die meiden iets van me wouden .
Steeds zo nu en dan ging Sanne even weg lopen en stom toevallig kreeg ik een SMS-je:
Waar blijf je we staan by de andere sgool
[...]
er moet toch iemand serieus reagerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:33 schreef Mr-Z het volgende:
Dat jullie hier nog moeite voor doen om te reageren
oh fuck nou doe ik het zelf ook
Kut newbie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef WoeHoei het volgende:
beetje sneu dat zoveel mensen zo graag anderen willen bashen en ook vrij jammer dat er ook nog 2 mods aan mee doen ook :S
maarja ieder z'n hobby
Vreemd he dat er mensen zijn die niet achter de kneuzenkudde aanlopen?quote:
Vreemd he, dat er mensen zijn die de TS niet willen bashen, ookal hebben ze de OP wel gelezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Vreemd he dat er mensen zijn die niet achter de kneuzenkudde aanlopen?![]()
Hun doen gewoon hun hobby, zo doen hun, maar geef hun eens ongelijk,want hunnie moet hun ei ook legt, want immers hun zagen wat ik van ppar dagen geleden meemaakt, maar toen zij hun belle op het sgoolplein, en is is het puntje door hun paaltje dat huin hun hobby hebben??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef WoeHoei het volgende:
maarja ieder z'n hobby
Je bedoelt hun?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Vreemd he dat er mensen zijn die niet achter de kneuzenkudde aanlopen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |