maar JIJ gaat er dan ook echt naar toe.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Hun SMS-en dat zoMoet je bij hun klagen :p
en uiteraard heb ik WEL een leven, anders typte ik dit niet![]()
Erm, heel origineel.quote:Lees de draad voor je blaat.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef Roquefort het volgende:
Volgens mij is het iets met telefoons, meisjes, en schoolpleinen waarop jullie allemaal douchen, maar verder is het een wazig verhaal.![]()
Geen idee waar het over gaat verder, maar als je het mij vraagt. Ik zou het gewoon doen!![]()
Of niet, dat kan ook!![]()
Weeee hebben een:quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En hun vroegen of ik daar naar toe kwam. Ik had eigenlijk een andere plek in me hoofd.
(Cafe op de hoek)
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die meisjes idd. Dat hun zij niet kunnen typen.
En nee, ik ben die kneus niet.![]()
Omdat je de draad niet leestquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:37 schreef method21 het volgende:
Geef me een K
Geef me een U
Geef me een T
KUT TOPIC ...
en ONTOPIC:
Dit gaat nergens over, je kan net zogoed een topic over boodschappen doen openen ....
Je bent me net voor.quote:
Flinke trapquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Ballicious het volgende:
Ik snap alles, maar hoe doe je dat met die lantaarnpalen?
het is 'tic'quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
''Hun''? HUN?! En dan ''tique'' wel correct spellen?
onze kun je ook uittrappen in het centrumquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Ballicious het volgende:
Ik snap alles, maar hoe doe je dat met die lantaarnpalen?
U hebt gezocht op tique:quote:
Ik bedoelde het woorddeel tique. Dat is weliswaar Frans, wat het des te verbazingwekkender maakt, maar het bestaat niettemin.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
U hebt gezocht op tique:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Het zijn de users die er een kut-topic van makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:37 schreef method21 het volgende:
Geef me een K
Geef me een U
Geef me een T
KUT TOPIC ...
en ONTOPIC:
Dit gaat nergens over, je kan net zogoed een topic over boodschappen doen openen ....
ja hahahaha SURE!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:16 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het zijn de users die er een kut-topic van maken![]()
nou nee dank jequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja hahahaha SURE!!!!!
gaan jullie lekker samen smsen met sanne en der breezah sletjes
en laat fok voor de komende 10 jaar met rust....
das voor grote mensen hoor
en lijmquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
of maak van je fiets een brommer....
men neme een kaart en een wasknijper...
Volgens mij vroeg TS om tips.. die heb ik jou nog niet zien gevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:21 schreef Mr-Z het volgende:
Maar ik denk ik help TS ff... hij heeft misschien 3 dagen gedaan om dit verhaal te verzinnen![]()
woepsquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg TS om tips.. die heb ik jou nog niet zien geven
Maar dat weet iedereen al. Gewoon heel hard "Met Voet!" roepen, en je voet in de weg zettenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:19 schreef kastanova het volgende:
Wat wordt je volgende topic? Hoe je het beste vals kunt valsspelen bij het knikkeren?.
bij hun klagenis goed wat is het nummer?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En hun vroegen of ik daar naar toe kwam. Ik had eigenlijk een andere plek in me hoofd.
(Cafe op de hoek)
Waarom snap ik niet wat hier staat? Jij tikt zoals je praatquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Excile het volgende:
[..]
bij hun klagenis goed wat is het nummer?
en uiteraard heb ik WEL een leven, anders typte ik dit nietDoe je misschien MBO grasmaaien?
(Cafe op de hoek) JAAAAA!!!!!!! hetcafe om de hoek in HET dorp daar wil je wezen!!!
![]()
![]()
MBO*Hbo*Uni bashtopic!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:39 schreef Excile het volgende:
[..]
bij hun klagenis goed wat is het nummer?
en uiteraard heb ik WEL een leven, anders typte ik dit nietDoe je misschien MBO grasmaaien?
(Cafe op de hoek) JAAAAA!!!!!!! hetcafe om de hoek in HET dorp daar wil je wezen!!!
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |