I Knowquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Xalopalyps het volgende:
@ Morwen: Zo'n wereldje waarin je alles kan in je dromen = Lucide Dromen, teminste als je weet dat je droomt, want dan kan je echt totaal alles doen wat je wilt
Ga ik zeker naar kijken, maar ik ben zeer terughoudend. Poezebeest is liever op zichzelfquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Xalopalyps het volgende:
@Morwen:
Misschien een OBE? (Out of Boxy experience) ?
Als je dit regelmatig meemaakt kan je het loggen op Para-log.nlEn er eventueel nog over praten op Psibron.nl
*Gaat slapen*
Jouw onderbewustzijn weet dat jij dit kan. Alleen vanwege het feit dat je opgegroeid bent met ideeen dat zoiets in werkelijkheid niet mogelijk zou kunnen zijn, heb je het in wakker-toestand nog niet kunnen doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef Abigail het volgende:
Ik droom de laatste tijd dat ik dingen kan verplaatsen met mijn gedachten (telekinese). Ik kijk naar een voorwerp en kan het dan met enige inspanning verplaatsen. Heel handig, denk ik steeds, tot ik wakker word.
Heeft iemand enig idee wat dit betekent, zeker ook omdat het vaak terug komt?
ik weet niet hoe oud jij bent, maar meestal is dit een voorbereiding op een (matige) telekinetische gaven, wat begint tussen de 21 en 27e levensjaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef Abigail het volgende:
Ik droom de laatste tijd dat ik dingen kan verplaatsen met mijn gedachten (telekinese). Ik kijk naar een voorwerp en kan het dan met enige inspanning verplaatsen. Heel handig, denk ik steeds, tot ik wakker word.
Heeft iemand enig idee wat dit betekent, zeker ook omdat het vaak terug komt?
Nieuwetijdskind? Hoe weet jij dat? Hoe ben je erachter gekomen? Wat doe je er mee in het dagelijks leven?quote:Op zondag 10 juli 2005 02:15 schreef DonGorgon het volgende:
Ik heb menig dromen gehad hierover, maar helaas heeft het in de realiteit nog niet voorgedaan..ik ben overigens wel een zgn. "New Age Child" ....
Nja, het bekende psiwiel kon ik twee kanten op laten draaien, dus wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat het niet de wind was, maar ik blijf er skeptisch over. En een houten tandenstokertje in water kon ik ook laten "varen"quote:Op zondag 10 juli 2005 10:16 schreef FuifDuif het volgende:
Wat bedoel je met "lichte resultaten" RSH11?
Vanochtend had ik het weer. Hoe kan dit toch??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef Abigail het volgende:
Wat betekent dit dan? Als ik wakker ben geweest en dan weer in slaap val, dan slaap ik lichter denk ik. Nou heb ik al eens een aantal keren gehad dat ik droomde dat ik in bed lag, op dezelfde plek als ik dan lig, en dat er iets of iemand langzaam mijn bed komt opkruipen. Ikhoor het echt (ritselen van de lakens) en ik voel ook aan de lakens die een beetje verschuiven. Ik vind dat natuurlijk erg eng en dwing mezelf om mijn ogen te openen omdat ik weet dat het een droom is.
Als iemand het kon zien die wakker is, dan zou diegene mij met mijn ogen zien worstelen volgens mij, om ze open te krijgen.
Het is zo ontzettend eng, niet normaal meer, maar als ik mijn ogen open doe is er niemand of niets.
Wat is dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |