ze staat in mijn geheugen gegrift vanwege oud geld....1998... dat heeft Sven denk ik gemist?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
Pleidooi toch???
geloof dat ze ook in Eilandgasten zit, maar weet ik niet zeker
sterker nog, volgens mij heeft Unit 13 er nog tussengezeten....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Wup het volgende:
ze staat in mijn geheugen gegrift vanwege oud geld....1998... dat heeft Sven denk ik gemist?
ik zie op imdb dat pleidooi uit 1993 is.... ik dacht dat dat later was dan oud geld... zucht dat geheugen van moi
Nou, wat dacht je van die gifmengster in DOK? Als zij Ome Lulnix er uit had gesmeten, was het glasincident niet gebeurd.quote:
hahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kon die niet van De Brug springen?
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou, wat dacht je van die gifmengster in DOK? Als zij Ome Lulnix er uit had gesmeten, was het glasincident niet gebeurd.
Nee, om jou terug te lokken hebben ze het kapsel van Eucalypta vervangen door een soort van wildenachtfantasie-haircut. Nu nog een stel tieten aanschaffen en dan zijn ze compleet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?
Whehe, dat vond ik ook alquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.
ohja daar was ik gisteren antwoord op aan het geven toen fok begon te klierenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?
kijk die maatstaf moeten ze vasthouden:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
ohja daar was ik gisteren antwoord op aan het geven toen fok begon te klieren
de olijke tweeling had laatst tekst gekregen [ja echt], sindsdien hebben we ze niet meer gezien..
toeval????
Meestal gebeurt er aan het einde van de donderdag wat er voor de vrijdag is voorspeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
Ik denk trouwens ook dat Vic vandaag al terugkomt. De cliff van vandaag is dat hij het artikel van Chris leest, morgen begint het dan totaal anders weer en staat hij ineens voor Joyce..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Daan gaat niet dood.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef Beautygirl het volgende:
Is Chris Jolles trouwens echt bij de studio`s gezien, zoja, dan kan ze toch ook terugkomen als Luciel voor de begravenis van Daan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |