SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Anders voor eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als beiden he niet zijn, weet ik het niet en laat ik het aan een ander om het te raden!patat ftw :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dit het is
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranendal
Volgens mij is hij zo moeilijk omdat de kleuren van de foto niet zo goed zijn, kijk maar eens naar het wit in de Griekse vlag. Ik vind hem ook wel erg roze voor een bonte kraai, ik heb erg veel bonte kraaien gezien deze vakantie maar die waren allemaal grijs met zwartquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:43 schreef Radyhyn het volgende:
Jaaaaaaah Daiha heeft het goed!!!
originele foto:
[afbeelding]
Was die nou echt zo moeilijk?![]()
Het is de beurt aan Daiha om een leuke vogel uit te zoeken![]()
De LJ heeft het helemaal goed don't worry! Maar ze praten over een normale vlucht. Deze bonte kraaien zijn aan het landen, en wat doen de meeste vogels als ze landen.....ze spreiden al hun veren zo ver mogelijk uit. Hierdoor komt er zoveel lucht onder waardoor ze voorzichtig kunnen landen. Een vlaggemast is nou niet echt de meest ideale plek voor een snelle landigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:08 schreef daniman het volgende:
nu snap ik het niet meer. Op dat plaatje heeft die bonte kraai een uiteenlopende staart terwijl de (bonte) kraai volgens de tekeningen in mijn boek (LJ dus) een rechte staart heeft. De roek heeft wel een uiteenlopende staart volgens dat boek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tenminste dat denk ik, want volgens mij heb ik deze foto een paar dagen terug op dutchbirding gezien, dus helemaal eerlijk is het niet (als het goed is)
Hmm tis toch niet de foto van dutchbirding, maar ik blijf toch bij mijn gok
[ Bericht 22% gewijzigd door ikke_ook op 06-09-2005 17:40:06 ]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef ikke_ook het volgende:Jaaah helemaal goed! Ik dacht al.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Tenminste dat denk ik, want volgens mij heb ik deze foto een paar dagen terug op dutchbirding gezien, dus helemaal eerlijk is het niet (als het goed is)
Hmm tis toch niet de foto van dutchbirding, maar ik blijf toch bij mijn gok![]()
Volgende keer doe ik iets interessanters.
Jij bent ikke ook, succes!Tranendal
Nou daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef ikke_ook het volgende:
Sperwergrasmus
Humm... een soort van strandloper o.i.d. hier zou ik echt even mijn boekje bij moeten pakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef ikke_ook het volgende:
Geen idee of dit moeilijk is eigenlijk:
[[url=http://img59.imageshack.us/img59/9882/136134565cq.th.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Jep dat is mquote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef Radyhyn het volgende:
gestreepte strandloper??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |