maaw hoe deeeed ze dat danquote:Op maandag 11 juli 2005 20:09 schreef BoomSmurf het volgende:
Toen ik een jaar of vier was haalden mijn ouders een meesterlijke truc uit (die ik later zeker m'n kinderen ook aan ga doen) die mij deed geloven dat mijn moeder melk ton toveren (nee ze is geen). Werkelijk waar, op elk gegeven moment kon ze overal in het huis flessen melk laten verschijnen.
Maar toen ik een jaar of 8 was, kwam de zondag dat mijn moeder klaagde dat de melk op was....
De rest kun je wel raden denk ik
gras, groener enz...quote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef octopussy het volgende:
pffffff, melk. Als ze nou koekjes kon toveren (zoals op de peuterschool) dan was het tenminste nog interessant geweest![]()
Komt het ook.. Heb zelf in dommelen gewoond... Daar staat de brouwerijquote:
leuk om te wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:37 schreef nicket84 het volgende:
Ikke gisteren toevallig zoiets gehad....
Het tv programma gammo! Ik vond het altijd al zo'n achterlijke naam. En zag het gisteren toevallig weer een keer.. En op het einde stond er gammo.. en onder in kleine letters your weekly game ammo.....
gammo staat voor game ammo
Hij heeft ook ten dele ongelijkquote:
Iig al veel te lang... echt een bout-programma is dat...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef SolidArt het volgende:
[..]
leuk om te wetenMaar gammo draait volgens mij nog geen jaaaaren
Weer wat bijgeleerd vandaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef Modwire het volgende:
Het is 'Sieg Heil' niet 'Sie Heil'
2 jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef SolidArt het volgende:
[..]
leuk om te wetenMaar gammo draait volgens mij nog geen jaaaaren
Leuk hè, dat dat weer herhaald wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Dat Ltn Gruber uit 'Allo 'Allo homo is. Wist ik veel
Dat ze elkaar wel kunnen verstaan, maar dat ze spelen dat ze elkaar niet verstaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Dat Ltn Gruber uit 'Allo 'Allo homo is. Wist ik veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |