quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Slarioux het volgende:
Bekijk nooit Litso's notes op je werk.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Slarioux het volgende:
kut, je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Slarioux het volgende:
Handig om van dat bouwplaats-hek door te knippenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Litso het volgende:
ja wtf is een zijkniptang?
Da's voor de bevalling, als vrouwen een overdwarsligging hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Litso het volgende:
Kan jij niet gewoon een keer MSN met boss-protection installeren ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's voor de bevalling, als vrouwen een overdwarsligging hebben.
Ik hoef nog maar zes uur en vijftig minuten hier te hangen. Had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een keer MSN met boss-protection installeren ofzo?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar zes uur en vijftig minuten hier te hangen. Had dat eerder gezegd
Dat doen mensen om nederlands te leren, om te integreren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef root1980 het volgende:
Het is nog erger dat mensen hierna kijken....
Allochtonen zijn toch al geintegreerdquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat doen mensen om nederlands te leren, om te integreren.
Ik kan het alleen maar aanmoedigen onder de allochtonen.
Nieuw 5-letterwoord?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:58 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb het gisteren gezien...geen reet aan...volgens mij vondt Nance er ook geen klap meer aan. En die woorden...aub zeg!!
Klinkt beter dan wat zij zei: zijknietangquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Litso het volgende:
VMBO zekerquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef renz0r het volgende:
Whallaa!!! Inshalla KANKERZOOI!!! IECK HEB EIN RODE BAL!!!...WHALLAAAAA!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef Yildiz het volgende:
Bla, bla
Is inderdaad goed voor het imago van de allochtoonquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Slachtkalf het volgende:
@ Yildiz
Zou je, als je een allochtoon bent, niet spontaan uitslag krijgen als een programma allochtonenlingo heet?
ik zou er uitslag van krijgen.
Binnen drie weken van de buis?
T begint nu!quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:07 schreef mstx het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, ik zal straks om half 8 eens kijken..
Het is net zo saai als gewone lingo..quote:
Je komt uit polen hequote:
Hogere Beroepsonderwijs voor eitjes bakken dan zeker, met een reactie als datquote:
rascisten!quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:57 schreef Litso het volgende:
Wat een belachelijk boutprogramma zeg! Veel te makkelijke woorden, de deelnemers worden constant indirect beledigd/belachelijk gemaakt om hun accenten, en er wordt helaas ook nog steeds GROEN! geroepen.
zijn die er dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef Ciurlizza het volgende:
Die deelnemers zijn ook echt heel erg dom. Konden ze echt niet net wat minder domme niet-Nederlanders vinden?
Deze opmerking staat gelijk aan perfectie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:15 schreef SecretWeapons het volgende:
Ik erger me ook kapot aan die ( op zo'n nassaal mogelijke manier ) "GROEN" "GROEN" roepers
Ik krijg dan een enorme drang om iets naar zo'n persoon te gooien,
een bak zoutzuur bijvoorbeeld.![]()
goeie vraag idd... nooit meer iets van vernomen. francois boulangerquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:34 schreef cerror het volgende:
Waar is frans bakker gebleven?
Was gister nog op tvquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goeie vraag idd... nooit meer iets van vernomen. francois boulanger![]()
best sympathieke kerel vond ik altijd. gaat het goed met hem?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was gister nog op tv( ging er ook over wat ie nu deed enzo..
)
Dat is dus francois boulanger..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:47 schreef ThE_ED het volgende:
Waar is de originele presentator? Robert wil zeker niet meer weg bij zijn weekend milionairs.
volgens mij heeft hij zijn eigen bedachte programma gepresenteerd, lingo dus. hij, of iemand anders, is vet binnengelopen met die onozelheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat is dus francois boulanger..![]()
Hij is nu programmamaker ( was ie voordat ie lingo deed ook..)
http://www.beeldengeluid.nl/template_subnav.jsp?navname=biografieen_b&category=collectie_informatie&artid=20173quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij zijn eigen bedachte programma gepresenteerd, lingo dus. hij, of iemand anders, is vet binnengelopen met die onozelheid.
quote:
Na Robert Ten Brink was het ook gelijk niet leuk meer trouwens.quote:Op 5 januari 1989 is Lingo voor de eerste keer op de Nederlandse televisie bij de VARA te zien met Robert ten Brink als presentator. Na 213 afleveringen volgt François Boulangé hem eind 1992 op. Bijna 8 jaar lang presenteert Boulanger het woordspel en is hij in meer dan 2000 afleveringen te zien. In september 2000 verhuist Lingo van Nederland 3 (VARA) naar Nederland 2 (TROS) en neemt Nance de presentatie over.
(www.lingo.nl)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Yildiz het volgende:
Raplingo voor opgezwolle
Of thuis met je hele familie achter jequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:01 schreef Slarioux het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |