Ah, die boekjes zijn weer binnen, pepernoten in de schappen, het sinterklaasseizoen is begonnen. Ik ben altijd vroeg met het kopen van cadeautjes, dan hebben we iig niet alle uitgaven in een klap.
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:48 schreef jessie het volgende:Zodra die speelgoedboekjes binnenkomen komt het kind in mij weer boven
![]()
Ik zou alles wel uit die boekjes willen.
Bo ook. Mama die wil ik, blaadje omslaat, mama die wil ik enz enz. Die grote ogen van alles wat mooi is, heerlijk. En dan nog blij zijn met een flutdingentje
![]()
![]()
herkenbaar, hier kwamen vorige week 2 speelgoedboeken tegelijk binnen, Chiara en ik hebben ze meerdere keren kwijlend door gebladerd. En alles wat dr aansprak wilde ze wel hebben "Ik wille deze" "Ik wille die" en na nog tig keer "ikke wille, ikke wille" zei ze "ik wille spelen!!!"
Ik heb al wat cadeautjes voor ze gekocht, Chiara krijgt een houten boederijtje met diertjes enzo en voor Yoram heb ik een houten autobaan (vroeger hadden we van die knikkerbanen, zo'n geval dan, maar dan met autotjes) hij is er nog wel wat jong voor, maar ik heb zo veel babyspeelgoed waar hij voorlopig nog wel even mee kan spelen. Dan voor hem nog een houten trein en voor haar wat houten puzzels, waarbij ze een clown moet aankleden, best geinig allemaal. Ik lijk wel op de hout-tour maar het is puur toeval...
Remco moest van de week al doorgeven wat Sint voor ze zal meebrengen als hij op het werk langs komt, voor beide kinderen mochten we iets uitzoeken voor een tientje. Chiara loopt wel eens met een bezem tussen de benen paardje te rijden, dus zij krijgt een echt stokpaardje met hinnikgeluiden
![]()
en Yoram krijgt een babydashboard met stuurtje, toer en knopjes enzo.
Eind november kijk ik nog eens in mijn portemonnee, zien we dan wel weer of er nog wat bij komt...