Kijken hoe je gereageerd had als Van Bommel naar ajax of Feyenoord was vertrokken!quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Eindhoven niet in elk geval.
Ben aan het afstuderen nu.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je je vol op je studie storten!(Ben je inmiddels ook al klaar?)
Thijs gaat naar de Uni!quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:49 schreef Cart_man het volgende:
Ben aan het afstuderen nu.
23 september scriptie inleveren
Gaat hij nog verder studeren. De tering, ben het wel zat nu, wil werken.quote:
Wat nou mannetje, jij heb net haar op je piemel, ik kom al 15 jaar in de Kuip en zie het steeds verder berg afwaards gaan, je beste speler willen verkopen, en dan godverdomme lezen dat ze intresse hebben in Tommie van der Leegte. Je mag blij zijn als ze komend seizoen de play offs halen.quote:
Staat exclusief op Feyenoord.nlquote:KALOU NIET NAAR PSV
Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft - naar aanleiding van de geruchten dat de Eindhovense club belangstelling heeft voor de Ivoriaan - laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen. Salomon Kalou, die bij Feyenoord een contract heeft tot de zomer van 2007, zal zodoende zaterdag op de eerste training zijn.
‘Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen. Alle partijen weten dat.’
Dit is een persbericht op de officiele site. Ze zouden wel heel erg stom zijn als ze hem later alsnog verkopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Maar moeten we nu opeens Wotte geloven?
Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij zou anders wel ERG dom bezig zijn.
Mocht hij alsnog weg gaan voor het begin van de eerste competitiewedstrijd, dan zijn de rapen gaar.
Precies...dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Tenzij er een buitenlandse culb met een heel grote zak met geld (lees > 12 milj.) aan komt zetten, wat ik ook niet zo heel erg zou vinden. Als ie maar niet naar eindhoven gaat...
Daar dacht ik ook al aan, dus Kuijt zal wel naar Liverpool vertrekken, wat ik hem best gun trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:24 schreef JeroenV het volgende:
Het lijkt mij bijna zeker dat er wel onderhandelingen geweest zijn. Anders staat alles niet zo breed in de pers. Is het dan een gekke gedachte om te denken dat er een goed bod is gekomen voor Kuijt, en ze daarom Kalou niet hoeven te verkopen?
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:17 schreef JeroenV het volgende:
Kalou wil gewoon weg. Dan kan je wel loten vertellen dat je zijn contract wil verlengen en hij niet verkoopbaar is, maar dat is dan natuurlijk ook onzin. Niet verkoopbaar aan PSV is wat anders...
Ja, laten we onze op één-na-beste speler verkopen aan de concurrentquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Tja ik vind het erg naief en dom dat Wotte denkt dat kalou zijn contract zal verlengen. Dat gaat echt niet meer gebeuren en het is een behoorlijke kapitaalvernietiging als hij straks transfervrij vertrekt of over een jaar voor een prikkie. Pak dus nu gewoon het geld en investeer het in 2 goede spelers.
Ik heb ook nergens over NSB-er gesproken!quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Franky, ik zou me ook bedrogen voelen door Kalou hoor maar hij doet natuurlijk niks wat niet mag en NSB-er vond ik wel een beetje een domme opmerking hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |