quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Maken we dr 6mln van![]()
quote:
Omdat Feyenoord hem niet kwijt wil, en al helemaal niet aan PSV. Ik zie geen reden om niet de hoofdprijs te vragen, zakken kan immers altijd nog.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Feyenoord moeilijk doen, wanneer PSV bereid is om een pak geld op tafel te leggen voor Kalou?
8 miljoen voor Kalou? Wat een koopje zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:26 schreef cultheld het volgende:
8 miljoen vind je geen klein vermogen?
Voor dat geld koopt Feyenoord twee echte versterkingen. Daar heeft het meer aan, dan aan de doelpunten van Kalou (nipt 4e dit seizoen).
logisch gezien de FAQ van VBLquote:Op donderdag 30 juni 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
En toch heb ik als echte Jood en oorlogsslachtoffer teveel moeite met de originele topic-titel om hem toch maar even te veranderen nu naar de nieuwe.
Daat begrijp ik helemaal, maar ik dacht dat jij nog lang geen 60 was?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:35 schreef golfer het volgende:
En toch heb ik als echte Jood en oorlogsslachtoffer teveel moeite met de originele topic-titel om hem toch maar even te veranderen nu naar de nieuwe.
Dat vind dus ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
8 miljoen voor Kalou? Wat een koopje zeg.
Graag gedaan. Liever Willem II dan die pisclub uit Enschede. En de Groningers zijn er ook blij meequote:Op donderdag 30 juni 2005 02:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ajax nog bedankt trouwens.
Jullie hebben gelukkig wel gepresteerd dit seizoen.
Gelukkig wisten jullie van Willem II te winnen.
Namens Twente Bedankt![]()
Zielepoten![]()
Jan de Misser, dát is pas een ondankbare kuthond...quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:44 schreef RedGuy het volgende:
Trouwens, ik schaam me voor het feit dat Jan de Visser ooit in het prachtige Feyenoord shirt heeft mogen spelen. Hoe hij nu bezig is om Kalou aan PSV te verkopen vind ik walgelijk.
Omdat Degryse een boer is/was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:48 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord had het er toch over dat ze geen 5 miljoen wilde betalen voor Simons? Waarom heeft PSV hem dan voor 3,5 miljoen kunnen inlijven???? Dat staat op vi.nl
ze hebben jullie weer voorgelogenquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:48 schreef Moreno het volgende:
Feyenoord had het er toch over dat ze geen 5 miljoen wilde betalen voor Simons? Waarom heeft PSV hem dan voor 3,5 miljoen kunnen inlijven???? Dat staat op vi.nl
Dan krijg ik zowaar zin om zaterdag naar de training te gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:51 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat het vandaag of morgen nog rond komt en Kalou inderdaad niet meer op de eerste training van feyenoord zal verschijnen (wat ook beter voor hem is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |