Wat zullen ze je daar dankbaar voor zijn, later als ze groot zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:01 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zal mijn kinderen grappige, zeldzame namen geven.
ja!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Wat zullen ze je daar dankbaar voor zijn, later als ze groot zijn. [afbeelding]
ik was ze iig nog niet tegengekomen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
Hier zijn pas 3428 topics over in diverse subfora
Zo te zien zijn ze inmiddels allemaal al vol.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef snowqueen911 het volgende:
ik was ze iig nog niet tegengekomen...
Ik heet BarbarA.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef knowall het volgende:
Alle meiden die een naam hebben die eindigt op een -a (Priscilla, Pascalla, etc) gaan later in de prostituee-branche werken. Dat je het even weet.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef knowall het volgende:
Alle meiden die een naam hebben die eindigt op een -a (Priscilla, Pascalla, etc) gaan later in de prostituee-branche werken. Dat je het even weet.
ja mooi! voor een jongen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef hi2uplz het volgende:
Xavier
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef knowall het volgende:
QED.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef echt het volgende:
MaximA
Ksee-vi-er, denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef snowqueen911 het volgende:
ja mooi! voor een jongen!
uitspreken als Ksafjee ?
Nikita is een Russische mannennaamquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind Nikita wel een mooie naam. Mochten mijn vrouw en ik later een dochter krijgen, dan zullen we haar Nikita noemen.
Ilja, dat was een meisje wat ik kende in Arnhem, leuke meid. Ben haar uit het oog verloren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nikita is een Russische mannennaamNet als ilja trouwens.
kani?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor een man vind ik Karl wel mooi.
Ik ken maar 1 Ilja en dat is een jongenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ilja, dat was een meisje wat ik kende in Arnhem, leuke meid. Ben haar uit het oog verloren.
Dat zeg ik tochquote:Nikita is misschien in Rusland een mannen naam. Nikita Chroestchov bv.
Ik zou het uitspreken als Aleina...quote:
afgekort Nikky. Leuke naam. Is nooit bij me opgekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik vind Nikita wel een mooie naam. Mochten mijn vrouw en ik later een dochter krijgen, dan zullen we haar Nikita noemen.
Voor een man vind ik Karl of Carlos wel mooi. Mijn vrouw vind weer Paul een mooie naam.
bedankt! das dus mijn naam... maar zo spreek je het dus NIET uit (ja mn oma wel ja)quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef Mryc het volgende:
Aimee (uit te spreken als 'eemie' en 'eemee')
Ik ken een Aimee en dat spreek je uit als Emmee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef Meey het volgende:
bedankt! das dus mijn naam... maar zo spreek je het dus NIET uit (ja mn oma wel ja)
t is meer gewoon als ME (van de politie)en t is met een streepje Aimée (voor een vrouw) en Aimé (voor een man)
M E dusquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:01 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ken een Aimee en dat spreek je uit als Emmee.
Gequote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef PuinzOOi het volgende:
Ik vind Sascha wel mooi, maar ook Megan..
Wat vinden jullie trouwens van vernoemen? Ik vond het vroeger zo verschrikkelijk ouderwets, maar nu ik zelf ietsje ouder ben en ik me langzaam realiseer dat mijn ouders er niet voor altijd zullen zijn vind ik het opzicht ook wel weer iets hebben...
Ik ben van mening dat je een naam kunt uitspreken zoals je zelf wilt. John kun je toch ook als 'djon' of 'sjon' uitspreken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef Meey het volgende:
[..]
bedankt! das dus mijn naam... maar zo spreek je het dus NIET uit (ja mn oma wel ja)
t is meer gewoon als ME (van de politie)en t is met een streepje Aimée (voor een vrouw) en Aimé (voor een man)
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Meey het volgende:
tuurlijk kan dat, maar als je het wilt uitspreken zoals het er staat dan is het gewoon emmee of ME, en niet eemee of eemie, dat staat er gewoon niet!
Vriendinnetje van mijn broertje heet ook Aimee (spreek uit als eemee), verder wel eens van Aimee Mann, Aimee Allen of Aimee Echo (alle drie zangeressen) gehoord? Spreek je toch echt uit als eemiequote:Op woensdag 29 juni 2005 20:06 schreef Meey het volgende:
tuurlijk kan dat, maar als je het wilt uitspreken zoals het er staat dan is het gewoon emmee of ME, en niet eemee of eemie, dat staat er gewoon niet!
Dan doen ze het bij het vriendinnetje van je broertje fout, en die drie zangeressen zijn waarschijnlijk engels/amerikaans.. in engeland zeggen ze idd eemie, alsin Amy..quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:16 schreef Mryc het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mijn broertje heet ook Aimee (spreek uit als eemee), verder wel eens van Aimee Mann, Aimee Allen of Aimee Echo (alle drie zangeressen) gehoord? Spreek je toch echt uit als eemie
de enige mooie uit je lijstje vind ik Jasmijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef Ceylon89 het volgende:
Uhm, mooie namen?Felix Lodewijk Boudewijn Amsterdam Jasmijn Shiva
![]()
NIKITA????quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor een man vind ik Karl of Carlos wel mooi. Mijn vrouw vind weer Paul een mooie naam.
Amsterdam heeft een lange/interessante historie, en ook vind 'k het goed klinkenquote:
Dat kanquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
[..]
de enige mooie uit je lijstje vind ik Jasmijn.
Ieuwquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:01 schreef snowqueen911 het volgende:
Wat vinden jullie mooie namen?
Zelf heb ik het niet zo op 'originele' namen als Henk, Piets, Els.
Ik zal mijn kinderen grappige, zeldzame namen geven. Wat vindne jullie mooi? Hoe zoudne jullie je kindjes (ooit) noemen?
Fanny is kindermishandelingquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:31 schreef Sannetie het volgende:
Vrouwelijk geslacht:
Amy
Fanny-may
Sheila
Dawn
Renee
Mannelijk geslacht:
Mikey
Steven
Rutger
John
Vinnie
![]()
![]()
Wat is er mis met Nikita?quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:15 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
NIKITA????doe dat je kind niet aan!
Net zo een verschrikkelijke naam als Priscilla, Chantal, Patricia, Natasha![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt meer als een naam voor een ziekte en/of lesbo....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef SG1 het volgende:
Ik vind Alexia zeer goed gevonden.
3429 nu dusquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
Hier zijn pas 3428 topics over in diverse subfora
Is ook wel een leuke naam, zou hem alleen niet aan mijn kind doen ,....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als ik later een dochter krijg noem ik haar Maryse
Maryse waar ben je, hier een fan!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als ik later een dochter krijg noem ik haar Maryse
ik vind het ook een best mooie naam.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Maryse waar ben je, hier een fan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |