abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28345921
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17.24 schreef Elgigante het volgende:
Yoessef moet jij geen schapen slachten met dit weer?

Ga iets anders doen als je niks zinnigs te melden hebt, dit schiet niet op.

(Ben geen ajacied by the way,)
El Gigantisch ?!?!?!?..
.HEB JE EEN ZONNESTEEK OPGELOPEN?

Uit deel 1
Mekki quote:
quote:
KERKRADE - In Kerkrade zaten woensdagmorgen nog negen verdachten vast na de rellen die dinsdagavond uitbraken tijdens en na de voetbalwedstrijd Marokko - Nigeria. Vier van hen zouden een benzinestation in Heerlen hebben geplunderd. De anderen zijn opgepakt voor openlijk geweld en andere vergrijpen. Een woordvoerder van de politie heeft dat bekendgemaakt.

De vlam sloeg in de pan na het derde Nigeriaanse doelpunt. Aanhangers van Marokko gingen het veld op, gooiden met flessen en vernielden een groot aantal stoeltjes. In het stadion en later in het tankstation hield de politie 25 verdachten aan, vrijwel allemaal Marokkanen. De ME moest eraan te pas komen om de rust te herstellen.

Bij de politie zijn woensdagmorgen ook meerdere aangiftes binnengekomen van vernielde auto's, die geparkeerd stonden in de omgeving van het voetbalstadion in Kerkrade.
met als commentaar:
quote:
Wat een ophef een tijdje geleden werd er door Nederlandse Supporters voor miljoenen schade gezorgd tijdens Ajax - Feijnoord en er waren grote rellen .

maar nee dat mag het waren geen Marokkanen dus ze mogen rellen -

Ik keur het ook af wat de Supporters gisteren deden maar vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen
[/quote]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28346619
Jahoor die hooligans mochten rustig rellen, daarom werden er foto's op internet geplaatst, er een zendtijd aan besteed bij Opsporing Verzocht en het is ook nog breed uitgemeten in de media..
pi_28346635
Hier is al een topic over deSSiredbad.
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:24:44 #4
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28346637
Er is al een tweede topic (alsof dat nog niet erg genoeg was).
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28346695
doe me effe een linkje dan
pi_28346734
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef desiredbard het volgende:
doe me effe een linkje dan
Nigeria Marokko deel #2
pi_28346785
erg leuk
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:29:59 #8
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28346790
Deze dus: Marokannen, voetbal en een gesloopt stadion

Zo zie je maar weer, nooit een Marokkaan vertrouwen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_28346801
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:29 schreef desiredbard het volgende:
Dank je,
pi_28346847
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:27 schreef Youssef het volgende:

[..]

[url=http://]vervelend linkje[/url]
doe ff relaxed ofzo en ga niet van dat soort zieke sites linken
pi_28346848
Ik had al zoiets...dat valt me weer van hem mee na eerst mijn handle foutief te spellen
Laat ik hem eens het voordeel van de twijfel geven...

Ach ja weer een stereotype bevestigd
pi_28346922
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef desiredbard het volgende:

Ach ja weer een stereotype bevestigd
Stereotype bevestigd. Ga toch weg man, extreem rechtse idioot
pi_28347371
Jij jouw mening, ik de mijne
Je moet eens proberen uit het hokje marokkaan te denken, mischien dat Nederlanders wiens voorouders uit Marokko komen eens een minder slechte naam krigen.

Ik ben ziek van het verdedigen van dit soort zaken door jongetjes die er niet eens bij waren en zogenaamd hun "cultuurgenoten" moeten verdedigen. Vind je het gek dat mensen praten over DE MarokkanEN ipv DE Marokkaan als er iets fout gaat

Voel je niet zo overdreven aangesproken
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:22:27 #14
124097 IDkwijt
ID Kwijt help
pi_28348323
Marokkanen en Nederlanders moeten met elkaar in dialoog gaan, met elkaar praten elkaar zoeken en alles wat je dwars zit moet je kunnen vertellen. Dat is de enige oplossing voor dit raar en nare probleem. De haat zaaien op internet en beoordelen over elkaar biedt geen oplossing maar juist een probleem.

veel van de mensen op deze forum Nederlanders en Marokkanen kennen persoonlijk geen mensen omzich heen waar ze mee over kunnen praten. Je kunt pas beoordelen als je pas iemand kent en niet door fok.nl te lezen.

Marokkanen voelen zich in allerlei situaties snel gediscrimineerd, bij een baan zoeken, in een winkel centrum, of uitgaan etc. Nederlanders moeten ook weten dat dit de grootste probleem is binnen de marokkaanse gemeenschap. Dit ID Probleem kun je pas oplossen als je met elkaar kunt praten en je mening kunt uiten en alles kan vertellen wat je dwars of niet dwars zit. Praat met Nederlanders overal en je zult de denkwijze verschil ontdekken en begrijpen.

Nederlanders kunnen ook niet zich zelf zijn als door een zwarte wijken lopen, en voelen zich snel niet thuis.

je kunt dit alleen oplossen door elkaar te zoeken en in contact te komen, liefst persoonlijk dan het stom internet.

ID = Identiteit van je zelf : hoe je bent, wat je bent en waar je bent.

denk goed na voor je reageert op mijn message! 2 minuten langer na denken over iets voor je beoordeeld zul je zien dat het ook veel uitmaakt.

groeten,

Maroc/NL boy.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:39:23 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28348896
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28360835
Misschien kom ik wat negatief over maar hier gaan we
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef IDkwijt het volgende:
Marokkanen en Nederlanders moeten met elkaar in dialoog gaan, met elkaar praten elkaar zoeken en alles wat je dwars zit moet je kunnen vertellen. Dat is de enige oplossing voor dit raar en nare probleem. De haat zaaien op internet en beoordelen over elkaar biedt geen oplossing maar juist een probleem.
Ben ik in principe met je eens maar het blijkt dat die dialoog nergens toe leid. Er woordt Rezpect geeist maar geen respect gegeven.
quote:
veel van de mensen op deze forum Nederlanders en Marokkanen kennen persoonlijk geen mensen omzich heen waar ze mee over kunnen praten. Je kunt pas beoordelen als je pas iemand kent en niet door fok.nl te lezen.
Wel of je me gelooft of niet ik stap bijnan nooit iemand bevooroordeeld tegemoet.
Zelfs Youssouf netjes bedankt voor het geven van een link, helaas nam ik hem serieus, had ik beter moeten weten omdat ie marokkaan is? Maar dit leid wel tot de verleiding dat je geen enkele marokkaan kan vertrouwen.
Sarcasme hier is prima, ik neem ook graag een loopje met mensen, maar het moet ergens ophouden. Er zijn een aantal mensen hier die ik direct van linkse sympathieen (pronk sympathieen) beschuldigt had. Helaas/gelukkig heb je gelijk in wat je zegt maat het lijdt nergens toe
quote:
Marokkanen voelen zich in allerlei situaties snel gediscrimineerd, bij een baan zoeken, in een winkel centrum, of uitgaan etc. Nederlanders moeten ook weten dat dit de grootste probleem is binnen de marokkaanse gemeenschap. Dit ID Probleem kun je pas oplossen als je met elkaar kunt praten en je mening kunt uiten en alles kan vertellen wat je dwars of niet dwars zit. Praat met Nederlanders overal en je zult de denkwijze verschil ontdekken en begrijpen.
Dit gediscrimineerd voelen is voor een groor gedeelte aangepraat door linkse groepjes
Idere buitenlander moet in zijn gastland leren zich aan te passen naar de om hem heen geldende waarden. Iets niet kunnen doen dat je in je thuisland wel kon doen is geen discriminatie.
Autochtone vrouwen die zich niet kleden zoals vrouwen in het rifgebergte voor hoer uitmaken heeft geen pas. (Sorry ik moest hier even specifiek zijn, en aan den lijve ondervonden)
quote:
Nederlanders kunnen ook niet zich zelf zijn als door een zwarte wijken lopen, en voelen zich snel niet thuis.
je kunt dit alleen oplossen door elkaar te zoeken en in contact te komen, liefst persoonlijk dan het stom internet.
Het hele wijken idee is fout, dat werkt niet integrerend
Maar je hebt gelijk als ik door de schilderswijk loop voel ik me niet in Nederland....
Als ik door chinatown in A'dam loop voelik me ook niet echt in Nederland maar
In de schilderswijk voel ik me niet welkom, dat doe ik in chinatown wel

Daarbij komt nogmaals dat de marokkanen hun tuig alsmaar blijven verdedigen met de hulp van de pronkjes.
Ik ben erg direct
Iemand die een fiets steelt is een fietsendief, en zo hoor je hem ook te noemen vindt ik
Als de persoon echter tot een gekleurde minderheid behoord is dat ineene discriminatie

Groetjes
Desiredbard

PS
is het Maroc/NL Boy or NL/Maroc boy
pi_28364149
Miljoenen schade tijdens Ajax-Feyenoord? Is daar een bron van?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:53:46 #19
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28364414
Meh7 je moet met goeie, recente bronnen komen knul.

De schade bedroeg 80.000 euro. Dat lulverhaal over miljoenen was de eerste reactie van NS. Enkele weken later kwam tussen neus en lippen door het werkelijke bedrag naar boven.

Bron mag je zelf zoeken. Gezond verstand is genoeg om te begrijpen dat miljoenen euro's schade aanrichten aan interieur godsonmogelijk is.

Daarnaast is het een vergelijking van niks natuurlijk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28364525
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daarnaast is het een vergelijking van niks natuurlijk.
Ik heb nergens een vergelijking gemaakt, ik pleur die google links gewoon neer om die gast te vervelen
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:15:04 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28365047
Nou ja, iemand maakte die vergelijking.

Maar wou effe reageren op dat schade verhaal omdat iedereen er destijds intuinde terwijl het zo overduidelijk lulkoek was van de NS. Maar ja, in Nederland is nadenken er de afgelopen jaren niet meer bij.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28365341
Dubbel. Gastslotje.
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:46:53 #23
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_28367914
Die 80.000 euro schade zijn peanuts vergeleken bij de schade die die Marokkaantjes hebben aangericht.
Hup, aan het werk!
  donderdag 30 juni 2005 @ 23:21:05 #24
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28373045
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Die 80.000 euro schade zijn peanuts vergeleken bij de schade die die Marokkaantjes hebben aangericht.
De grootste schade die ze hebben aangericht is wederom aan hun eigen imago, dat toch al niet al te best is.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28374401
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:22 schreef IDkwijt het volgende:
-knip-
weet je wat het is, de Marokkanen waar ik mee omga (alleen op werk overigens) zijn stuk voor stuk gewoon prima mensen. Maar kom niet aan de Marokkaanse gemeenschap, maw ze zijn en blijven altijd solidair met 'hun volk'. Zolang deze solidariteit boven de persoonlijke verantwoordelijkheid blijft staan, wordt het gewoon niks. Of er moet gewoon eens wat zelfreinigend vermogen binnen de groep komen, maar dat zie ik zo 123 nog niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')