Dat lijkt me ook wel een samenvatting van het vorige topic.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat er niet zoveel aan de hand was. En dat dit alleen getuigt van een uitstekende integratie van onze Marokkaanse medemens.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat er niet zoveel aan de hand was. En dat dit alleen getuigt van een uitstekende integratie van onze Marokkaanse medemens.
Integendeel, als je haar bericht omdraait kom je ongeveer op de juiste strekking van het vorige deel uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een samenvatting van het vorige topic.
lieve schat, dit gaat over het junior wk met marokkanen, kap nou es ff.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
Overigens waren het in utrecht volgens mij Turken die de stoeltjes sloopten..
http://www.fcutrechtnieuwegein.com/index.php?option=com_content&task=view&id=152
Nee hoor, de politie komt nog maar zelden in het stadion. Bovendien zijn er maar zelden rellen in het vak.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef de expert het volgende:
Normaal gesproken wordt een vak gewoon leeggeveegd als er rellen zijn,
Nee hoor, er was gewoon politie in het stadion. Alleen te weinig voor de grote hoeveelheden agressieve moslims.quote:nu lijkt er door de politie niet eens ingegrepen te zijn
quote:Lijkt me dat je de schade gewoon moet verhalen op de aangehouden relschoppers.
We kunnen iig concluderen dat jij smadelijke uitingen doet en ze niet onderbouwt. Past wel goed bij de beweging waar je je aan committeert.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
Overigens waren het in utrecht volgens mij Turken die de stoeltjes sloopten..
http://www.fcutrechtnieuwegein.com/index.php?option=com_content&task=view&id=152
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
We kunnen iig concluderen dat jij smadelijke uitingen doet en ze niet onderbouwt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve schat, dit gaat over het junior wk, kap nou es ff.
beetje op de hoogte van het amateurvoetbal? ook zo'n fokking drama. spelers en aanhang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.
http://www.l1.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.
Maar gelukkig was jij erbij en heb je veel mensen die je verhaal kunnen ondersteunen, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.
Ajacieden, ook moslims. Zo leer je nog eens wat..quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.
Correct.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Maar gelukkig was jij erbij en heb je veel mensen die je verhaal kunnen ondersteunen, toch?
Ja, daarom is hier in de Randstad een competitie tussen "fatsoenlijke clubs" ontstaan die op een normale wijze met elkaar willen sporten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje op de hoogte van het amateurvoetbal? ook zo'n fokking drama. spelers en aanhang.
Het verspreiden van onjuistheden heet tegenwoordig 'ironie'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
En de topictitel klopt niet
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Gewoon afschaffen dat voetbal die moslims, is toch elk weekend ellende
Maar wel gebaseerd op de waarheid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef TheMarco het volgende:
Lekkere tendentieuze topictitel :x
idd, wat zijn marokannen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef TheMarco het volgende:
Lekkere tendentieuze topictitel :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |