Dus de mensen uit het hoge noorden zien wij morgen terugquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen in het noordoosten kans op onweer.
Heel misschien, maar die kans schat ik klein.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus de mensen uit het hoge noorden zien wij morgen terug
We missen ze nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel misschien, maar die kans schat ik klein.
Netjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:41 schreef DHuuf het volgende:
Hier in Elsloo nu de eerste donderslag van redelijk formaat. Nog ff wachte....
Het blijft helemaal stilhangen inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:44 schreef flugeltje het volgende:
Als die bui niet heel erg snel noordwaarts gaat trekken wordt het niets in Tilburg/Breda/Gilze
Bron? Onderbouwing?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef oetelmen het volgende:
in het midden en noorden vanavond en van8 enkele buien , maar geen onweer meer
Welke kleur geeft da radar aan? Want vaak bereikt de neerslag de grond niet maar ziet dat radar hem wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef Prowl het volgende:
Volgens de radar is hier neerslag maar het is hier kurkdroog
En superbenauwd
Dar is het idd feestquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Op de grens Luxemburg-Duitsland moet het echt heel hard knallen.
Almere ook niet... (verkapte tvp)quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik geloof er niet in....... jullie wel... EHV krijgt weer nix.
en helmond dus ook niet. ALWEER..quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik geloof er niet in....... jullie wel... EHV krijgt weer nix.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
Hoe is het mogelijk, Tilburg heeft echt een afweerzone ofzo.
Had ingezoomd op Brabant (weeronline) en de steden aangeklikt. De bui draait precies om ons heen...
Ik las 'Morgen in het noordoosten kans op sneeuw'quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen in het noordoosten kans op onweer.
Pelleboer zou zeggen:quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik las 'Morgen in het noordoosten kans op sneeuw'![]()
![]()
Die kunnen hul lol wel op... zeker als ze zo hoog zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef Impry het volgende:
Ik dacht dus dat m'n zusje in Westelbeers zat met brugklaskamp in tentjes. Blijkt ze bij het drielandenpunt te zitten!Nog beter!
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef Impry het volgende:
Ik dacht dus dat m'n zusje in Westelbeers zat met brugklaskamp in tentjes. Blijkt ze bij het drielandenpunt te zitten!Nog beter!
![]()
wowquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef -Mk- het volgende:
[..]
![]()
Foto's uit Belgie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar zit je in Maastricht?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:02 schreef -nickx- het volgende:
Hier ook flink 't onweren in maastricht. Al dan niet te zwijgen over de hoeveelheid regen die hier neerkieperd.
Midden Limburg, iets donkerder blauw, zou het blauw zijn omdat er gaten tussen de wolken zitten en ik blauwe lucht kan zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:51 schreef drelletje het volgende:
Welke kleur geeft da radar aan? Want vaak bereikt de neerslag de grond niet maar ziet dat radar hem wel.
Zag net beelden op het Belgische journaal, best veel regen gevallen daar!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef -Mk- het volgende:
[..]
![]()
Foto's uit Belgie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens de radar moet het hier regenen.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:33 schreef drelletje het volgende:
[..]
Werd al over gezegd dat de radar overdrijft (op een ander forum) Hier* is nu ook nog geen regen te zien ook niet op de radar.
--------------------------------------------------------------------------
* = De Bilt
Die zal de radar dan ook wel registrerenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Volgens de radar moet het hier regenen.....
De enige druppels die ik hier zie zijn zweet druppels.
Prettig plaatjequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zal de radar dan ook wel registreren
ff een mooi satellietplaatje erbij pakken:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |