quote:DE BILT - Het KNMI in De Bilt waarschuwt woensdagmiddag voor zwaar weer de komende uren in het zuiden van het land. Vanuit België trekt een front met onweersbuien en windstoten over Brabant en Limburg waar vooral het verkeer last van kan hebben.
Volgens een woordvoerder van het weersinstituut kan plaatselijk in korte tijd 10 millimeter water vallen. Het front is ontstaan door de hoge temperaturen. In Limburg werd het woensdag plaatselijk 29 graden Celsius.
Huh, bliksemdetectie geeft ten westen van Tilburg fikse onweer aan. Richting Breda zeg maar....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Het onweer blijft in Midden Belgie liggen. De regen komt wel naar ons toe...... of er moet onweer boven NL ontstaan.
Als het zo doorgaat binnen een week...quote:
Nog even, en ik heb mijn zin/quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
We hebben vandaag geluk hier in 't zuiden.
Je houdt zeker alles voor jezelf....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
We hebben vandaag geluk hier in 't zuiden.
Nope, ik bedoel dat 't ergste ten z van ons langsgaatquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je houdt zeker alles voor jezelf....![]()
Regen wil nog niet per se zeggen 'verkoeling', merk ik hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef Coelho het volgende:
Gister dus het hele front gesplitst op het moment dat het bij Apeldoorn aankwam. Geen druppel gevallen. Hopen op wat meer verkoeling vandaag.
Die van mij hangen in het stopcontactquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:57 schreef Marky-Boom het volgende:
Zijn al jullie camera spulletjes opgeladen ?
Het komt eraan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:59 schreef hellmondunited het volgende:
verdomme nog altijd niks in helmond.. gewoon wat wolken
ik hoop tquote:
Ineens met recht 'De Atmosfeer Staat Op Ontploffen'quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moet je die bui nu eens actiever zien worden
Wat is jouw infobron op dit moment? Wetteronline? of iets nóg actuelers?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
ruig waren ze hequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:06 schreef LiquidSoul het volgende:
Mierlo ook weer aanwezig.![]()
Heb zojuist diezelfde 4 druppels gezien![]()
Word steeds warmer en benauwder, das het enige wat ik hier merk
24,4
61%
Weeronline Radarquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is jouw infobron op dit moment? Wetteronline? of iets nóg actuelers?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de lichtjes maar eens aanmaken, wordt donker hier....
En let op, nu draait de wind ook nog eens richting noordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:12 schreef flugeltje het volgende:
Bui groeit, maar intensiteit neemt ineens weer af zie ik nu op weeronline...
Foto?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
leuk he die radar beeldenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:28 schreef drelletje het volgende:
Jongens, ik zie hier iets bijzonders! Blauwe lucht
Werd al over gezegd dat de radar overdrijft (op een ander forum) Hier* is nu ook nog geen regen te zien ook niet op de radar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |