Vijf jaar geleden was ik met een vriend in Chiang Mai en die moest nodig naar de kapper. Aan de dame van de hostel gevraagd of er een kapper in de buurt was. Dat bleek het geval: om de hoek was er eentje. Daar aangekomen bleek een man van eind 60, begin 70 idd een kapperszaakje gemaakt te hebben van zijn garage. Er stond zo'n echte oude kappersstoel en er hingen wat van die oude, vergeelde foto's. Opa zelf lag lekker een tukje te doen op de bank, maar toen ie ons zag aankomen sprong ie meteen op en gebaarde dat we in zijn stoel konden plaatsnemen. Ik was voor vertrek al geweest dus mijn vriend nam plaats in de stoel. De kapper sprak geen woord engels, maar één term kende hij wel: de 'coupe Kennedy'. Gezien zijn leeftijd zou het me niet verbazen dat deze man ooit nog GI's op R&R uit Vietnam in zijn stoel heeft gehad. Hoe dan ook, de kapper ging aan de slag. Eerst scheren, dan neus en oren (dat schijnt nogal ruw te gaan, hehehequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, gekke vraag, kan je daar ook nog een beetje fatsoenlijk naar de kapper?
Zie mijn ervaringen met EL AL in DIT [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2 topic.....quote:Op woensdag 28 september 2005 14:46 schreef Gert het volgende:
Zo, Ozzietukker is nu wel ongeveer door de El Al-beveiliging heen en loopt momenteel een beetje moeilijk.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Piel is jaloers !
Als je een biertje gaat drinken bij Tok's op Samet....doe dan ff de groeten aan Geng, Oong, Thon en Sombat....van Lemon uit Holland.
Vind overigens dat je nogal nuchter reageert op ondervragingen en stripsearchen door EL AL.
blijf je lang in maleisie? als je een paar dagen blijft dan zou ik echt ff naar perhentian kecil gaan, zo mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:11 schreef ozzietukker het volgende:
Ben trouwens nu in Bangkok terug, moet morgen naar Maleisie, nou ja moeten, dat is het plan, ga bij terugkomst nog wel ff naar Ko Samet, en zal ik proberen het e.e.a. te onthouden.
Effe met de taxi en de trein vanuit Maleisie naar Ko Samet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
blijf je lang in maleisie? als je een paar dagen blijft dan zou ik echt ff naar perhentian kecil gaan, zo mooivandaaruit kan je dan met de taxi en trein makkelijk naar Ko Samet.
Ja man, met die nieuwe mega-lange spoorbrug over de Golf van Thailand.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
Effe met de taxi en de trein vanuit Maleisie naar Ko Samet?![]()
heb ik wel voor je is wel een gare versie zelf gemaakt met mijn Ixus, maar misschien heb je er wat aan.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben bezig mn videomateriaal van afgelopen vakantie te monteren, nu zoek ik zo'n 'tribute' filmpje dat in de bioscoop wordt afgespeeld voordat de film begint, waarin ze de koning eren. is dat ergens op internet te vinden? of desnoods alleen de muziek.
graagquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef xela het volgende:
[..]
heb ik wel voor je is wel een gare versie zelf gemaakt met mijn Ixus, maar misschien heb je er wat aan.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
graag![]()
ik heb toen zelf ook stiekem een stukje gefilmd, maar je ziet bijna alleen maar zwart![]()
Ehm helaas blijf ik niet te lang in Maleisie, sterker nog, kan net een vriendin bezoeken, en in Singapore shoppen (hopelijk) voor een Ipod Nano!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
blijf je lang in maleisie? als je een paar dagen blijft dan zou ik echt ff naar perhentian kecil gaan, zo mooivandaaruit kan je dan met de taxi en trein makkelijk naar Ko Samet.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
ok jammerals je ooit de kans hebt zou ik er zeker heen gaan, het water is daar mooier dan waar ook in thailand.
bereidt je maar voor op "Hi Joe" begroetingen in de Filippijnenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ehm helaas blijf ik niet te lang in Maleisie, sterker nog, kan net een vriendin bezoeken, en in Singapore shoppen (hopelijk) voor een Ipod Nano!
In janauari/ februari heb ik wat meer tijd, maar dan ga ik ook naar de filipijnen.. (Ik ben daar nog nooit geweest, en vliegen met Air Asia is niet duur!)
Enneh, het was je al duidelijk, maar ehm op jouw manier kom je niet echt in Ko Samet, overigens, ik vlieg vanaf Singapura terug naar Bangkok(Niks trein, lekker goedkoop en snel met het vliegtuig).
Hi Joe???quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:10 schreef Kumusta het volgende:
[..]
bereidt je maar voor op "Hi Joe" begroetingen in de FilippijnenIs het voor werk of plezier? Ik kan je wel het een en ander vertellen.
Zit je al op Samet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Hi Joe???
Ehm ok, ik ben er een week en het is eigenlijk alleen maar voor plezier, als ik terugkom heb ik nog 2 dagen over in Thailand welke zo volgeboekt zijn dat ik wel wat rust ervoor kan gebruiken
Is er ook een centraal Filipijnen topic?
Ben trouwens nu al aan mijn laatste dagen bezig![]()
Ik had je dat al kunnen vertellen. Ik heb op dit forum een jaar geleden of zo ook al een stuk geschreven. Ik hoop alleen dat ik je niet al te onzeker maak als ik zeg dat mijn ervaring vanaf BKK een stuk slechter zijn. Ik zou gewoon een uur of 3 voor de vlucht op het vliegveld aanwezig zijn. In BKK maken ze overigens al direct een onderscheid tussen Israelisch en niet Israelisch (een beetje onduidelijk want het staat aangegeven met Foreigner, maar de Thaise passagiers moeten daar dus ook bij staan). Het personeel in BKK is een stuk jonger dan in Amsterdam en hun manieren zijn er dan ook na. Wat ik het meest irritante van de hele procedure vind is dat ze (a) je geen moment met rust laten en zelfs de kleinste dingen als potentieel gevaarlijk worden beschouwd, (b) alles onder het oog van de andere (niet terroristische) passagiers gebeurd, (c) er zo'n overdreven onderscheid wordt gemaakt tussen nationaliteiten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Zie mijn ervaringen met EL AL in DIT [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2 topic.....
En ehm ik had graag willen zeggen dat het niet zo was en het allemaal wel meevalt.. Maar ehm nou ja voor mij niet dus![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Hi Joe???
Ehm ok, ik ben er een week en het is eigenlijk alleen maar voor plezier, als ik terugkom heb ik nog 2 dagen over in Thailand welke zo volgeboekt zijn dat ik wel wat rust ervoor kan gebruiken
Is er ook een centraal Filipijnen topic?
Ben trouwens nu al aan mijn laatste dagen bezig![]()
Moet op de luchthaven van Bagkok laten doen. Krijg je er meteen een "massage" bij als je wat extra betaalt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, gekke vraag, kan je daar ook nog een beetje fatsoenlijk naar de kapper?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik had je dat al kunnen vertellen. Ik heb op dit forum een jaar geleden of zo ook al een stuk geschreven. Ik hoop alleen dat ik je niet al te onzeker maak als ik zeg dat mijn ervaring vanaf BKK een stuk slechter zijn. Ik zou gewoon een uur of 3 voor de vlucht op het vliegveld aanwezig zijn. In BKK maken ze overigens al direct een onderscheid tussen Israelisch en niet Israelisch (een beetje onduidelijk want het staat aangegeven met Foreigner, maar de Thaise passagiers moeten daar dus ook bij staan). Het personeel in BKK is een stuk jonger dan in Amsterdam en hun manieren zijn er dan ook na. Wat ik het meest irritante van de hele procedure vind is dat ze (a) je geen moment met rust laten en zelfs de kleinste dingen als potentieel gevaarlijk worden beschouwd, (b) alles onder het oog van de andere (niet terroristische) passagiers gebeurd, (c) er zo'n overdreven onderscheid wordt gemaakt tussen nationaliteiten.
Ik had in BKK (maar aan je verhaal te horen had jij dat in Amsterdam ook) dat het hele verhaal dat ik opgehouden had tijdens het gesprek al vooraf niet eens als "waar" wordt aangenomen. Waarom mensen interviewen als je ze toch al niet geloofd?
Ik neem aan dat dit ook de reden van jouw keuze was, maar ik vloog El Al gewoon omdat het goedkoper was. Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat agv alle security checks ik van mening ben dat het de 300 euro niet waard was.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Hey ozzietukker...welkom terug in ons kleine kutlandje!
Ik moet op de terugweg echt 8 uur wachten op Ben Gurion...zal wel een andere verbinding zijn dan die jij had...heb er totaal geen zin aan maar op de terugweg is toch alles kut dus dat kan d'r wel bij.
Jammer dat je zo kort op Samet was...toch maar vaker of langer gaan zou ik zeggen!
Nog 56 dagen en dan mag ik weer... jammer genoeg dit jaar slechts voor 2 maanden en 4 dagen...![]()
Laat die vaccinaties maar zitten...da's echt de grootst mogelijke onzin als je naar Pattaya en Samui gaat !quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:06 schreef JollyBlaze het volgende:
Hallo allen, interessant topic....
Overmogen vaccinaties halen, duur grapje, zal boven de 100 euro zijn, DTP, buiktyfus en Hep A, consult, flesje Jaico.....
Zin in :-)
ben 29, mijns inziens doe ik die vaccinaties toch maar, lage weerstand van ons westerlingen en niks gewend, waarschijnlijk een paar dagen aan de race ook, voor mijzelf, nog nooit die kant op geweest....enne... afgesproken een vriendin van me in Pattaya te ontmoeten, vandaar dus......quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Laat die vaccinaties maar zitten...da's echt de grootst mogelijke onzin als je naar Pattaya en Samui gaat !
Weet niet wat je leeftijd is en wat je precies "zoekt" in Thailand maar Pattaya is 1 grote hoerentoko met bijbehorende van bierbuik voorziende clandizie.![]()
Ehm cultuur in Pattayaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
ben 29, ... blaat ....
Wat ik zoek:
cultuurproeven
culinair proeven
niet op zoek naar een vriendin, vrouw etc.....
van de 20 dagen zit ik er 5 in Pattaya, omdat ik iemand ga opzoeken, genoeg tijd over dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ehm cultuur in Pattaya![]()
(Ik ben het met Piel eens dat dit gewoon een grote hoerenkast is, opzich niks mis mee als je daarvoor gaat, ieder zijn ding...)
En als je van MC Donalds houdt dan is Pattaya inderdaad de place to be voor het culinaire proeven!
Ik zou na 5 dagen Pattaya trouwens naar Ko Samui gaan, of Ko Chang.... vergeet ook het noorden niet te bezoeken. (Chiang Mai)
Vaccinaties, tja zolang je niet in de jungle gaat rondhobbelen voor lange tijd is het echt niet nodig, en je kunt gewoon ijsklontjes in je drinken nemen hoor, en ook je tanden poetsen met kraanwater is mogelijk, op die manier bouw je wat weerstand op! (let op mond spoelen, niet doorslikken natuurlijk)
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd streetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Geloof niet dat je hier erg veel rust, cultuur en culinaire hoogstandjes zult ontdekken:
[afbeelding]
Weet je zeker dat je er nooit eerder bent geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd street
Richting Naklua schijnt het ook best leuk en rustig te zijn en mooiere stranden
ooit van Google gehoord?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er nooit eerder bent geweest?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
van de 20 dagen zit ik er 5 in Pattaya, omdat ik iemand ga opzoeken, genoeg tijd over dus.
Ik hoorde van iemand dat je erg goed uit moest kijken met wondjes, omdat die daar snel gaan infecteren, denk aan blootstelling aan het water tijdens bv. douchen.
Vraagje, ik heb 1500 euro tot mijn beschikking, dat moet toch te doen zijn om daar 20 dagen mee rond te komen, en ja, ik slaap ook weleens in wat duurdere en luxere hotelkamers, dus dan schieten de prijzen natuurlijk omhoog.
Dat is niet Walking street, maar Soi 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:38 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
dat is dus Walking Street, pak je meteen een foto van de drukste straat, zuiden van Pattaya richting Jomtien. Ik zit verder naar het noorden, Areca Lodge hotel, central pattaya road/2nd street
Richting Naklua schijnt het ook best leuk en rustig te zijn en mooiere stranden
nog een keer gekeken, je hebt wel gelijk zo te zien, niet dat ik weet dat het soi2 is ofzo, heb alleen foto's van 's-avonds van Walking Street gezien, zal de neon verlichting wel zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:18 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Dat is niet Walking street, maar Soi 2![]()
Ga je ook nog even langs de drogist?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:27 schreef JollyBlaze het volgende:
net mijn hep A en DTP vaccinaties gehad, ready to go, alleen nog 41 dagen wachten nu
tja, in het begin had ik er wel last van maar daar wen je zo aan en dan negeer je ze gewoon.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Heeft niemand verhalen over opdringerige tuk-tuk chaffeurs? In de grote steden werd je er soms gek door zeg..![]()
De eerste keer dat je in Bangkok bent trap je misschien wel in zo'n "voor 10 Baht laat ik je de hele stad zien" truc waarna hij je bij elke edelstenenboer en louche kleermakers naar binnen werkt zodat ie commissie krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Heeft niemand verhalen over opdringerige tuk-tuk chaffeurs? In de grote steden werd je er soms gek door zeg..![]()
ik heb me wel eens ergens naartoe laten brengen en dat ik dan met die gast had afgesproken dat we eerst op 2 plekken gingen stoppen, dan bracht ie ons gratisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in Bangkok bent trap je misschien wel in zo'n "voor 10 Baht laat ik je de hele stad zien" truc waarna hij je bij elke edelstenenboer en louche kleermakers naar binnen werkt zodat ie commissie krijgt.
Ze zijn idd behoorlijk opdringerig...maar na een een tijdje wen je d'r aan en ga je ze negeren...
Voor wie naar BKK gaat voor de 1e keer: laat Tuktuks links liggen en ga met de taxi...taxi kost geen drol (als de meter aan staat)
Is dat dezelfde gast die je op verschillende stranden tegenkomt met een zelfgetypt levensverhaal en die in Bukit Lawang - Sumatra was ten tijde van de ramp (overspoelde rivier die hele dorpen meenam)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb me wel eens ergens naartoe laten brengen en dat ik dan met die gast had afgesproken dat we eerst op 2 plekken gingen stoppen, dan bracht ie ons gratis
Een vriend had trouwens een zelf getypt verhaal gekocht van een of andere griek die van alles deed om aan geld te komen, en daar ging het verhaal ook over. hij had o.a. gefigureerd in reclames, tuk-tuk scams gezet en in een massageparlor gewerktwas erg leuk om te lezen, die gast hangt veel rond bij Khaossan road, toen igg.
ik denk het niet, dat stond namelijk niet in dat verhaal. hij heeft ook nog drugs gesmokkeld e.d. en het gaat ook over de hele hoerenindustrie en hoe ze je proberen te flessen enzo. erg leuk om te lezen (ook al was het engels soms wat minderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast die je op verschillende stranden tegenkomt met een zelfgetypt levensverhaal en die in Bukit Lawang - Sumatra was ten tijde van de ramp (overspoelde rivier die hele dorpen meenam)
Er lopen rare (Westerse) gasten rond in Thailand...
Geloof trouwens dat zo'n beetje iedereen die langer dan een paar maanden in Thailand verblijft niet helemaal spoort![]()
Ik weet niet hoe lang geleden jij in Bangkok bent geweest maar de meters in de taxi's staan gewoon standaard uit. En dat is in elke taxi. Het is nu gewoon zaak om vooraf een prijs te bespreken voordat je de rit begint. Overigens nog even over die tuk-tuks: Wij hadden een tuk-tuk gehuurd om ons naar de nachtmarkt te rijden. Wij spraken een redelijke prijs af, maar halverwege de rit stopt de chauffeur en vraagt ons of we naar een winkeltje willen gaan, want dan kreeg hij gratis benzine. Dit zagen we dus totaal niet zitten en we zeiden dat we gewoon ergens een hapje wouden eten op de nachtmarkt. Nou, zei die.. jullie willen eten? Ik weet wel een leuk plekje vlakbij de nachtmarkt. Machteloos als wij waren zeiden we ok en reed hij ons uiteindelijk naar een super duur restaurant (gelukkig wel vlakbij de nachtmarkt) Wij waren dus verslagen en stapten maar snel de tuk-tuk uit en rekenden af. Uiteraard gingen we niet bij dat restaurant eten maar liepen we vanaf daar naar de nachtmarkt. Wat denk je? De tuk-tuk chauffeur bleek om een hoekje op ons te wachten.. Gelukkig zagen we het op tijd en wachtten we tot die weg wasquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Voor wie naar BKK gaat voor de 1e keer: laat Tuktuks links liggen en ga met de taxi...taxi kost geen drol (als de meter aan staat)
Ben de laatste 5 jaar zo'n beetje 2 tot 5 maanden per jaar in Thailand en bij mij staan ze altijd aan...in Bangkok wel te verstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang geleden jij in Bangkok bent geweest maar de meters in de taxi's staan gewoon standaard uit. En dat is in elke taxi. Het is nu gewoon zaak om vooraf een prijs te bespreken voordat je de rit begint.
Hoeveel taxi's heb jij precies gehad in BKK dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef -Dries- het volgende:
Wel, ik was er in Juni en ja er staat wel heel mooi TAXI-METER bovenop de autos en ja je ziet ook duidelijk een schermpje/meter in de auto, maar hij staat toch echt altijd uit hoor.
of loop nog 5 meter verder en neem voor 6 baht pp de stadsbusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
En als ik toch bezig ben...bij aankomst op het vliegveld kan je gewoon de Airport bus nemen voor 100 Baht (2 Euro) naar het centrum...bij de "hoofduitgang" staat een klein standje met 2 lieve meisjes die tickets verkopen.
ik heb gelezen dat je moet kijken (voor je gaat rijden) of ie aanstaat, zo niet, zeggen, anders naar een andere Taxi-Meter lopen, zal ie wel van gedachten veranderenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef -Dries- het volgende:
Wel, ik was er in Juni en ja er staat wel heel mooi TAXI-METER bovenop de autos en ja je ziet ook duidelijk een schermpje/meter in de auto, maar hij staat toch echt altijd uit hoor.
De allereerste keer dat we in bangkok waren (dus vanaf het vliegveld) stapten we dus ook uit...... om in een taxi te komen die ook zijn meter uit had staan (toen dachten we dat dat normaal was)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:00 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
ik heb gelezen dat je moet kijken (voor je gaat rijden) of ie aanstaat, zo niet, zeggen, anders naar een andere Taxi-Meter lopen, zal ie wel van gedachten veranderen
Ja geweldig al die comissies (not) het enige dat ze ermee bereiken is dat de toeristen de tuk-tuks niet meer nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang geleden jij in Bangkok bent geweest maar de meters in de taxi's staan gewoon standaard uit. En dat is in elke taxi. Het is nu gewoon zaak om vooraf een prijs te bespreken voordat je de rit begint. Overigens nog even over die tuk-tuks: Wij hadden een tuk-tuk gehuurd om ons naar de nachtmarkt te rijden. Wij spraken een redelijke prijs af, maar halverwege de rit stopt de chauffeur en vraagt ons of we naar een winkeltje willen gaan, want dan kreeg hij gratis benzine. Dit zagen we dus totaal niet zitten en we zeiden dat we gewoon ergens een hapje wouden eten op de nachtmarkt. Nou, zei die.. jullie willen eten? Ik weet wel een leuk plekje vlakbij de nachtmarkt. Machteloos als wij waren zeiden we ok en reed hij ons uiteindelijk naar een super duur restaurant (gelukkig wel vlakbij de nachtmarkt) Wij waren dus verslagen en stapten maar snel de tuk-tuk uit en rekenden af. Uiteraard gingen we niet bij dat restaurant eten maar liepen we vanaf daar naar de nachtmarkt. Wat denk je? De tuk-tuk chauffeur bleek om een hoekje op ons te wachten.. Gelukkig zagen we het op tijd en wachtten we tot die weg was![]()
quote:Een vriend had trouwens een zelf getypt verhaal gekocht van een of andere griek die van alles deed om aan geld te komen, en daar ging het verhaal ook over. hij had o.a. gefigureerd in reclames, tuk-tuk scams gezet en in een massageparlor gewerkt
Dat is inderdaad een andere gast. Op zich doet 'ie het wel goed natuurlijk. Hij kan daar gewoon blijven, door het verkopen van z'n boekje met verhalen (al dan niet echt zelf meegemaakt). Ik geloof dat hij er normaal gesproken 500 baht voor vraagt, maar valt nog wel iets naar beneden te krijgen. Heb hem zelf overigens niet gekocht, maar wel één hoofdstuk mogen lezen. De laatste keer dat ik hem zag was hij in Bangkok, maar hij zou kort daarop weer naar een van de eilanden vertrekken, omdat het daar voor hem makkelijker verkopen was.quote:Is dat dezelfde gast die je op verschillende stranden tegenkomt met een zelfgetypt levensverhaal en die in Bukit Lawang - Sumatra was ten tijde van de ramp (overspoelde rivier die hele dorpen meenam)
Er lopen rare (Westerse) gasten rond in Thailand...
uuhmm....Bangkok is aardig groot hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef JollyBlaze het volgende:
ben er nooit geweest hoor, maareh, lopen is geen optie?
in die quote stond, een paar blokken verder.........quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uuhmm....Bangkok is aardig groot hoor
ohquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef JollyBlaze het volgende:
[..]
in die quote stond, een paar blokken verder.........
In Pattaya kan je uren rondlopen met " mai ao kap "quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef JollyBlaze het volgende:
verder veel gebruik maken van "mai chai" en "mi-ow" ??
Welja, dat is wel een hele schotel pad-thai hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:40 schreef ozzietukker het volgende:
Persoonlijk gebruik ik ook liever de skytrain, of per bus, maar om heel eerlijk te zijn, een taxi in Bangkok kost niets, van MBK Centre bijvoorbeeld naar Silom Road bijvoorbeeld is maar 50 THB, dat is gewoon geen geld!
is genoteerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Kom maar een biertje drinken bij Tok's op Samet...ben er waarschijnlijk zo'n beetje elke dag te vinden tot en met 8 februari![]()
Kan het helaas niet nalaten om op te merken hoe waanzinnig kortzichtig dit is. Gelukkig helpt veel reizen tegen deze gedachtenvernauwing. Zelfs als het georganiseerd is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef -Dries- het volgende:
Ter duidelijkheid: we gingen dus niet met een tour groep of iets dergelijks, bah. Dat is voor mensen die niet alleen op reis durven te gaan en bang zijn voor thais eten.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Kan het helaas niet nalaten om op te merken hoe waanzinnig kortzichtig dit is. Gelukkig helpt veel reizen tegen deze gedachtenvernauwing. Zelfs als het georganiseerd is.
wij vroegen een tuktuk die ons uit het paleis zag komen lopen voor hoeveel hij ons naar het paleis wilde brengen. voor 20 baht deed ie hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:32 schreef gr8w8 het volgende:
-verhaal over tuktuks-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |