Klinkt echt als een licht, die buurman van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Iemand uit mijn straat ging al zeker 10 jaar naar Thailand, maar hij kon me niet vertellen wat er dan zo leuk aan was. Dit jaar ging hij toch maar niet ivm de Tsunami enzo.
Nederland ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Volgens mij gaat dat land helemaal kapot als er geen toeristen meer komen.
Even voor de duidelijkheid: het gaat niet om (een van mijn) buurman(nen).quote:Klinkt echt als een licht, die buurman van jou.
Kutweer, duur bier, onvriendelijke mensen, een andere enge cultuur....quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:07 schreef hi2uplz het volgende:
Maar wat maakt Thailand nou zo aantrekkelijk voor toeristen?
- smerig scherp vretenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kutweer, duur bier, onvriendelijke mensen, een andere enge cultuur....
Ik snap het ook niet.
Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Iemand uit mijn straat ging al zeker 10 jaar naar Thailand, maar hij kon me niet vertellen wat er dan zo leuk aan was.
Dat soort toeristen gaat toch meer naar Cambodia en de Filipijnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,
Ik zal het er eens met hem over hebben!quote:Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,
Tja, er zijn meer oorden voor die lui, maar in Thailand zitten er ook nogal wat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort toeristen gaat toch meer naar Cambodia en de Filipijnen
Ik heb (in mijn naiviteit) zo'n "same same... but different" meegenomen uit Bangkok voor mijn nichtje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:Ah gelukkig is er al een deel 6...
same same... but different
- met plaspoep 's nachts boven een wc hangen omdat ze te beroert zijn om normale wc's te makenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
- smerig scherp vreten
- je moet steeds met een boot of vliegtuig als je naar een eiland wil
- je loopt de hele dag met een boner vanwege al die lekkere wijven daar, maar je weet niet eens zeker of het wel wijven zijn
- accomodatie is niet zelden direct aan het strand zodat je wakker ligt van het geluid van de golven
- ze zijn daar heel relaxt als ze jou drank moeten komen brengen, beetje lachen enzo. Maar als er een stoenamie is dan is er ineens wél haast om alles weer op te bouwen. Huichelaars.
Ligt erg aan de omgeving. In BKK kun je voor 400-500 wel een goede accomodatie vinden. Buiten BKK ongeveer de helft. Behalve als je op de eilanden bent. Daar heb ik wel eens (Koh Chang) 2000 moeten betalen omdat er niets anders was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Thomasumo het volgende:
Maar nogmaals even de vraag; Hoeveel Bhat heb je per dag nodig in Thailand als je een beetje rond wil trekken en niet al te shebbig wilt slapen.
Dat is natuurlijk niet waar. Thailand heeft tegenwoordig aardig wat eigen industrie, dus ze hoeven het echt niet alleen van de toeristen te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Volgens mij gaat dat land helemaal kapot als er geen toeristen meer komen.
Met 2000 baht per dag kom je een heel eind.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Thomasumo het volgende:
Maar nogmaals even de vraag; Hoeveel Bhat heb je per dag nodig in Thailand als je een beetje rond wil trekken en niet al te shebbig wilt slapen.
Ken backpackers met een budget van 250 Baht per dag en backpackers met een budget van 2500 per dag...ligt dus helemaal aan je plannen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met 2000 baht per dag kom je een heel eind.
Met minder ook.
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
- smerig scherp vreten
- je moet steeds met een boot of vliegtuig als je naar een eiland wil
- je loopt de hele dag met een boner vanwege al die lekkere wijven daar, maar je weet niet eens zeker of het wel wijven zijn
- accomodatie is niet zelden direct aan het strand zodat je wakker ligt van het geluid van de golven
- ze zijn daar heel relaxt als ze jou drank moeten komen brengen, beetje lachen enzo. Maar als er een stoenamie is dan is er ineens wél haast om alles weer op te bouwen. Huichelaars.
Echt waarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef dmnd het volgende:
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweest knul
Hoezo? Dat is toch onhandig, dat gedoe met die eilanden? Wat dat betreft is het echt een kutland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef dmnd het volgende:
[..]
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweest
Hou zou jij anders op een eiland terecht willen komen anders als met een boot of vliegtuig?
Ik train gewoon in NL, maar een vriend van me in Thailand heeft een kleine gym bij z'n huis (bokszakken, pads, ring, etc) dus daar kan ik altijd terecht. Is in de buurt van de grens met Birma.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:23 schreef OO00ooltje het volgende:
Tongpo. waar train je in thailand?
Ik ben er 2 jaar geleden een maand of 4 geweest met z'n 2-en.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Thomasumo het volgende:
In dat opzicht kan je beter naar Laos gaan.. daar betaal je 5000 Kip voor een biertje.. en dat klinkt opzich wel veel, maar rond januari kreeg je 13000 Kip voor 1 Euro.. kijk dan wordt het weer leukquote:Op maandag 4 juli 2005 20:55 schreef Rex_Mundi het volgende:
Ja als je van een biertje houdt is dat al snel je grootste kostenpost in Thailand, bij het uitgaan betaal je gewoon westerse prijzen voor een bierie.
Ga de 15e weg om een maand te trainen bij verschillende gyms. Heb de afgelopen twee zomers elk jaar twee maanden in Thailand getraind.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:14 schreef TongPo het volgende:
[..]
Ik train gewoon in NL, maar een vriend van me in Thailand heeft een kleine gym bij z'n huis (bokszakken, pads, ring, etc) dus daar kan ik altijd terecht. Is in de buurt van de grens met Birma.
In augustus ook even langs Por Puramuk Gym, Buakaw gedag zeggen
Train jij in Thailand?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:13 schreef TongPo het volgende:
Dus er is alweer een nieuw topic, ik dacht al....waar is deel 5 gebleven?
Anyways, Aventura, hoe was je vlucht met Thai Airways??
Cool man, als Souwer dit jaar de titel niet pakt mag Buakaw hem van mij weer hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef OO00ooltje het volgende:
[..]
Ga de 15e weg om een maand te trainen bij verschillende gyms. Heb de afgelopen twee zomers elk jaar twee maanden in Thailand getraind.
Als het meezit kan ik buakaw gedag zeggen in Japan...![]()
Tuur gaat morgen pas, 17:05 gaan we vliegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Aventura antwoord niet.. dus het kan zijn dat Thai Airways een landing in een berg heeft geprobeerd zonder succes
.. of Aventura is druk bezig al die thaise meiskes van zich af te slaan
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:55 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat het hiero over eilanden en zuipen enzo ging, hebben we opeens van die enge bleekscheterige kickboksers in dit topic.![]()
Als jij je eigen zuiptopic opentquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef TongPo het volgende:
Muay Thai is nou eenmaal Thaise cultuur, daar kan je niets aan veranderen.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef TongPo het volgende:
Wees maar niet bang bro, er zijn maar weinig bleekscheten die in Lumpini of Rajadamnern mogen vechten![]()
Idd...die staan allemaal stoer te doen buiten op de stoep van de sportschool op Samui.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef TongPo het volgende:
Wees maar niet bang bro, er zijn maar weinig bleekscheten die in Lumpini of Rajadamnern mogen vechten![]()
Veel plezier daarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Aventura het volgende:
Zo, hier even live vanuit BKK! Ik zit in een eenvoudig maar prima hotel in het midden van Bangkok.
Nou meid (What was I thinkingquote:
Je gaat naar Chiang Mai zo te lezen. Wij sliepen in Julie guesthouse, goed eten en gratis pooltafel. Tip ga naar Pai zo'n 3 uur reizen met de bus vanuit Chiang Mai. Vanuit daar kun je ook trektochten maken en is het minder toeristisch, wij sliepen in Riverside guesthouse (zie foto) erg relaxed (gratis toegang tot zwembad en erg goedkoop). Wij hebben een brommer gehuurd en zo de hele omgeving verkend. Ook cafe Bebop in Pai is een aanrader, elke avond live muziek! Als je nog wat wilt weten vraag maar!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Aventura het volgende:
Zo, hier even live vanuit BKK! Ik zit in een eenvoudig maar prima hotel in het midden van Bangkok. Vandaag al kennis gemaakt met de zgn. ' taxi-meters' en de tuk-tuks. Aan alle kanten worden we aangesproken en we moeten ons best doen om niet te worden meegevoerd naar plaatsen waar we niet willen zijn, zoals een hal waar zijde of sieraden worden verkocht en waar chauffeurs je 'toevallig' even droppen omdat ze moeten 'tanken'.
Vanavond is het tijd om uit te gaan, we weten nog niet waar maar we gaan gewoon naar het uitgaanscentrum en dan zien we wel. Overmorgen gaan we met de trein richting Chiang Mai. De internettijd is op..misschien later in de week een update
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik ga zaterdag naar Thailand voor een 23 daagse reis!!
Zijn de stopcontacten hetzefde als in NL of heb ik zo'n tussenstekker nodig?
Nope, maar wel de hele Lumpini fight op videotapequote:
Hangt van jouw stekker(s) af. Zijn ze tweepolig of driepolig?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik ga zaterdag naar Thailand voor een 23 daagse reis!!
Zijn de stopcontacten hetzefde als in NL of heb ik zo'n tussenstekker nodig?
Hehe dat komt erg bekend voor kerel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:22 schreef Aventura het volgende:
Zo, hier even live vanuit BKK! Ik zit in een eenvoudig maar prima hotel in het midden van Bangkok. Vandaag al kennis gemaakt met de zgn. ' taxi-meters' en de tuk-tuks. Aan alle kanten worden we aangesproken en we moeten ons best doen om niet te worden meegevoerd naar plaatsen waar we niet willen zijn, zoals een hal waar zijde of sieraden worden verkocht en waar chauffeurs je 'toevallig' even droppen omdat ze moeten 'tanken'.
Vanavond is het tijd om uit te gaan, we weten nog niet waar maar we gaan gewoon naar het uitgaanscentrum en dan zien we wel. Overmorgen gaan we met de trein richting Chiang Mai. De internettijd is op..misschien later in de week een update
Volgens mij is aventura dus geen kerelquote:Op zondag 10 juli 2005 22:56 schreef TongPo het volgende:
[..]
Hehe dat komt erg bekend voor kerel.
Ben je ook al door zo'n tuk-tuk chauffeur ongewild bij een 'massagehuis' afgezet?
Wat vaak helpt is de chauffeur heel boos aankijken, meestal weet 'ie dan niet hoe snel hij rechtsomkeerd moet maken. Een leuke boeddhistische eigenschap, de confrontatie uit de weg gaan![]()
/*edit: hoe was de vlucht met Thai Airways btw?
Echt waar joh? Ongelovelijk...quote:Op maandag 11 juli 2005 07:26 schreef ozzietukker het volgende:
Al heb ik wel regelmatig de aanbieding gehad of ik Thai Massage with special service wilde...
![]()
quote:
Meer dan jij leuk vindt.quote:Nog meer mensen die naar de full moon party gaan?
Had ik nou maar véél geld ingezet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef TongPo het volgende:
Dat zou mooi zijn idd, maar ik denk helaas dat Albert het niet gaat redden dit jaar en Souwer zou wel eens voor een verrassing kunnen gaan zorgen.
Ik heb inmiddels al een paar keer gelezen dat de Thaise projectontwikkelaars zich de tering lachen dat 'die hippies' puin lopen te ruimen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:55 schreef Flem het volgende:
Vandaag op Ko Phi Phi vrijwilligerswerk gedaan; in de snikhete zon urenlang puinruimen, maar het geeft wel voldoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |