Klinkt echt als een licht, die buurman van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Iemand uit mijn straat ging al zeker 10 jaar naar Thailand, maar hij kon me niet vertellen wat er dan zo leuk aan was. Dit jaar ging hij toch maar niet ivm de Tsunami enzo.
Nederland ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Volgens mij gaat dat land helemaal kapot als er geen toeristen meer komen.
Even voor de duidelijkheid: het gaat niet om (een van mijn) buurman(nen).quote:Klinkt echt als een licht, die buurman van jou.
Kutweer, duur bier, onvriendelijke mensen, een andere enge cultuur....quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:07 schreef hi2uplz het volgende:
Maar wat maakt Thailand nou zo aantrekkelijk voor toeristen?
- smerig scherp vretenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kutweer, duur bier, onvriendelijke mensen, een andere enge cultuur....
Ik snap het ook niet.
Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Iemand uit mijn straat ging al zeker 10 jaar naar Thailand, maar hij kon me niet vertellen wat er dan zo leuk aan was.
Dat soort toeristen gaat toch meer naar Cambodia en de Filipijnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,
Ik zal het er eens met hem over hebben!quote:Misschien wilde hij niet vertellen dat hij daar vooral voor de kleuters naar toe gaat,
Tja, er zijn meer oorden voor die lui, maar in Thailand zitten er ook nogal wat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort toeristen gaat toch meer naar Cambodia en de Filipijnen
Ik heb (in mijn naiviteit) zo'n "same same... but different" meegenomen uit Bangkok voor mijn nichtje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:Ah gelukkig is er al een deel 6...
same same... but different
- met plaspoep 's nachts boven een wc hangen omdat ze te beroert zijn om normale wc's te makenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
- smerig scherp vreten
- je moet steeds met een boot of vliegtuig als je naar een eiland wil
- je loopt de hele dag met een boner vanwege al die lekkere wijven daar, maar je weet niet eens zeker of het wel wijven zijn
- accomodatie is niet zelden direct aan het strand zodat je wakker ligt van het geluid van de golven
- ze zijn daar heel relaxt als ze jou drank moeten komen brengen, beetje lachen enzo. Maar als er een stoenamie is dan is er ineens wél haast om alles weer op te bouwen. Huichelaars.
Ligt erg aan de omgeving. In BKK kun je voor 400-500 wel een goede accomodatie vinden. Buiten BKK ongeveer de helft. Behalve als je op de eilanden bent. Daar heb ik wel eens (Koh Chang) 2000 moeten betalen omdat er niets anders was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Thomasumo het volgende:
Maar nogmaals even de vraag; Hoeveel Bhat heb je per dag nodig in Thailand als je een beetje rond wil trekken en niet al te shebbig wilt slapen.
Dat is natuurlijk niet waar. Thailand heeft tegenwoordig aardig wat eigen industrie, dus ze hoeven het echt niet alleen van de toeristen te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef hi2uplz het volgende:
Volgens mij gaat dat land helemaal kapot als er geen toeristen meer komen.
Met 2000 baht per dag kom je een heel eind.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:02 schreef Thomasumo het volgende:
Maar nogmaals even de vraag; Hoeveel Bhat heb je per dag nodig in Thailand als je een beetje rond wil trekken en niet al te shebbig wilt slapen.
Ken backpackers met een budget van 250 Baht per dag en backpackers met een budget van 2500 per dag...ligt dus helemaal aan je plannen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met 2000 baht per dag kom je een heel eind.
Met minder ook.
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
- smerig scherp vreten
- je moet steeds met een boot of vliegtuig als je naar een eiland wil
- je loopt de hele dag met een boner vanwege al die lekkere wijven daar, maar je weet niet eens zeker of het wel wijven zijn
- accomodatie is niet zelden direct aan het strand zodat je wakker ligt van het geluid van de golven
- ze zijn daar heel relaxt als ze jou drank moeten komen brengen, beetje lachen enzo. Maar als er een stoenamie is dan is er ineens wél haast om alles weer op te bouwen. Huichelaars.
Echt waarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef dmnd het volgende:
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweest knul
Hoezo? Dat is toch onhandig, dat gedoe met die eilanden? Wat dat betreft is het echt een kutland.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:26 schreef dmnd het volgende:
[..]
Zo te horen ben je op de verkeerde plekken geweest
Hou zou jij anders op een eiland terecht willen komen anders als met een boot of vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |