Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef Modus het volgende:
Het maakt verder niet uit wat ik er allemaal van vind en van wie..
en elkaar goed kent en vertrouwd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
O.T. Wat belangrijk is bij fake rape en net als bij andere vormen van sex waar je een stapje verder gaat is dat je duidelijke afspraken maakt...
nee, lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zou mijn man nog wel es in politie uniform willen zien...
En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik zou mijn man nog wel es in politie uniform willen zien...
En stiekem lijkt het me ook wel leuk om te doen alsof ik een man ben, inclusief voorbindlul. Maar dat durf ik voorlopig nog niet aan te kaarten
Heb je je minnaar al een link gestuurd van de verschillende topics die je wel lijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook wel een stiekeme fantasie van mij, maar vreemd genoeg zijn de meeste mannen er wat minder voor in.
Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef Monus het volgende:
Ook het rollenspel waar een ex van mijn als serveerster speelde en alles deed wat ik vroeg vind ik ook een fijn rollenspelletje. Speciaal dat je op een manier alsof je een koffie vraagt diverse sexueele handeling vraagt geeft dan die extra kick.
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederlandquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook erg leuk. Dan graag in de gecommandeerde rol.
Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:24 schreef Monus het volgende:
Damm,... waarom woon ik nou niet in nederland![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zul je wel zelf besloten hebben neem ik aan.
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Bedoel je dat hij het toen uitmaakte omdat jij er in het openbaar zo had bijgelopen?
Aha, op die manier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Eh nee... het was een 'zullen we het nog een keertje proberen nadat onze relatie van 5 jaar over was'. Dat was zeg maar na 3 maanden en nadat hij SM had ontdekt. Keiharde SM... en dat was toch niet helemaal mijn ding. Dus dat 'zullen we het nog een keertje proberen' duurde 5 weken waarin ik dus wat heb kunnen experimenteren.
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...quote:
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
Er miste trouwens een woordje in die eerste quote van mij. Ik had er graag nog een keertje zo bij gelopen in het openbaar, maar zover is het niet gekomen...
Daarom zei ik ook, in een stad waar je normaal nooit komt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of ik dat in het openbaar zou durven. In elk geval idd ergens waar niemand me kent. Maar geloof dat ik me in een vreemde omgeving zo niet op mijn gemak zou voelen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel enorm spannend en geil. Sowieso machtsspelletjes vind ik interessant...
Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controlequote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Er is nauwelijks iets geilers dan seks waarbij ik als man de controle houd, en zij dan zo'n stoute blik heeft... ach, je kent dat wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ik ben dat nee zeggen wel gewend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef frederik het volgende:
[..]
Nee kunnen blijven zeggen tegen lupa, ondanks haar steeds stouter wordende blik bedoel je zeker met die controle
Deze is ook gek op tijgerprint....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jaaa dat lijkt me ook geweldig. Met mooi felrood kanten ondergoed enzo, of tijgerprint!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |