Namens Daphne en mij: bedankt voor het stemmen en tot de volgende keer!quote:Daphne Bunskoek werd geboren op 22 november 1973 in het Twentse Almelo. Ze volgde daar achtereenvolgens de HAVO en het VWO. In haar middelbare schooljaren was ze vooral een fanatiek voetbalster. Met de Twentse voetbalselectie behaalde ze zelfs de eerste plaats bij de Nederlandse kampioenschappen.
Als ze alle tijd van de wereld had, dan was Daphne (22-11-1973) naast VJ ook nog eens dierenarts geworden. Voorlopig heeft ze het druk genoeg met Late & Lazy, dus zo'n vaart zal het niet lopen. Na de middelbare school is ze een jaar gaan werken in Frankrijk. Daar plukte ze druiven, een baantje dat behoorlijk zwaar is, maar dat maakte Daphne niet uit, want ze vindt het heerlijk om in de buitenlucht te zijn. Ze leerde er meteen de Franse taal en behaalde er een diploma geografie.
Na een jaartje Onderwijskunde aan de Universiteit van Twente ontdekte ze dat de theaterschool toch iets meer voor haar was. In het derde jaar vertrok ze voor drie maanden naar Calgary (Canada) om stage te lopen bij 'The Loose Moose Theatre Company'. Eenmaal terug stond er na een screentest niets meer in de weg om aan de slag te gaan als VJ. En met haar vijf kippen, een haan en een kuikentje die in haar tuin rondlopen heeft ze nog genoeg met dieren te maken.
Daphne vervolgde haar carrière met Ook dat nog! en stond elke ochtend op met Goede mrogen Nederland. Komend seizoen zal zij de presentatrice worden van RTL Boulevard.
Dat zal ze vast leuk vinden. Dat 32 mensen haar tof vinden.quote:
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zal ze vast leuk vinden. Dat 32 mensen haar tof vinden.
Ja, een speechquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat om het idee..
Meer dan 100.000 mensen konden stemmen.. Hoe je het ook wendt of keert, op FOK! (toch niet bepaald een klein forum
.) is ze als favoriet aangewezen.
.
Maar goed, we verwachten nu natuurlijk een speech van d'r..
quote:
Heb je dat ook in je mail gezet? Dan kom ik 'm samen met je uitreikenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..].
. De trofee mag ze bij mij komen ophalen.
.
Doen we.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je dat ook in je mail gezet? Dan kom ik 'm samen met je uitreikenDaphne
Had jij niet op Beau gestemdquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je dat ook in je mail gezet? Dan kom ik 'm samen met je uitreikenDaphne
Ik moest H. er ergens in verwerken natuurlijk.quote:
Precies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
Want ZO bekend is ze nu ook weer niet.
En zoveel heeft ze ook niet gedaan.
Zeker waar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies.
Maar is ook wel eens leuk toch, na al die voorspelbare GTSTtoernooitjes..
Waarom vind jij dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef timbob het volgende:
terecht!
ja
zeer terecht
had ik al terecht gezegd?
terecht!
baaueaueu is stom
Wytske ... de morele winnaresquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
* Wytske is ook zeer blij en doet een dansje voor Daphne.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik al.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Daphne, als je dit leest....IK HOUD VAN JE![]()
Beau had het wat meer verdiend denk ik.... maar goed, Daphne is ook okay.quote:
Mij boeit het niks ik heb met alle twee niet echt watquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Beau had het wat meer verdiend denk ik.... maar goed, Daphne is ook okay..
Ik vind het juist zonde dat ze naar de commercielen gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die het zover heeft geschopt vind ik dat die dan ook het helemaal verdiend. Van een onbekende TMF VJ die toen der tijd het wel "aardig" deed is in mijn ogen Daphne ontzettend gegroeid in haar kwaliteiten en haar carriere. Voor een tijdje verdween zij van de buis en was te horen op de radio, dat er voor zorgde dat ik haar toch vreemdgenoeg misde en opeens mijzelf zag de radio luisteren omdat Daphne op de een of andere manier verslavend blijkt te zijn. Gelukkig weer terug op de buis en hoe! Goedemorgen Nederland is een zonnetje op de buis mede dankzij haar kwaliteiten en haar fantastische uitstraling en laten we niet vergeten haar mooie schoonheid. Toen het eenmaal bekend was dat Daphne naar RTL4 ging, ging mijn hart tekeer en toen het hoogste woord eruitkwam dat Daphne RTL Boulevard ging presenteren, ging mijn hart nog harder kloppen! Daphne op RTL4 in een leuke show die eindelijk weer door een leuke presentatrice zal worden vertolkt! Heerlijk! Want dat wordt genieten!!
Kort samengevat:
Daphne, je bent niet alleen goed, mooi en leuk, maar je bent vooral verslavend!![]()
Maar Daphne is nou eenmaal toffer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind dat Beau ook heeft gewonnen, met evenveel stemmen als Daphne
Toen sliep ik meestal. Nu kan ik haar gewoon 's avonds weer zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het juist zonde dat ze naar de commercielen gaat.
Goedemorgen NL deed ze zo leuk.
Pics? Kan me er weinig van herinneren eigelijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
Mijn broer heeft trouwens ooit nog prijzen bij haar gewonnen.Dankzij mij
Toen ze nog dreadlocks had
Normale mensen werken of gaan naar schoolquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen sliep ik meestal. Nu kan ik haar gewoon 's avonds weer zien.
Er kan er maar één de winnaar zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind dat Beau ook heeft gewonnen, met evenveel stemmen als Daphne
GMNL was te vroeg voor mij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het juist zonde dat ze naar de commercielen gaat.
Goedemorgen NL deed ze zo leuk.
Ik vind het een kutprogramma.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:09 schreef BVO het volgende:
[..]
GMNL was te vroeg voor mij..
RTLB lijkt me wel leuk met haar..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
Ze bewijst nu maar weer hoe terecht het was..
Door Boulevard zo leuk te presenteren he.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, goeie kick.
achteraf gezien best wel triest dat zij heeft gewonnen... er waren toch wel betere BN'ers eigenlijk
Mailtje is gisteravond verstuurd, dus wie weet komt het nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
Daphne was de leukste!
En heeft Daphne ook een reactie gegeven, Beev??
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Mailtje is gisteravond verstuurd, dus wie weet komt het nog..
quote:
Dat was dus op een GMNL-adres dat niet meer werkte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |