Waarom vind jij dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef timbob het volgende:
terecht!
ja
zeer terecht
had ik al terecht gezegd?
terecht!
baaueaueu is stom
Wytske ... de morele winnaresquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
* Wytske is ook zeer blij en doet een dansje voor Daphne.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik al.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Daphne, als je dit leest....IK HOUD VAN JE![]()
Beau had het wat meer verdiend denk ik.... maar goed, Daphne is ook okay.quote:
Mij boeit het niks ik heb met alle twee niet echt watquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Beau had het wat meer verdiend denk ik.... maar goed, Daphne is ook okay..
Ik vind het juist zonde dat ze naar de commercielen gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die het zover heeft geschopt vind ik dat die dan ook het helemaal verdiend. Van een onbekende TMF VJ die toen der tijd het wel "aardig" deed is in mijn ogen Daphne ontzettend gegroeid in haar kwaliteiten en haar carriere. Voor een tijdje verdween zij van de buis en was te horen op de radio, dat er voor zorgde dat ik haar toch vreemdgenoeg misde en opeens mijzelf zag de radio luisteren omdat Daphne op de een of andere manier verslavend blijkt te zijn. Gelukkig weer terug op de buis en hoe! Goedemorgen Nederland is een zonnetje op de buis mede dankzij haar kwaliteiten en haar fantastische uitstraling en laten we niet vergeten haar mooie schoonheid. Toen het eenmaal bekend was dat Daphne naar RTL4 ging, ging mijn hart tekeer en toen het hoogste woord eruitkwam dat Daphne RTL Boulevard ging presenteren, ging mijn hart nog harder kloppen! Daphne op RTL4 in een leuke show die eindelijk weer door een leuke presentatrice zal worden vertolkt! Heerlijk! Want dat wordt genieten!!
Kort samengevat:
Daphne, je bent niet alleen goed, mooi en leuk, maar je bent vooral verslavend!![]()
Maar Daphne is nou eenmaal toffer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind dat Beau ook heeft gewonnen, met evenveel stemmen als Daphne
Toen sliep ik meestal. Nu kan ik haar gewoon 's avonds weer zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het juist zonde dat ze naar de commercielen gaat.
Goedemorgen NL deed ze zo leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |