Yeah, nog meer Ska!quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mark Foggo bevestigd!!! "Helloooo Ska people!!!"
en wat leuke DJ's erbijquote:
LOLquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb Zij gelooft in mij daar nog gezien. Voor de rest weinig films gekeken op Lowlands, ga liever ergens anders heen op Lowlands. Zeker na t drama van Ken Park
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
LOLIk stond buiten te wachten bij de Echo ten tijde van Ken Park, ik wou toen naar Phonebooth als ik het me goed herinner... Het enige wat je hoorde als je buiten stond waren kreten als "OEEEE!", "IEEEEUW!!!" en "AAAH!!!" zo nu en dan
Ik heb echt gelachen toen
heerlijk ook hoe het publiek ook reageert bij filmsquote:Ik heb in de openlucht destijds Ali G. en Interstella 5555 een keer gezien, in de Echo Phonebooth en in de oude Echo (1 of 2) heb ik ooit een keer knettervaag naar Crouching Tiger Hidden Dragon zitten kijkenJe weet niet wat je overkomt als er in die film ineens allemaal mensen door de lucht vliegen! Was helemaal geweldig toen de bliksem in de tent sloeg...
![]()
Was een super concertquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Please please please laat Flogging Molly komen...wa by far het kickste optreden vorig jaar.
Ook al heb ik ze al 4x gezien, ze blijven meesterlijk!
En half uur "doe de stofzuiger" en een half uur "watskebeurt"...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef SiemeN het volgende:
Vraag me trouwens af wat ik moet verwachten van De Jeug van Tegenwoordig
Ja zoiets was ik ook al bang voor..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
En half uur "doe de stofzuiger" en een half uur "watskebeurt"...![]()
info@lowlands.nl ? Maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje laat bent... Waarschijnlijk zijn er meer mensen die op die manier naar Lowlands willen. Voor wat ik begrepen heb is het 1 dag hard werken, en 2 dagen chillen op Lowlands...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Lortnoc het volgende:
Aangezien ik niet echt geld heb om een kaartje te kopen leek het me wel een goede optie om te gaan werken bij Lowlands. Mensen hier ervaring mee? Waar moet je zijn om zoiets te regelen?
ik dacht dat t iets van 8 uur werken per dag was en rest vrije tijd, maar die 8 uren werken kunnen ook zomaar middennacht zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
info@lowlands.nl ? Maar eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje laat bent... Waarschijnlijk zijn er meer mensen die op die manier naar Lowlands willen. Voor wat ik begrepen heb is het 1 dag hard werken, en 2 dagen chillen op Lowlands...
Klinkt ook wel aannemelijk...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat t iets van 8 uur werken per dag was en rest vrije tijd, maar die 8 uren werken kunnen ook zomaar middennacht zijn
ja heb daar weleens met van die wekrende meisjes staan praten, moesten ze ineens de ene nacht werken en de volgende dag de hele ochtend, ze waren echt brak. Maar heb ook weleens in Alpha staan praten met gasten die daar een beetje mensen van die hekken af moetsen houden, erg relaxed werk, beetje optredens kijken enzoquote:
Als je net als vorig jaar de hele tijd Bullit moet schenken tussen de wespen bij een bomvolle alpha-tent ben je meer genaaid denk ik!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja heb daar weleens met van die wekrende meisjes staan praten, moesten ze ineens de ene nacht werken en de volgende dag de hele ochtend, ze waren echt brak. Maar heb ook weleens in Alpha staan praten met gasten die daar een beetje mensen van die hekken af moetsen houden, erg relaxed werk, beetje optredens kijken enzo
D'r zijn verschillende bedrijven betrokken bij lowlands waarvoor je zou kunnen werken:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef Lortnoc het volgende:
Aangezien ik niet echt geld heb om een kaartje te kopen leek het me wel een goede optie om te gaan werken bij Lowlands. Mensen hier ervaring mee? Waar moet je zijn om zoiets te regelen?
Misschien iets voor jou:quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks voor de reacties, zal eens gaan informeren daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |