Met de nadruk op was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik was het forum alweer vergeten eerlijk gezegd. Erasmusch deed me, met zijn post, weer herinneren aan dat forum. Wat dat betreft was casuals leuker om te lezen.
Ja, dan komt het vanzelf wel weer opgang daar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met de nadruk op was.
Wordt tijd dat de competitie weer begint
Foto's zijn wel leuk ja. Engelsen zijn suf, die beschouwen zich allemaal onoverwinnelijk. Maf volkquote:Foto's zijn wel geinig op ITK, verder vinden de engelse zichzelf the bomb.
Hij geeft advies, dat hoeft niet te betekenen dat Feijenoord het advies ook opvolgt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef Moreno het volgende:
Ik kan de hand van Wim Jansen nog niet echt merken........
Volgens mij heb ik nog nooit gepost daaroquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met de nadruk op was.
Wordt tijd dat de competitie weer begint
Foto's zijn wel geinig op ITK, verder vinden de engelse zichzelf the bomb.
En heb inderdaad wel eens een post van Erasmusch langs zien komen geloof ik.
Name Level Group Joined Posts Email AOL ICQ Photoquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit gepost daarofilmpjes zijn altijd snel oplijn daaro en de rest is ook wel ok.
Staat trouwens in de VI dat Feyenoord idd wil praten over een transfer van Kalou.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef kL0j00h het volgende:
Geef het bestuur maar de schuld. Denk dat de supporters meer schade aan de club aanrichten.
Heb je een steen gekopt, dat je zo dom lult?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef kL0j00h het volgende:
Geef het bestuur maar de schuld. Denk dat de supporters meer schade aan de club aanrichten.
Dat wel. Dach dak alleen maar 'lurkte'quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Name Level Group Joined Posts Email AOL ICQ Photo
Erasmusch Members 17-July 04 1
Toch wel of is dat niet jou username?
Verder denk ik dat VI gewoon uit de telegraaf kopieert, dus of je daar nou veel waarde aan moet hechten.
Vincken, Zuiverloon en...?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat wel. Dach dak alleen maar 'lurkte'
Dr staat wel een quote van Wotte bij. Telegraaf ook?
Verder zitten Vincken en nog 2 jonkies volgend jaar definitief bij de selectie.
Tuurlijk niet want dan wordt er weer gediscrimineert.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ik ben wel benieuwd of die leipe mocros ook bij opsporing verzocht komen met hun 'overenthousiaste feestvieren'....
Met de Chinook komen o.a.: Beckham, Ronaldihno, Vlaar, Zidane, Figo, Ruis Costa, Owen, Rooney en Christiano Ronaldo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:21 schreef Cart_man het volgende:
Zijn er iig nog spelers voor in de helikopter met de open dag.
Vlaar springt er wel mooi tussenuit in dat rijtjequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
Met de Chinook komen o.a.: Beckham, Ronaldihno, Vlaar, Zidane, Figo, Ruis Costa, Owen, Rooney en Christiano Ronaldo.
Toch heeft hij wel wat gemeen met al die andere namen: hij komt ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlaar springt er wel mooi tussenuit in dat rijtje![]()
Dan hoop ik dat de helikopter crasht...walgelijke ventjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef Kaap het volgende:
[..]
Met de Chinook komen o.a.: Beckham, Ronaldihno, Vlaar, Zidane, Figo, Ruis Costa, Owen, Rooney en Christiano Ronaldo.
Over 3 jaar kun je hem wel in dat rijtje zetten jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vlaar springt er wel mooi tussenuit in dat rijtje![]()
Rooney ook?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de helikopter crasht...walgelijke ventjes.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de helikopter crasht...walgelijke ventjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord mag in de handen wrijven met een speler als Theo. Die man is multifunctioneel inzetbaar op de hele rechtervleugel en als verdedigende/centrale middenvelder. Verzaakt nooit en is eigenlijk gewoon top. Jammer dat Hiddink hem geen basisplek gunt, maar daarom gun ik Theo wel een basisplek bij Feyenoord, mits Kalou naar PSV komt.
Theo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
`quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Goeie smilies!
Maikel Aerts trouwens en Ali Boussaboun.
Acuña verhuurd aan RBC, Lurling is naar Köln, Smolarek definitief verkocht en Malkowski gereleased.
quote:Feyenoord en PSV naderen akkoord Kalou
29/6/2005 15:44
Het moet wel erg raar lopen wil Salomon Kalou komend seizoen niet bij PSV spelen. De Nederlandse kampioen is al bijna tot een akkoord gekomen met Feyenoord over de transfer van de Ivoriaanse aanvaller, die vorig seizoen twintig keer scoorde.
De Rotterdamse club had onlangs nog wel een eerste bod van PSV op Kalou afgewezen. Maar de laatste dagen lijkt Feyenoord zich te hebben neergelegd bij de verkoop van de Ivoriaanse aanvaller, zelfs als Kleine Kalou naar de Eindhovense club vertrekt.
Kalou staat nog tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord, maar het negentienjarige talent weigert in te gaan op het aanbod van de Rotterdamse club zijn contract te verlengen. Reden voor de Stadionclub om nog deze zomer Kalou met een forse winst te verkopen.
PSV lijkt met succes Theo Lucius in de transfer te betrekken, want het tweede voorstel dat de Eindhovenaren deden (Lucius en een transfersom voor Kalou) zou goed zijn ontvangen in Rotterdam. Tweevoudig international Lucius zou bereid zijn over te stappen naar Feyenoord, dat hem afgelopen seizoen al had geprobeerd in te lijven.
Na het vertrek van Buffel was er een plaatsje vrij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
`
Ik snap trouwens ook niet wat Feyenoord met Ali Boussabon moet. Iemand die mij dat duidelijk kan maken?
Dat zeiden ze ook over Simons en Feyenoordquote:
Uit zakelijk oogpunt gezien is dit een goede deal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Kaap het volgende:
Daaag als Kalou naar PISVlek gaat dan verleng ik definitief niet mijn FSV-abbo en ook mijn CC niet. Wat een teringbeleid zeg.
Boeie, ik ben blij met elke verdediger die komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Moreno het volgende:
En welke prijs is er nou mee gemoeid met die transfer van Kalou? En wat moeten wij met Lucius. Weer een rechtsback. We hebben Ostlund, Zuiverloon en Green toch al voor op die plek![]()
Wat zakenlijk? Lekker zakenlijk om Lucius er bij te betreken. GVD KUT BESTUURquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit zakelijk oogpunt gezien is dit een goede deal.
WE HEBBEN SPELERS NODIG VOOR DE LINKSBACK POSITIE NIET VOOR DE RECHTSBACK POSITIEquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeie, ik ben blij met elke verdediger die komt.
Omdat Kalou anders transfervrij zou vetrekken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef Moreno het volgende:
[..]
Wat zakenlijk? Lekker zakenlijk om Lucius er bij te betreken. GVD KUT BESTUUR![]()
![]()
![]()
Opgekankerd, ajuusquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Kaap het volgende:
Daaag als Kalou naar PISVlek gaat dan verleng ik definitief niet mijn FSV-abbo en ook mijn CC niet. Wat een teringbeleid zeg.
Dombo, Lucius kan ook rechtshalf, rechtsbuiten en centraal/controlerend op het middenveld spelen. Reken er maar op dat Koeman in z'n handen wrijft met Lucius als aanwinst. Daarnaast is Zuiverloon helemaal geen echte rechtsback, maar een centrale man en Greene eigenlijk ook. Nou ik kan je verzekeren dat Lucius een betere rechtsback is dan Östlundquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef Moreno het volgende:
[..]
WE HEBBEN SPELERS NODIG VOOR DE LINKSBACK POSITIE NIET VOOR DE RECHTSBACK POSITIE![]()
![]()
![]()
Zuiverloon en Greene, in mindere mate, zijn centrale verdedigers.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Moreno het volgende:
En welke prijs is er nou mee gemoeid met die transfer van Kalou? En wat moeten wij met Lucius. Weer een rechtsback. We hebben Ostlund, Zuiverloon en Green toch al voor op die plek![]()
VERKOOP HEM DAN VOOR 12 MILJOEN AAN PSV!!! MAAR NIET VOOR EEN KLEIN BEETJE GELD PLUS LUCIUSquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat Kalou anders transfervrij zou vetrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |