Tuurlijk joh.... een 'kut' blijft immers uitgerekt hè.....quote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef pberends het volgende:
Je kan beter een kind adopteren, dan een uitgerekte kut krijgen.
Zijn 60 pagina's met foto's van A & J.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
W heeft altijd prachtige fotoreportages, ben benieuwd naar deze.
Ehhh, W kopen ergens?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn 60 pagina's met foto's van A & J.
Iemand de volledige serie al gevonden?
Ik las hetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Issie al in NL uit?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las het.
Bij de betere boekhandel kun je W kopen.
60 pagina's? Dat lijkt me een beetje erg veel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand de volledige serie al gevonden?
Toch is 't zoquote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
60 pagina's? Dat lijkt me een beetje erg veel..
Meestal 2e helft van de maand. Dus na de 15e zou ie in de winkel moeten liggen. Ligt ook een beetje aan de boekhandel.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet of dit issue nu al in de schappen ligt, maar met magazines is er nooit veel tijdverschil. Niet dat wij een juli issue pas in september krijgen of zo.
Oke, ik dacht al dat het een tiepfout was ofzo.quote:
quote:Jolie Slams Pregnancy Rumors
Screen beauty Angelina Jolie denied she is pregnant during yesterday's Live 8 concert in Cornwall, southwest England, following a flurry of media reports to the contrary.
The rumours started when the 30-year-old beauty was photographed shopping for baby items with her adopted son Maddox, three, and her MR And Mrs Smith co-star Brad Pitt, who she has been romantically linked to ever since they were snapped enjoying intimate moments on a Kenyan beach in Africa in April.
An onlooker at London's Harrods department store told Britain's The Sun newspaper, "Angelina spent the best part of two hours looking around the babywear department. She was wearing a long black coat as if she was trying to hide her body from prying eyes.
"She kept touching her midriff and holding her stomach as if she was comforting herself. She spent a lot of time looking at cots and spent a small fortune on clothes for newborn babies."
However, Jolie emphatically told journalists at the Eden Project's Calling Africa concert, "I am not pregnant."
Volgens mij waren ze niet samen in Engeland voor Live 8quote:Op maandag 4 juli 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
Brad en Angelina komen samen aan in Engeland voor Live 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow gut, ze hebben het nu dus helemaal bekend gemaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef Augustina het volgende:
[afbeelding]
Meer foto's op http://weblog.roelonline.net/archives/003363.php
Brad was in Londen en Angelina deed het Eden Project.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze niet samen in Engeland voor Live 8.
Ah, owkee. Dacht dat Angelina in Parijs was, maar ik haal twee concerten door elkaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Brad was in Londen en Angelina deed het Eden Project.
Wat heeft zij voor tatoeage in haar nek?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
Brad en Angelina komen samen aan in Engeland voor Live 8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
know your rightsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat heeft zij voor tatoeage in haar nek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |