ja ik weet hetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Redelijk geniaal. Jezus man doe eens niet zo positief tegen mij. Dit begint eng te worden.
Had toch ook een volvo gekocht man daar haal je de 1 op 9 wel meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:15 schreef DeltaHF het volgende:
Het is mooi weer buiten.
Ik denk dat ik dalijk maar eens even wat benzine ga verkwisten a 1 op 4
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:22 schreef DeltaHF het volgende:
Ik haal het met deze ook wel. Ofja, ik niet, maar het kán met deze wel
Zo'n auto nodigt gewoon uit om op zn staart getrapt te worden
Nee vrijdag de 8ste pasquote:
is een scooter geen beter idee ? kan je er mooie crx stickers opplakkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga binnenkort naar een autoootje kijken![]()
![]()
!
Wat voor 1quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga binnenkort naar een autoootje kijken![]()
![]()
!
wat was er allemaal stuk aan danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee vrijdag de 8ste pas
Als die vent nu nog keer belt om uit te stellen, dan kunnen ze de tering krijgen en maken ze de rest maar op een andere dag
Technisch viel het wel mee, alleen het schade bedrijf om kleine parkeerdeukjes weg te werken heeft het heel druk geloof ik.quote:
nee helaasquote:
JOU WITTE LETTERS! WAT DOE JE!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee helaas![]()
Die banden die achter heb die worden niet meer geproduceerd, er is nu een nieuw type. ipv Good Year Eagle GA is het nu GT+4 en die hebben helaas niet de witte letters![]()
Banden zijn incl montage en balanceren 130 euro per stuk. (grootte 225/70R15, valt mee)![]()
ik heb mijn muur volhangen met oude GP500 en superbike posters enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Fugie het volgende:
ik heb nieuwe posters in me kamer1 van een 550 maranello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |