abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28338166






quote:
The impressive double overhead camshaft 48-valve motor with carbon fibre inlet trumpets works with an X-Trac six-speed sequential gearbox mounted on the rear axle. Exact output is open to question (it's certainly over 600bhp), weight having been cut from 1690 to just 1100kg giving the Prodrive GT more than double the stock 550’s power to weight ratio with around 550bhp per tonne. The bodywork has also undergone some fundamental changes, all panels being fabricated from carbon composite save for the roof and rear quarter panels. At the front, Prodrive designed an entirely new valance dominated by a huge grille, re-profiled brake cooling ducts and a jutting chin spoiler. The front wings have been re-profiled and while the stock hood scoop remains unchanged, it's now flanked by a myriad of engine cooling louvres. Deep skirts house side exiting exhausts, competition fuel fillers being located in each three-quarter window, the tail featuring an adjustable rear wing and huge rear diffuser.






vorige topics
http://www.ptaslowchat.tk
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28338183
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

pfff een jap zeker
Nee een Reno of Tata of een Yugo
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:24:21 #3
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_28338208
Kutbak
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_28338217
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee een Reno of Tata of een Yugo
een Yugo ??
pi_28338229
Peu, ik verwacht wel dat we aso veel foto's gaan nemen he
pi_28338293
M'n achterste differentieel lekt een beetje, nu wil ik hem bij laten vullen. Kan ik dat het beste laten doen met wat dikkere olie (SAE 75W140) of moet ik gewoon de standaard SAE 75W90 gebruiken?
Iets dikkere olie lijkt me logischer want dat loopt er moeilijker uit, toch?
pi_28338307
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef BoJo het volgende:

[..]

een Yugo ??
Yugo =
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:27:50 #8
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_28338328
Ik heb een 7 voor mijn bachelor scriptie .O.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_28338344
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:19 schreef BoJo het volgende:

[..]

Ja kan wel kloppen
Maar je telt niet de Baustelle's mee en je mag niet overal planken.
dat is waar maar heb je meestal in de vakantie periode niet veel last van omdat ze meestal voor die tijd de boel wel voor elkaar hebben (zijn geen nederlanders die er 20 jaar over doen )

stuk oberhausen-koln wel even oppassen met snelheid, staan camera's achter de matrixborden die boven de weg hangen.....
koln-frankfurt is wel weer rijvrij, en vanaf daar weet ik het niet zeker.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28338408
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef BoJo het volgende:
M'n achterste differentieel lekt een beetje, nu wil ik hem bij laten vullen. Kan ik dat het beste laten doen met wat dikkere olie (SAE 75W140) of moet ik gewoon de standaard SAE 75W90 gebruiken?
Iets dikkere olie lijkt me logischer want dat loopt er moeilijker uit, toch?
Wat zeggen ze op het jeep forum?

En die foto's dat komt wel goed, ruim je web-space maar vast op
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_28338426
Ja die camera's matrix dingen ken ik
Maar er staan daar al baustelles sinds de 2de wereld oorlog hoor
Weet gewoon dat elk jaar als we gingen de boel op verschillende plekken opengebroken was, vooral rond Frankfurt.
pi_28338467
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

dat is waar maar heb je meestal in de vakantie periode niet veel last van omdat ze meestal voor die tijd de boel wel voor elkaar hebben (zijn geen nederlanders die er 20 jaar over doen )

stuk oberhausen-koln wel even oppassen met snelheid, staan camera's achter de matrixborden die boven de weg hangen.....
koln-frankfurt is wel weer rijvrij, en vanaf daar weet ik het niet zeker.....
Het is simpel, in Duitsland moet je je gewoon aan de snelheid houden, het is geen NL
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_28338493
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wat zeggen ze op het jeep forum?

En die foto's dat komt wel goed, ruim je web-space maar vast op
Daar staat alleen nog dat ik beste het kan gaan bijvullen en meenemen en halverwege nog eens moest checken, want je wil niet met een vastgelopen diff langs de weg staan. Zo erg lekt het nou ook weer niet, maar ik ga het wel laten bijvullen.

Dit schrijft Kroon Oil voor:
quote:
Jeep schrijft voor de standaard achteras van een Grand Cherokee 4.0 een SAE 75W90 olie voor met API GL-5 kwaliteit. Dit voorschrift geldt voor normaal weggebruik op de openbare weg. Indien er veelvuldig met een zware aanhangwagen wordt gereden en/of in het terrein dan adviseert Jeep een dikkere SAE 75W140 olie te gebruiken met API GL-5 kwaliteit. Deze voorschriften gelden voor de standaard achterassen zonder sperwerking. Dus voor normaal straatgebruik is Transmission Oil SP 1011 het juiste product, hierbij is het geen probleem als u eens incidenteel met een aanhangwagen op stap gaat of als u eens het terrein op zoekt. Hangt u regelmatig een zware aanhangwagen achter uw Jeep of rijdt u regelmatig met de auto in zwaar terrein dan is het verstandiger de dikkere SAE 75W140 te gebruiken. Hiervoor hebben wij helaas geen alternatief in ons assortiment. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
pi_28338527
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
Ja die camera's matrix dingen ken ik
Maar er staan daar al baustelles sinds de 2de wereld oorlog hoor
Weet gewoon dat elk jaar als we gingen de boel op verschillende plekken opengebroken was, vooral rond Frankfurt.
in de buurt koln zijn/waren ze trouwens ook aan het breken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28338585
voor je dif kun je volgens mij gewoon bakolie voor gebruiken, vaak gebruiken dif en bak dezelfde olie namelijk
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28338672
Ja klopt alleen is de vraag vanwege de kleine lekage of het dan misschien slimmer is een dikkere olie te gebruiken.
pi_28338725
dan zou ik die dikkere olie gebruiken, die kan beter tegen hitte en meer kracht, dus geschikter voor in Montenegro.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:39:21 #18
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_28338744
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:34 schreef ThaFreak het volgende:
voor je dif kun je volgens mij gewoon bakolie voor gebruiken, vaak gebruiken dif en bak dezelfde olie namelijk
voor mijn diff is er speciale olie.
Maar die is limited slip, dan moet je wel iets anders hebben dan bakolie.

Maar voor een standaard diff zou je ATF oid kunnen gebruiken misschien.
Ik wil vanavond best ff nakijken wat er in mijn Lim.Slip.Diff gaat voor je

edit: beetje lekken, dan zeker geen ATF.
pi_28338770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef PeuRac het volgende:
dan zou ik die dikkere olie gebruiken, die kan beter tegen hitte en meer kracht, dus geschikter voor in Montenegro.
Dat is ook een goed punt ja, vooral in de bergen enzo.
pi_28338829
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
Ja klopt alleen is de vraag vanwege de kleine lekage of het dan misschien slimmer is een dikkere olie te gebruiken.
lastig aangezien je daarmee dus ook andere olie voor je bak erin gooit.....
ik zou gewoon de standaard olie erin mikkeren en gewoon wat vaker controleren
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

voor mijn diff is er speciale olie.
Maar die is limited slip, dan moet je wel iets anders hebben dan bakolie.

Maar voor een standaard diff zou je ATF oid kunnen gebruiken misschien.
Ik wil vanavond best ff nakijken wat er in mijn Lim.Slip.Diff gaat voor je

edit: beetje lekken, dan zeker geen ATF.
maar jij hebt dan ook 2 aparte systemen ervoor als het ware, een voor je dif en een voor je bak
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28338869
Ja ik pleur die dikkere dan ook niet in m'n bak. Gaat alleen om de diff.
pi_28338895
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

voor mijn diff is er speciale olie.
Maar die is limited slip, dan moet je wel iets anders hebben dan bakolie.

Maar voor een standaard diff zou je ATF oid kunnen gebruiken misschien.
Ik wil vanavond best ff nakijken wat er in mijn Lim.Slip.Diff gaat voor je

edit: beetje lekken, dan zeker geen ATF.
Volgens mij heb ik geen Limited Slip nee
pi_28338967
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:42 schreef BoJo het volgende:
Ja ik pleur die dikkere dan ook niet in m'n bak. Gaat alleen om de diff.
heeft je jeep nou wel of geen gezamelijk smeringssysteem voor dif en bak???
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_28339012
ik weet niet of ik een LS heb nou
pi_28339038
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

heeft je jeep nou wel of geen gezamelijk smeringssysteem voor dif en bak???
geen, is apart. Maar wel dezelfde olie. Alleen wil ik dikkere denk ik vanwege de lekage en hitte en gebergte straks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')