Megaaaa groot hequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Quinny het volgende:
Magneet bij de wehkamp kan je ook leuke spullen kopen voor weinig.
Gouda ben ik samen met O-ren ook geweest. Echt mega groot daarHeb daar mijn bedje gekocht. Konden we gelijk meenemen
Vind het alleen wel erg prijzig daar. Het voordeel is daar wel dat je 40% bestedings korting krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Megaaaa groot he
Die loopbaan voor zon kinderwagen![]()
Maar staan complete babykamers bij.
Ik volgend jaar als we verhuisd zijn naar Almerequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
Een babykamerOoit bouw ik een game-kamer.
![]()
G-ga je uit Alphen ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik volgend jaar als we verhuisd zijn naar Almere![]()
Ja maar je hebt die babyzaak zeg maar, en dat pand wat er "aan vast zit" die loods. Daar is het niet te duur hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind het alleen wel erg prijzig daar. Het voordeel is daar wel dat je 40% bestedings korting krijgt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heeft sjo straks niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Almere? Vertel eens verderquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
Almere…serieus…weet je hoeveel allochtonen daar wonen? Daar ziet het echt zwart van de mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik later als ik groot ben ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Nou wij willen ook graag een huisje kopen, maar niet voor het geld wat we hier in Alphen of omstreken kwijt zijn, dat is zoiezo al niet te doen voor een starter bijna. En dan vind ik in Almere meer huis voor je geld.. dat is een belangrijke rede. Daarnaast woont het daar op zich vrij rusitg, niet te druk van de grootte stad.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
Of iemand is een heel lap tekst aan het tikken, of er word niks meer gezegd
Hahahahahahaquote:
Jaaaaaaaaa,... gamen op mijn 107 cm plasmaquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die heeft sjo straks niet meerDan moet die in de huiskamer gamen
. Nee hoor vind ik wel gezellig.
Geef me een rede waarom niet?quote:
Ja die weet ik eigenlijk niet maar ik hoor slechte slechte slechte verhalen over Almere. Zelfs van Moepoe hier die er vorig jaar naar verhuisd is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef me een rede waarom niet?
Lekker ruim daar, en ik ben absoluut niet gebonden aan 1 plek in Nederland hoor.
Het ligt aan de wijk waar je woont Gijs. Je hebt wijken waar je drugsdealers tegenkomt savonds, of waar je niet wil lopen door de allochtonen wijk. Maar er zijn ook wijken die wel relaxed zijn, en zo is dat eigenlijk met iedere stad.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die weet ik eigenlijk niet maar ik hoor slechte slechte slechte verhalen over Almere. Zelfs van Moepoe hier die er vorig jaar naar verhuisd is.
Algemeen bekend denk ik. Ik hoor het ook alleen maar. Zullen vast goede wijken zijn. Mijn kankert ook altijd op Heerlen. Ook zo'n plaats waar je niet wilt wonen !quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het ligt aan de wijk waar je woont Gijs. Je hebt wijken waar je drugsdealers tegenkomt savonds, of waar je niet wil lopen door de allochtonen wijk. Maar er zijn ook wijken die wel relaxed zijn, en zo is dat eigenlijk met iedere stad.
Almere is ook gewoon zo, maar zou niet weten waarom nou Almere er met kop en schouders bovenuit steekt.
Niet stel op sprong, eerst nog vader en moeder worden hequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef Chocobo het volgende:
In ieder geval ga je kopenVerstandig besluit
Rente is echt superlaag nu !
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Algemeen bekend denk ik. Ik hoor het ook alleen maar. Zullen vast goede wijken zijn. Mijn kankert ook altijd op Heerlen. Ook zo'n plaats waar je niet wilt wonen !
Stel op sprongquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet stel op sprong, eerst nog vader en moeder worden he
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Hoe kom je aan dat lettertype joh
Toen werden je ogen geopend zeg maar .quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Magneet het volgende:
[..]Heerlen, de enige stad waar ik ooit stond te werken terwijl aan de andere kant van de ruit iemand lag te spuiten
Idem, collega van mij woont er ook en die is ook aan het kijken om te vertrekken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Ja die weet ik eigenlijk niet maar ik hoor slechte slechte slechte verhalen over Almere. Zelfs van Moepoe hier die er vorig jaar naar verhuisd is.
Heerlen...dat is echt het kontgat van Nederland.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:09 schreef Chocobo het volgende:
Algemeen bekend denk ik. Ik hoor het ook alleen maar. Zullen vast goede wijken zijn. Mijn kankert ook altijd op Heerlen. Ook zo'n plaats waar je niet wilt wonen !
Vast een huilliequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem, collega van mij woont er ook en die is ook aan het kijken om te vertrekken.
Het is vandaag dus echt Bastard negeer dagquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hé lekker, nieuwe president van Iran: 'Islamitische revolutie moet wereld veroveren'
Dat wordt binnenkort weer CNN kijken! Gelukkig hebben we Bush nog![]()
Ik vond hem zwaar sucken. Of wordt hij na het eerste half uur beter?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef silver-surfer het volgende:
Strol... gisteren Eternal Sunshine of the spotless mind gezien
Wat een prachtige film zeg... 1 van de betere die ik dit jaar op dvd heb gezien ... briljant
Dikke huid Gijs, dikke huid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is vandaag dus echt Bastard negeer dag
Vond het wel een goede filmquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef silver-surfer het volgende:
Strol... gisteren Eternal Sunshine of the spotless mind gezien
Wat een prachtige film zeg... 1 van de betere die ik dit jaar op dvd heb gezien ... briljant
Grappig, je beschrijft eigenlijk jezelf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vond het wel een goede filmabsoluut niet briljant, maar wel vermakelijk...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Bastard het volgende:
Grappig, je beschrijft eigenlijk jezelf.
Of je valt in slaapquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
Of iemand is een heel lap tekst aan het tikken, of er word niks meer gezegd
"zucht"quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa,... gamen op mijn 107 cm plasma![]()
thank youquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Grappig, je beschrijft eigenlijk jezelf.
Kusjequote:
quote:
quote:
Waaaaaaaaaat? Ik wil Lucius helemaal niet kwijtquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:14 schreef silver-surfer het volgende:
MOTHER FUCKING IDIOTEN DAAR:![]()
![]()
Feyenoord en PSV naderen akkoord Kalou
29/6/2005 15:44
Het moet wel erg raar lopen wil Salomon Kalou komend seizoen niet bij PSV spelen. De Nederlandse kampioen is al bijna tot een akkoord gekomen met Feyenoord over de transfer van de Ivoriaanse aanvaller, die vorig seizoen twintig keer scoorde.
De Rotterdamse club had onlangs nog wel een eerste bod van PSV op Kalou afgewezen. Maar de laatste dagen lijkt Feyenoord zich te hebben neergelegd bij de verkoop van de Ivoriaanse aanvaller, zelfs als Kleine Kalou naar de Eindhovense club vertrekt.
Kalou staat nog tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord, maar het negentienjarige talent weigert in te gaan op het aanbod van de Rotterdamse club zijn contract te verlengen. Reden voor de Stadionclub om nog deze zomer Kalou met een forse winst te verkopen.
PSV lijkt met succes Theo Lucius in de transfer te betrekken, want het tweede voorstel dat de Eindhovenaren deden (Lucius en een transfersom voor Kalou) zou goed zijn ontvangen in Rotterdam. Tweevoudig international Lucius zou bereid zijn over te stappen naar Feyenoord, dat hem afgelopen seizoen al had geprobeerd in te lijven.
*ook thuis is*quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef Magneet het volgende:
fuck you all
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waaaaaaaaaat? Ik wil Lucius helemaal niet kwijt![]()
Weer een beach landing. Dat had ik na MOHAA wel gezienquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 2
Op de XBox360 wordt hij nog mooier.![]()
Pointe du Hoc Gijs...ik ben er laatst geweest. Dat is dus saving private ryan met hoge kliffen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een beach landing. Dat had ik na MOHAA wel gezien
Nee... en ik Kalou nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat? Ik wil Lucius helemaal niet kwijt![]()
Kan wel zijn, maar die WOII shooters beginnen op racegames te lijken, steeds hetzelfdequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pointe du Hoc Gijs...ik ben er laatst geweest. Dat is dus saving private ryan met hoge kliffen.
Ik denk dat ze op de volgende generatie pas echt tot hun recht gaan komen. De rekenkrachtige van de nieuwe consoles zal in staat zijn om in echt slagveld te simuleren, in tegenstelling tot de kleine eenheden die we nu meestal zien. Dus meer mannetjes, gedetailleerdere graphics en slimmere AI.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar die WOII shooters beginnen op racegames te lijken, steeds hetzelfde
Ik nietquote:
Zegt de man die trouw elke baggergame koopt zolang Mario maar op het hoesje staat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zullen zeker weer veel verkopen, en ze zullen er mooier uitzien, meer mannetjes, 'echter' aanvoelen, maar neeHet moet wel leuk blijven, en dat is het allang niet meer.
Ja. Leuke grapquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zegt de man die trouw elke baggergame koopt zolang Mario maar op het hoesje staat.
Mail eens naar Nintendo, misschien komen ze met Mario Omaha Beach Party 13 ofzo?
Ik had wel redelijke voorpret. Moest erom proesten.quote:
Ik moest ook proestenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had wel redelijke voorpret. Moest erom proesten.
Dan is de afstand nog maar 5 kwartier.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou wij willen ook graag een huisje kopen, maar niet voor het geld wat we hier in Alphen of omstreken kwijt zijn, dat is zoiezo al niet te doen voor een starter bijna. En dan vind ik in Almere meer huis voor je geld.. dat is een belangrijke rede. Daarnaast woont het daar op zich vrij rusitg, niet te druk van de grootte stad.
We zouden dan halverweg de schoonouders wonen en mn eigen ouders, ook wel lekker. Lekker niet te dicht bij mn eigen ouders, geloof me je kent mn ouders niet..maar te dicht is niet leuk.
Ik kan nog steeds hier blijven werken, wonen hier wel meer mensen uit Almere.
Ja er zijn bepaalde wijken waar je niet wilt wonen in Almere, maar dta heb je toch ook met iedere stad.. In Denhaag wil je ook niet in de schilderswijk wonen wellicht.
Ja precies, word ook een klein stukkie nog.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan is de afstand nog maar 5 kwartier.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:55 schreef Quinny het volgende:
Daan zag net een foto van Thor op de pc. Wijst die met zijn vingertje naar het scherm en zegt opa!
Hij is erg goed Gijsje!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond naar "Batman Begins" ben benieuwd.
Ik vind Ikea niet mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Is de Ikea trouwens niks voor kinderkamer meubeltjes ?
Ik vind Ikea niet mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Is de Ikea trouwens niks voor kinderkamer meubeltjes ?
Er is een switch kapot ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
Ligt het aan mij of is dit forum weer zo traag als dikke stront door een trechter?
nee is zo, waarschijnlijk is de nieuwe switch één of ander goedkoop ding ben ik bang dat ook nog eens elcht geconfigureerd isquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee is zo, waarschijnlijk is de nieuwe switch één of ander goedkoop ding ben ik bang dat ook nog eens elcht geconfigureerd is
Die duim omlaag hoeft niet hoor, ik ga 36 uur in de week werken nuquote:
36 maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die duim omlaag hoeft niet hoor, ik ga 36 uur in de week werken nu
Zelfde soort rooster als Strol. 4 dagen van 9 uur en dan van 13u t/m 22uquote:
Je gaat levenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die duim omlaag hoeft niet hoor, ik ga 36 uur in de week werken nu
das balen voor je, word je nu ook zo'n ijskoude?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde soort rooster als Strol. 4 dagen van 9 uur en dan van 13u t/m 22u![]()
Niemand................. niemand is zo koud dan Strolquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
das balen voor je, word je nu ook zo'n ijskoude?
Heb er zin inquote:
Balen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
das balen voor je, word je nu ook zo'n ijskoude?
Ik voel het koufront vanuit het Noorden al langskomen... Brrrr...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niemand................. niemand is zo koud dan Strol
Tis voorspeld he, uur of 1400 zal het kou front binnen trekken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voel het koufront vanuit het Noorden al langskomen... Brrrr...
Minder tijd voor games,... betalingen (of valt dat nog mee) Wat ga je nu precies doen danquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voel het koufront vanuit het Noorden al langskomen... Brrrr...
das waarquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Balen?Ik vind het heerlijk. Tot een uurtje of 11 slapen, dan rond half 1 richting werk. 's Avonds lekker eten op werk, half 11 's avonds weer thuis, en dan gamen tot 3 of 4u 's nachts
Ik werk liever van 0800 tot een uur of 1300.. heb je nog wat aan je dagquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat heb ik ookHeb echt geen leven meer
Werk liever van 6 tot half 3 , heb je de hele dag nog voor je.
Maar dat is geen 8 uurquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werk liever van 0800 tot een uur of 1300.. heb je nog wat aan je dag
Als ik lekker kon verdienen met 5 uur per dag werken, zou ik het meteen doen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Maar dat is geen 8 uur
Maar als we zo beginnen: werk het liefst van 08.30-09.00
Ik werk nu 3 dagen in de week, kan maar net rondkomen, maar wel heerlijk 4 dagen vrij per week!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik lekker kon verdienen met 5 uur per dag werken, zou ik het meteen doen.
Heb je wat aan je dag, tijd besteden aan je kind, hond, huishouden, vrienden.. kijk dat is leven!
Je vergeet gamenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik lekker kon verdienen met 5 uur per dag werken, zou ik het meteen doen.
Heb je wat aan je dag, tijd besteden aan je kind, hond, huishouden, vrienden.. kijk dat is leven!
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:49 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ik werk nu 3 dagen in de week, kan maar net rondkomen, maar wel heerlijk 4 dagen vrij per week!
Maarja ik woon ook gewoon op mezelf, heb geen extra kosten zoals luiers enzo![]()
was jij op cho's feest? dara is hij ook geweest, is bijna net zo groot als Zeus. Waar is die fles rozé eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Welke nexium ben jij eigenlijk?
Nee, was er niet. Een mede atleet dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
was jij op cho's feest? dara is hij ook geweest, is bijna net zo groot als Zeus. Waar is die fles rozé eigenlijk?
yup ik moest echt ff omhoogkijken toen met dat feestquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, was er niet. Een mede atleet dus
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup ik moest echt ff omhoogkijken toen met dat feest
Acht dat het leuk is is op zich het belangrijkste, en als je er maar van kan levenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
![]()
Ik werk op een accountantskantoor, je moet wat he.. Maar wel leuk werk en leuke collega's.
Ik zeg peking 2008 of wanneer is het 2 NL Discussmijters waarvan er één ook nog mee doet met het kogelstotenquote:Daarnaast veel trainen, alhoewel ik nu flink in de lappenmand lig (pols en enkelblessure). Volgend jaar ga ik proberen Zeus zenuwachtig te maken![]()
Eigenlijk is kogelstoten mn hoofdonderdeel maar door diepols gaat dat niet meer, dus dan maar discussen smijten. Cho heeft zich al aangeboden voor het dwergwerpen, en negerwerpen komt er ook aan..
losssssssssssssssssssss
Ik ga twee weken bij de Makro meer uren maken, vakantiewerk dus. Flink cashen voordat ik naar NY ga om het daar vervolgens allemaal weer uit te geven aan dat stink Sony en die hoeren NIntendoquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Minder tijd voor games,... betalingen (of valt dat nog mee) Wat ga je nu precies doen dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
He gelukkig:
Pak van mijn hart zeg !quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
He gelukkig:
'Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent'
30/6/2005 12:16
Met grote nadruk maakte Feyenoord donderdagochtend bekend dat Salomon Kalou niet naar PSV zal vertrekken. En dat terwijl beide clubs de laatste dagen over de Ivoriaan in gesprek waren.
'Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen', meldde de Rotterdamse club op zijn eigen website. 'Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen', voegde technisch directeur Mark Wotte daaraan toe.
PSV heeft Feyenoord Theo Lucius én een fors geldbedrag hebben geboden in ruil voor Salomon Kalou. Beide clubs hebben hierover al gesprekken gevoerd en aanvankelijk zouden de Rotterdammers wel oren hebben gehad naar zo'n deal.
Dat is nu absoluut niet meer het geval, verklaarde Wotte: 'Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen.'
Jij hebt geen hart piggelmeequote:
Gelukkig maar, ik kon al een maand niet slapen, en heb zeker 3 jaar meer kunnen eten om deze kwestie..quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
He gelukkig:
'Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent'
30/6/2005 12:16
Met grote nadruk maakte Feyenoord donderdagochtend bekend dat Salomon Kalou niet naar PSV zal vertrekken. En dat terwijl beide clubs de laatste dagen over de Ivoriaan in gesprek waren.
'Feyenoord zal Salomon Kalou niet verkopen aan PSV. De directie van Feyenoord heeft laten weten geen enkel bod van PSV serieus te nemen', meldde de Rotterdamse club op zijn eigen website. 'Er is geen sprake van dat wij Kalou aan de concurrent verkopen', voegde technisch directeur Mark Wotte daaraan toe.
PSV heeft Feyenoord Theo Lucius én een fors geldbedrag hebben geboden in ruil voor Salomon Kalou. Beide clubs hebben hierover al gesprekken gevoerd en aanvankelijk zouden de Rotterdammers wel oren hebben gehad naar zo'n deal.
Dat is nu absoluut niet meer het geval, verklaarde Wotte: 'Wat wij willen is juist het contract van Kalou openbreken en verlengen. Daarover zijn al een half jaar besprekingen gaande. Er ligt voor Kalou een geweldig nieuw contract klaar, waaruit blijkt hoe graag we hem willen behouden. Dat is de lijn. In die lijn doen we al een jaar meer dan ons best om hem aan de status van Nederlander te helpen.'
als Strolquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef Chocobo het volgende:
dan wat? He? Stap in daaaaan ! !quote:
Nou ik werk van 6 tot 15.00 urr. Da`s ook niks hoor. Als je thuis komt ben je mol en ga je op de bank hangenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dat heb ik ookHeb echt geen leven meer
Werk liever van 6 tot half 3 , heb je de hele dag nog voor je.
hahahahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan wat? He? Stap in daaaaan ! !
Tis niet te zien aan je gijsquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
...........heb zeker 3 jaar meer kunnen eten om deze kwestie..
Pffff.
Kom je met een Hummer? Anders pas ik er niet bij.quote:
Hummersquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom je met een Hummer? Anders pas ik er niet bij.
Dat thuis zitten ook..quote:
Ik ben net binnen. Ik zat vanochtend al om 6:00 uur in de trein.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:52 schreef Dope_Nexium het volgende:
Dat thuis zitten ook..
Geitenwollensokken platwalsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
HummersBeetje crossen door Nijmegen, vinden ze tof daar
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dan wat? He? Stap in daaaaan ! !
En dan hun auto afpakkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben net binnen. Ik zat vanochtend al om 6:00 uur in de trein.
Dat inhalen had ik ook na GTA, en de neiging om mensen uit hun auto te sleuren.
We kunnen niet allemaal een hoofd hebben alsof we tussen de schuifdeuren hebben gezeten als kind.quote:
Daar moet je hem niet mee pesten joh! Hij heeft het er al zo moeilijk meequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een hoofd hebben alsof we tussen de schuifdeuren hebben gezeten als kind.
Oh sorry dat wist ik niet.. grote mond ook altijd van mequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar moet je hem niet mee pesten joh! Hij heeft het er al zo moeilijk mee
Wel zwaaien naar Guusje, he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
HummersBeetje crossen door Nijmegen, vinden ze tof daar
Wist je het nog niet danquote:
He Brombeer,..... van het pad hoor hoe druk het hier is nogquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He Brombeer,..... van het pad hoor hoe druk het hier is nogBen er nog niet aan toegekomen. Ik ga met GZ praten !
Dat klote-beleid ook hier op FOK! Nou, dan ga ik wel in de Homo-reeks posten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes reek is gestopt.
Jij ook..... ga ook lekker slapenquote:
Ja gezellig...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:42 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Jij ook..... ga ook lekker slapen
doei
en 8 juli staat
Zit daar verschil tussen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:38 schreef chibibo het volgende:
Dat klote-beleid ook hier op FOK! Nou, dan ga ik wel in de Homo-reeks posten.
Gijsssssssssssssssssssssjequote:
Geen ideequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een hoofd hebben alsof we tussen de schuifdeuren hebben gezeten als kind.
Lekker weekend werkzoekende dramaqueen.quote:
Zegt Mrs DramaQueen himselfquote:
Dr is iets aan je veranderd, heb je een bril of heb je je haar anders zitten?quote:
Hij houdt niet meer van me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
Dr is iets aan je veranderd, heb je een bril of heb je je haar anders zitten?
whahahahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr is iets aan je veranderd, heb je een bril of heb je je haar anders zitten?
quote:
zooooo nieuwe record gijs???? 3 minutenquote:
Ik rij er zo naartoe om het af te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo nieuwe record gijs???? 3 minuten![]()
toppie hooor
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
zooooo nieuwe record gijs???? 3 minuten![]()
toppie hooor
![]()
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
De laatste Gijsjes Live-game op de (huidige) Xbox?
[afbeelding]
ik ga hem toch wel kopen denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NeeIk weet wel weer hoe dat gaat
Of de 'Gijsjes' dit spelen boeit me eigenlijk niet zo, maar ik wil het wel spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Link?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef Bastard het volgende:
Of de 'Gijsjes' dit spelen boeit me eigenlijk niet zo, maar ik wil het wel spelen
Gisteren even een in-game trailer van gezien, ziet er heerlijk uit hoor!!!
Kheb geen link.. staat er ergens.. zal ook wel bij ign insider zijn of gamershell.comquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Link?
Ik ga hem ook halen! Lijkt me wel weer lachen! Net als met BF1942. Die actie van jou toen tegen die tank.
PCquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga volgende week BF2 halen voor de pc, lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen
Haal je er meteen een nieuwe videokaart bij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga volgende week BF2 halen voor de pc, lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen
Koop meteen ff een goeie 3D kaart, geluidskaart, upgrade je processor, en prop er nieuwe geheugenbankjes in. Daarna alle patches downloaden, voor geluiduitval, schokkende voertuigen etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hij trekt het wel. Speel dit soort dingen zowieso liever op de pc. ga er echt geen xbox voor kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal je er meteen een nieuwe videokaart bij?
Dia-voorstellingen heersen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hij trekt het wel.
Nee.. ik heb gisteren trouwens ook die spotless mind film gezien met Jim Carry.. afgekeken hoor, maar vond het geen 8.6 waar zoals imdb aan geeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand The Aviator in de bios gezien?
Ja dat ziet er goed uit he.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of de 'Gijsjes' dit spelen boeit me eigenlijk niet zo, maar ik wil het wel spelen
Gisteren even een in-game trailer van gezien, ziet er heerlijk uit hoor!!!
Wat ook ECHT een aanrader is, bij gametrailers.com dat ingame filmpje van Call of Duty 2
De tering wat ben ik weggeblazen van dat geweld, mooi!
Hier de linkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Link?
Ik ga hem ook halen! Lijkt me wel weer lachen! Net als met BF1942. Die actie van jou toen tegen die tank.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hij trekt het wel. Speel dit soort dingen zowieso liever op de pc. ga er echt geen xbox voor kopen
Nee,.... lijkt me niks !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Nee iddquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders ga je ff niet spelen met je plofkop!
Hou is op met dat neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee
Collega van me speelt hem ook,... heeft net 4 maanden een nieuwe KRACHTIGE pc,.... spel trekt het niet goed. Lees de reviews..... specs zijn belachelijk !
Wat een inkopper, zag die al 15 min. van tevoren aankomenquote:
Maar ik heb geen idee tot die tijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee iddJij zal het ook erg druk hebben in die periode Gijs
Ja, je hebt zo zware baanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Pauze weer voorbij......... daaag... druk... werken... leven
die ene dat Alonso op die band rijdtquote:
Je hebt niet alles in de hand Gijs..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Gruwelijk nieuws weer op fok.nl Heel veel baby en kinderleed.... waarom toch zoveel![]()
2 jarig kindje geplet onder molen onder het ogen van papaIk zou zooooooooo instorten.... het leven hoeft dan even niet meer..... de tering... kan me het niet voorstellen.
Nog een 2 jarig meisje verdronken in bad. Domme domme kankermensen.... blijf dan toch ook bij je kind als ze in bad gaan ...........
die deegmolen inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Gruwelijk nieuws weer op fok.nl Heel veel baby en kinderleed.... waarom toch zoveel![]()
2 jarig kindje geplet onder molen onder het ogen van papaIk zou zooooooooo instorten.... het leven hoeft dan even niet meer..... de tering... kan me het niet voorstellen.
Nog een 2 jarig meisje verdronken in bad. Domme domme kankermensen.... blijf dan toch ook bij je kind als ze in bad gaan ...........
Of die mega crash op Spa ( 1999? )quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
die ene dat Alonso op die band rijdtIk was hem bijna weer vergeten
die jahquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Of die mega crash op Spa ( 1999? )
20 auto's in de clinchToen was F1 nog leuk
Ik denk dat hel er rooskleuriger uitziet dan je kind geplet zien worden maar idd,.... het is hel Gijs.... ongelooflijk... die arme man.... dat vergeeft die zichzelf nooit meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
die deegmolen inderdaadIk heb geen idee wat die man nu moet doorstaan, wat een hel moet dat zijn
![]()
hij zal iig nooit meer cake eten... Dat zo'n klein kind ook zo'n grote machine aan kan zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat hel er rooskleuriger uitziet dan je kind geplet zien worden maar idd,.... het is hel Gijs.... ongelooflijk... die arme man.... dat vergeeft die zichzelf nooit meer.
DRUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
Waar is het koufront eigenlijkHij is toch vrij iedere Vrijdag?
En die Neger? Ziek?
Boodschappen doen, gamen, TV kijken, lunch...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
Waar is het koufront eigenlijkHij is toch vrij iedere Vrijdag?
En die Neger? Ziek?
Ik stel jou altijd voor in een kantoorruimte met die hokjes, waar je jaren werkt en gewoon totaal niet opvalt in de meute. Gewoon lekker niks doen de hele dag, misschien ben je al wel ergens ontslagen maar krijg je nog gewoon je salaris ofzo..quote:
We moeten weer es bieren Gijsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boodschappen doen, gamen, TV kijken, lunch...
Heb het drukker dan op het werk.
quote:
Ja prima Gijsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week eens doen Gijs? Kijken of die Britse cunt ook hier in de buurt is.
Ik zie hem meer zo voor me:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
Ik stel jou altijd voor in een kantoorruimte met die hokjes, waar je jaren werkt en gewoon totaal niet opvalt in de meute. Gewoon lekker niks doen de hele dag, misschien ben je al wel ergens ontslagen maar krijg je nog gewoon je salaris ofzo..![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik stel jou altijd voor in een kantoorruimte met die hokjes, waar je jaren werkt en gewoon totaal niet opvalt in de meute. Gewoon lekker niks doen de hele dag, misschien ben je al wel ergens ontslagen maar krijg je nog gewoon je salaris ofzo..![]()
As good as it getsquote:
Hahahahahaha hij heeft hem as sig ookquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
Hee. een pluisje.
Dat ga je niet menen he, teamleider gemaakt ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
ben sinds een week teamleider hier
![]()
![]()
![]()
wist niet dat het zoveel werk was
lekker hèquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen he, teamleider gemaakt ook
Je bent er niet, doet je werk niet serieus, zit de hele dag te shoppen... maken ze jou teamleider![]()
Hier gaan ook stemmen op mij teamleider te maken trouwens
Wiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kijken of die Britse cunt ook hier in de buurt is.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het kindje gevoeld
We doen de Haptonomie cursus, vanavond geleerd hoe je het kan voelen, en beetje met het kind kan spelen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het kindje gevoeld
We doen de Haptonomie cursus, vanavond geleerd hoe je het kan voelen, en beetje met het kind kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |