Megaaaa groot hequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Quinny het volgende:
Magneet bij de wehkamp kan je ook leuke spullen kopen voor weinig.
Gouda ben ik samen met O-ren ook geweest. Echt mega groot daarHeb daar mijn bedje gekocht. Konden we gelijk meenemen
Vind het alleen wel erg prijzig daar. Het voordeel is daar wel dat je 40% bestedings korting krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Megaaaa groot he
Die loopbaan voor zon kinderwagen![]()
Maar staan complete babykamers bij.
Ik volgend jaar als we verhuisd zijn naar Almerequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
Een babykamerOoit bouw ik een game-kamer.
![]()
G-ga je uit Alphen ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik volgend jaar als we verhuisd zijn naar Almere![]()
Ja maar je hebt die babyzaak zeg maar, en dat pand wat er "aan vast zit" die loods. Daar is het niet te duur hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind het alleen wel erg prijzig daar. Het voordeel is daar wel dat je 40% bestedings korting krijgt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heeft sjo straks niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Almere? Vertel eens verderquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
Almere…serieus…weet je hoeveel allochtonen daar wonen? Daar ziet het echt zwart van de mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik later als ik groot ben ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Nou wij willen ook graag een huisje kopen, maar niet voor het geld wat we hier in Alphen of omstreken kwijt zijn, dat is zoiezo al niet te doen voor een starter bijna. En dan vind ik in Almere meer huis voor je geld.. dat is een belangrijke rede. Daarnaast woont het daar op zich vrij rusitg, niet te druk van de grootte stad.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
Of iemand is een heel lap tekst aan het tikken, of er word niks meer gezegd
Hahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |