wat moet dat voorstellen?quote:
Er zitten allemaal bomen om het huis heen...aan de achterkant. Ik heb wel foto van het hele huis aan de achterkant maar die zet ik niet online..anders is alles morgen wegquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef veldmuis het volgende:
Mooi zeg!
Alleen met dat glas...ik denk dat ik me nogal snel bekeken zou voelen, zegmaar...
Ik vind de zwarte variant toch wat mooier. In deze combinatie is de muur wat eentonig in vergelijking met het meubilair, doordat het 'wit op wit' is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:44 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Gaaf!!!
Alleen dat groen had best een wat feller groen mogen zijn ofzo, gewoon wat gewaagder...
Wengé is mooier dan zwart vind ik. Zwart ziet er vaak zo goedkoop uit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte variant toch wat mooier. In deze combinatie is de muur wat eentonig in vergelijking met het meubilair, doordat het 'wit op wit' is.
Ik zou ze combineren....die zwarte is gewoon zwart/wit zegmaar. Om er dan een kleurtje in te duwen, is gaaf!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte variant toch wat mooier. In deze combinatie is de muur wat eentonig in vergelijking met het meubilair, doordat het 'wit op wit' is.
Dat is waar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou ze combineren....die zwarte is gewoon zwart/wit zegmaar. Om er dan een kleurtje in te duwen, is gaaf!
Gokje: Goossens?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:42 schreef blieblie het volgende:
Het is helaas geen duur design, dure merken laat ik wel aan mijn ouders over.
Het is echter ook geen Ikea (Forumgek zou willen dattie het kon betalen, knaapje).
Mijn bed lijkt best veel op die in de TO.
Keb wel een plaatje, maar foto's maken van foto's werkt niet echt jofel.
Dit bed, maar dan in zilver:
[afbeelding]
De bank en een stoel van deze foto (zelfde kleur ook, om het toch btje gezellig te maken):
[afbeelding]
En deze salontafel + de tvtafel/kast/thingy
[afbeelding]
Verder ook een aluminium eetkamertafel met een glazen tafelblad, maar jah, das nie echt bijzonder ofzo.
pr8ig allemaalquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:43 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edra
Deze bank hebben wij gehad tot ik een jaar of 12 was, erg mooi eenvoudig vind ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:03 schreef ForumGek het volgende:
Rechts staat nog een Artifort C683
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |