dus hoeft het niet te stoppenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
Deze onzin is altijd al geweest hoor
kom je nu mee.....ik ben positief ingesteld en hoop dat het ooit minder wordt...(tegen beter weten inquote:en dat laatste had je eerder moeten bedenken![]()
*vrijwillig meldtquote:
Idd een moeilijk punt. Ik ben het er wel over eens dat er wat moet gebeuren, aangezien de oostzijde er echt niet uit ziet.... maar om het helemaal naar voren te schuiven vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
@Dos: over het stemmen, zie laatste post in het vorige topic
Koffie ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:34 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Da's een clown, wel een grappigequote:Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
SCH, die Meki (zie Aanhoudingen bij wedstrijd Nigeria-Marokko ) is dat een discussievriendje van je?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
O, nog even de stats van Glenn gisteren op het CB: 76 cm en 10.5 Kg, doordat ie al lootp is ie niet echt veel aangekomen, dus geen bolle babyvet kop
Toen de arts met een lampje in Glenn z'n ogen wou kijken, weigerde Glenn dit.
Zei m'n vrouw in het Italiaans "kijk naar het licht", kijkt Glenn direct naar de TL lampen in het plafond
heb het gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef clauwheee het volgende:
@Dos: over het stemmen, zie laatste post in het vorige topic
Geeft Bluezzzzz en dikke knuffelquote:
zie je....toch........quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef SCH het volgende:
Werd net gebeld door de vriendin van Bjoro, ze heeft 2 weken geleden een Marokkaantje gebaard, loopt sinds die tijd met een kussen onder haar trui
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
*sluit zich maar aan bij het roze clubje van SCH, misschien willen ze me daar wel![]()
Stay away from the light!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef DIGGER het volgende:
O, nog even de stats van Glenn gisteren op het CB: 76 cm en 10.5 Kg, doordat ie al lootp is ie niet echt veel aangekomen, dus geen bolle babyvet kop
Toen de arts met een lampje in Glenn z'n ogen wou kijken, weigerde Glenn dit.
Zei m'n vrouw in het Italiaans "kijk naar het licht", kijkt Glenn direct naar de TL lampen in het plafond
Wat is je oude accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |