abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28344553
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, die geven gewoon de NS de schuld. De NS is altijd de lul.

Kom op hè? Je kan het ook overdrijven.
Dat kan inderdaad niet ...om de schuld te krijgen moet je iets doen..... daar de NS niets doet en dat zeker service verlenen uitsluit, kan je de NS inderdaad de schuld niet geven
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:13:34 #252
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28344561
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Je moest eens weten welke schade de NS per weekend oploopt.
Vreemd daar het vervoer van supporters naar uitwedstrijden 95 van de 100 keer per bus gaat en de NS er derhalve helemaal niks mee te maken heeft.

Anders gezegd: je lult uit je nek.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:13:42 #253
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344565
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Ach grote delen van de West-tribune die de Hitler-groet maakten (om voor mij onduidelijke redenen) is inderdaad niet noemenswaardig.
Complete onzin, ik heb het nog nooit gezien. Maar je hebt vast wel een "overtuigen bron" hiervan. Mag je tevens onderbouwen dat Ajax-supporters alle stoeltjes gemold hebben, want ook daar stond mij niets van bij. Deze berrchtgeving over Marocjes past niet in je GroenLinks-universum.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28344597
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het is wat je gemiddeld noemt he Gelly?

We hebben het hier over een onschuldig jeugdtoernooi waar je als steward al blijbaar voor je leven moet vrezen.
Alsof dat voor het eerst is. Tijdje terug een nietszeggende wedstrijd waarbij een ajax speler door rotterdamse hooligans werd afgetuigd. Gek genoeg zie je het (bijna) alleen bij voetbal.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:15:03 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28344617
quote:

[..]

Je moest eens weten welke schade de NS per weekend oploopt. Gezellig joh, dat voetbal. En nu vooral naar een ander wijzen terwijl normaal gesproken het "ach, hoort erbij" voorop staat. Normaal gesproken ook "De politie lokt het uit", "wie zet ze dan ook bij elkaar in het vak", "ontlading, moet kunnen". En nu ? Lachwekkend eigenlijk.
Ja dat weet ik, vrij goed zelfs.

En ik keur elke vorm van vandalisme/agressie etc af.

Maar loop het nou niet te ridiculiseren. Heb je de wedstrijd gezien? Op het veld, daar begon het al, 't is gewoon een onsportieve kloteploeg en de aanhang heeft dat gedrag helaas opgepakt.

En voor elke hooligan geldt: Zwaar straffen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:15:04 #256
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344618
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef popolon het volgende:

[..]

Geleuter en je weet het.
Hoho. Gelly mag dan wel nog nooit in een stadion zijn geweest, hij is wel een heuse expert op dit gebied.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:15:27 #257
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28344629
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hoho. Gelly mag dan wel nog nooit in een stadion zijn geweest, hij is wel een heuse expert op dit gebied.
Oh shit.

Ok.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28344652
quote:

[..]

Je moest eens weten welke schade de NS per weekend oploopt. Gezellig joh, dat voetbal. En nu vooral naar een ander wijzen terwijl normaal gesproken het "ach, hoort erbij" voorop staat. Normaal gesproken ook "De politie lokt het uit", "wie zet ze dan ook bij elkaar in het vak", "ontlading, moet kunnen". En nu ? Lachwekkend eigenlijk.
Gelly springt weer eens in de bres voor mensen hoor

De wedstrijden waar jij op doelt zijn de risico-wedstrijden en daar worden speciale treinen(veetransporten) voor ingezet, die 'hooliganproof' zouden zijn (wat weer bleek nav Feyenoord-Ajax , ehhum).
Je maakt jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk Gelly, ga werk zoeken!

Als het Nederlands publiek + spelers zich ook zo misdragen hadden nav Nigeria-Nederland had je recht van spreken ivm selectieve verontwaardiging, nu dus niet.
Yeah baby Yeah!
pi_28344660
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:15 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder aannames doen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:16:28 #260
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344678
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Alsof dat voor het eerst is. Tijdje terug een nietszeggende wedstrijd waarbij een ajax speler door rotterdamse hooligans werd afgetuigd. Gek genoeg zie je het (bijna) alleen bij voetbal.
Precies, in het NLse uitgaansleven geeft men elkaar een kusje als er ruzie is.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:18:22 #262
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344730
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Als je het stadion van de Rhodense kantklosclub meetelt, ben je misschien ook wel eens in een stadion geweest. Zal wel rellen geweest zijn daar toen de wol op was.
pi_28344738
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja voetbal trekt veel idioten aan helaas en niemand durft er iets aan te doen, ellke autoriteit geeft niet thuis zodat de criminelen iedere keer de dans ontspringen.
Toen die jeugdspelers van Feyenoord werden gemolesteerd sprak ook iedereeen er schande van hoor, en het is ook te belachelijk voor woorden, maar daarmee praat je acties zoals gisteren nog steeds niet goed.

Ik vind dergelijke zaken absoluut NIET bij het voetbal horen, als de consequentie is dat alle harde kernen weg moeten en de sfeer dus ook, dan zij het zo.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:18:40 #264
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28344743
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef gelly het volgende:

[..]

oh orakel... vertel me wat je allemaal weet van de teneur die nu onder amateurclubs bestaat? omgaan met verlies is niet voor iedereen weggelegd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:18:59 #265
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344756
quote:
Open er een topic over.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:19:36 #266
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28344774
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:16 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Precies, in het NLse uitgaansleven geeft men elkaar een kusje als er ruzie is.
Exact, tijdens het uitgaan gebeurt er veel en veel meer dan rondom voetbalwedstrijden. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld tijdens een voetbalwedstrijd terwijl ik dat tijdens het uitgaan we gehad heb.

Ik durf trouwens te wedden dat de relschoppers van gisteren grotendeels dezelfde lui zijn die er voor gezorgd hebben dat Marokkanen bij veel uitgaansgelegenheden geweigerd worden.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:20:32 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28344805
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja voetbal trekt veel idioten aan helaas en niemand durft er iets aan te doen, ellke autoriteit geeft niet thuis zodat de criminelen iedere keer de dans ontspringen.
Toen die jeugdspelers van Feyenoord werden gemolesteerd sprak ook iedereeen er schande van hoor, en het is ook te belachelijk voor woorden, maar daarmee praat je acties zoals gisteren nog steeds niet goed.

Ik vind dergelijke zaken absoluut NIET bij het voetbal horen, als de consequentie is dat alle harde kernen weg moeten en de sfeer dus ook, dan zij het zo.
ik vond de actie op internet en opsporingverzocht toch wel redelijk secuur en duidelijk dat we het niet pikken. nu ff die ploeg mocro's op de video en oppakken maar. beetje een toptoernooi verpesten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:20:32 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_28344806
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:07 schreef gelly het volgende:
Nogal een gemiddeld voetbalweekend dus.
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:
Vernielde stoeltjes vormden in Utrecht de grootste schadepost. Afgelopen vrijdag, tijdens de kwartfinale tussen Marokko en Italië, sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko.''

uit het Parool..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:21:05 #269
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344822
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Exact, tijdens het uitgaan gebeurt er veel en veel meer dan rondom voetbalwedstrijden. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld tijdens een voetbalwedstrijd terwijl ik dat tijdens het uitgaan we gehad heb.

Ik durf trouwens te wedden dat de relschoppers van gisteren grotendeels dezelfde lui zijn die er voor gezorgd hebben dat Marokkanen bij veel uitgaansgelegenheden geweigerd worden.
Gisteren was een van de twee keren dat ik mij onveilig heb gevoeld in een stadion. Ik schat dat ik rond de 300 wedstrijden in een stadion gezien heb.
pi_28344823
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

maar daarmee praat je acties zoals gisteren nog steeds niet goed.
Ik praat ook niets goed, die indruk lijk ik ook niet te wekken hoop ik. Ik stoor me alleen aan wat hypocriet gedrag.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:22:15 #271
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28344860
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:20 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]
Ik kan er vanuit mijn ervaring aan toevoegen dat de vernielingen van gisteren veel meer zijn dan er ooit geweest zijn in het stadion bij elkaar.
pi_28344861
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het is wat je gemiddeld noemt he Gelly?

We hebben het hier over een onschuldig jeugdtoernooi waar je als steward al blijbaar voor je leven moet vrezen.
Jees, wordt dat nu het stokpaardje voor de eerstvolgende 100 marokkanen topics en voetbaltopics? Dat het een jeugdwedstrijd was en daarom nog veel erger was. Gaat toch heen, samen met die "ajax keurt het af" relnichten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:22:40 #273
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28344874
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Gisteren was een van de twee keren dat ik mij onveilig heb gevoeld in een stadion. Ik schat dat ik rond de 300 wedstrijden in een stadion gezien heb.
Ik heb er ook honderden gezien, maar taferelen als zich gisteren afgespeeld hebben kan ik mij niet herinneren. Natuurlijk heb ik de nodige opstootjes gezien, maar niet op zulke grote schaal en bovendien bleven onschuldigen dan buiten schot.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:22:59 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28344882
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik praat ook niets goed, die indruk lijk ik ook niet te wekken hoop ik. Ik stoor me alleen aan wat hypocriet gedrag.
tot nu toe leek je die indruk zeker te wekken. je weet toch dat bagatelliseren olie op het vuur is? vraag over een paar jaar maar aan cohen. of nee, vraag het hem nu maar, hoe het er voor staat in amsterdam...
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:23:46 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_28344908
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:21 schreef gelly het volgende:
Ik stoor me alleen aan wat hypocriet gedrag.
Je bedoelt het slopen van een half stadion, een aantal afgetuigde mensen, gesloopte auto's, meerdere gesloopte tankstations afdoen als 'een gemiddeld voetbalweekend', terwijl alleen in het Utrecht stadion (toen ze nog wonnen!) al meer schade is aangericht dan in een compleet voetbaljaar?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')