Het is maar wat je onder radicaliseren versta, ik keur de Westerse manier van denken op veel vlakken af, ik ben tegen het homo-isme, tegen partnerruil, tegen soa-swapping, tegen overspel, tegen diefstal, voor goede studies, voor gelijkwaardigheid etc. Ben ik nu radicaal? Zo ja, dat is raar want ik ben absoluut niet armquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef TheMarco het volgende:
Ik denk niet dat rijke moslims in Nederland veel neiging zullen hebben tot radicaliseren.
Wij concentreren goedkopere woningen toch op een hoopje, ver weg van onze eigen mooie dure woningen? Niet echt raar dat dat leidt tot probleemwijken, zowel allochtoon als autochtoon trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Alsof wij dat doen.
Ze komen hierheen met sociale achterstand door het niet spreken van de taal, slechte integratie en bovenal slechte opleidingen. Dan resten slechts de goedkope woningen en concentreren deze mensen zich dus in die wijken.
Wat noem jij 'de Westerse manier van denken' ? De gemiddelde westerling is niet homo, doet niet aan partnerruil, steelt niet, volgt ook graag een goede studie en gelooft ook in gelijkwaardigheid etc.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder radicaliseren versta, ik keur de Westerse manier van denken op veel vlakken af, ik ben tegen het homo-isme, tegen partnerruil, tegen soa-swapping, tegen overspel, tegen diefstal, voor goede studies, voor gelijkwaardigheid etc. Ben ik nu radicaal? Zo ja, dat is raar want ik ben absoluut niet arm²
Je spreekt jezelf hier tegen Basheequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder radicaliseren versta, ik keur de Westerse manier van denken op veel vlakken af, ik ben tegen het homo-isme, tegen partnerruil, tegen soa-swapping, tegen overspel, tegen diefstal, voor goede studies, voor gelijkwaardigheid etc. Ben ik nu radicaal? Zo ja, dat is raar want ik ben absoluut niet arm²
Ben ik de enige die dit soort domme opmerkingen van BSB zo langzamerhand irritant vind worden?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of we vertrekken uit probleemwijken zodra we het geld hebben, iets wat de lage sociale klassen niet kunnen. Daardoor ontstaat er leegstand of overschot aan vraag in probleemwijken wat icm met de grote hoeveelheden mensen uit lagere sociale klassen zorgt voor lagere huizenprijzen wat weer meer mensen uit lagere sociale klassen aantrekt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:11 schreef TheMarco het volgende:
Wij concentreren goedkopere woningen toch op een hoopje, ver weg van onze eigen mooie dure woningen? Niet echt raar dat dat leidt tot probleemwijken, zowel allochtoon als autochtoon trouwens.
Nee hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:19 schreef Modwire het volgende:
Ben ik de enige die dit soort domme opmerkingen van BSB zo langzamerhand irritant vind worden?
Je irriteert je aan een paar doodnormale woorden/zinnen? Raar hoor, ik ga echt niet denken dat dat aan mij ligt. Ik pretendeer mijn mening gewoonquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:19 schreef Modwire het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit soort domme opmerkingen van BSB zo langzamerhand irritant vind worden?
Ok, vanwege welke punten dan wel? En is radicaliteit per definitie fout? Ja "arm" is inderdaad relatief, laten we het erop houden dat ik niks te kort kom, alle lof behoort aan Allah de Voorzienerquote:Verdeer ben jij wel vrij radicaal, ja, maar niet vanwege de punten die je hier noemt. (Arm is relatief, he
idd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:23 schreef TheMarco het volgende:
Het grootste gevaar voor de hele wereld zijn de krankzinnige hoeveelheden domme mensen die met zijn allen in een overweldigende meerderheid zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
alle lof behoort aan Allah de Voorziener
Dat meen je niet? Ik ga zo onderhand in op elke post en elk klein zinnetje, hoe kun je dit dan menen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef TheMarco het volgende:
Ik vind het jammer dat BansheeBoy zo weinig ingaat op argumenten die hier aangevoerd worden.
Je zit er echt naast. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik dat zo 1 2 3 kan uitleggen, het makkelijkste is als jij mijn postgeschiedenis doorneemt, zul je zien dat je verkeerd zit, echt waarquote:Als ik ernaast zit BSB bewijs dan eens het tegendeel met een zinnig verhaal?
Volgens mij weet je niet wat 'pretenderen' betekent.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je irriteert je aan een paar doodnormale woorden/zinnen? Raar hoor, ik ga echt niet denken dat dat aan mij ligt. Ik pretendeer mijn mening gewoon
Daardoor beangstigt democratie mij ook wel eens moet ik eerlijk zeggen. Omdat het volslagen idioten de mogelijkheid geeft de macht over te nemen als ze maar met genoeg mensen zijn. Je zag het al met de krankzinnige verkiezingsoverwinning van een partij waarvan de leider nota bene dood was (LPF). Iets dergelijks kan zo weer gebeuren met een idioot aan de macht die deze keer niet dood gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
idd.
Het beste argument tegen democratie en rechtvaardiger van de stelling dat democratie niet het beste is maar het minste slechte.
Ik zie veel woorden maar weinig inhoud. Tot nu toe ben je nauwelijks ingegaan op alles wat ik in deze thread geschreven heb.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik ga zo onderhand in op elke post en elk klein zinnetje, hoe kun je dit dan menen?
[..]
Je zit er echt naast. Maar ik heb niet echt een idee hoe ik dat zo 1 2 3 kan uitleggen, het makkelijkste is als jij mijn postgeschiedenis doorneemt, zul je zien dat je verkeerd zit, echt waar²
Ik deel je mening Marco en het blijft altijd schipperen met termen als democratie als ze van toepassing zijn op mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Daardoor beangstigt democratie mij ook wel eens moet ik eerlijk zeggen. Omdat het volslagen idioten de mogelijkheid geeft de macht over te nemen als ze maar met genoeg mensen zijn. Je zag het al met de krankzinnige verkiezingsoverwinning van een partij waarvan de leider nota bene dood was (LPF). Iets dergelijks kan zo weer gebeuren met een idioot aan de macht die deze keer niet dood gaat.
Note: ik bedoel hiermee niet dat ik Pim Fortuyn een idioot vond, integendeel. Was het alleen niet zo met zijn oplosssingen eens maar dat is wat anders.
Ik geloof dat je bedoelt dat je die mening propageert.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
En in tweede instantie is de Nederlandse islam al volledig kapot gepolderd tegen de tijd dat het zich verenigd heeft in een politieke macht.
Dat is juist het toffe van de Islam, het is ultra conservatief, de Islam zal altijd hetzelfde blijven, omdat de kern c.q. de essentie van deze religie elke innovatie in de geloofsleer verbiedt zodat de Islam niet hetzelfde zal overkomen als de vervalste Godsdiensten. Tevens is het onmogelijk om boeken weg te polderen, De Koran zal altijd hetzelfde blijvenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef TheMarco het volgende:
[..]
ja dat kunnen we wel hier in Nederland, polderen
![]()
Voorlopig slaan aanhangers van Islam variant A nog graag aanhangers van Islam variant B de hersens in. Sjiieten en Soennieten bijvoorbeeld kunnen elkaar niet luchten of zien. Da's het leuke van geloof he, ze denken allemaal dat ze gelijk hebben en gebruiken dezelfde geschriften als bewijs om hun gelijk hiervoor te halen (niet alleen de Islam maar elk geloof).quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe van de Islam, het is ultra conservatief, de Islam zal altijd hetzelfde blijven, omdat de kern c.q. de essentie van deze religie elke innovatie in de geloofsleer verbiedt zodat de Islam niet hetzelfde zal overkomen als de vervalste Godsdiensten. Tevens is het onmogelijk om boeken weg te polderen, De Koran zal altijd hetzelfde blijven²
Ja, daarom is er ook maar één enkele islam en zijn er geen fundamenteel onverenigbare stromingen binnen de islam.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe van de Islam, het is ultra conservatief, de Islam zal altijd hetzelfde blijven,
Dat geeft trouwens zelfs nog meer hoop. Wat is er tot zover gebeurd met elk systeem dat niet in staat was om zichzelf aan te passen? Juist, die zijn allemaal ingestort.quote:omdat de kern c.q. de essentie van deze religie elke innovatie in de geloofsleer verbiedt zodat de Islam niet hetzelfde zal overkomen als de vervalste Godsdiensten. Tevens is het onmogelijk om boeken weg te polderen, De Koran zal altijd hetzelfde blijven²
Vind je het niet raar dat een mening die 200 jaar geleden gold, nu nog steeds 100% toegepast moet worden en over 2000 jaar nog steeds?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe van de Islam, het is ultra conservatief, de Islam zal altijd hetzelfde blijven, omdat de kern c.q. de essentie van deze religie elke innovatie in de geloofsleer verbiedt zodat de Islam niet hetzelfde zal overkomen als de vervalste Godsdiensten. Tevens is het onmogelijk om boeken weg te polderen, De Koran zal altijd hetzelfde blijven²
nadelen in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik ook. Ik heb een Nederlandse vertaling besteld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:52 schreef TheMarco het volgende:
Ik zou ook wel es weten waar precies in de Koran de Sharia staat beschreven. Misschien aardig om dat even te quoten ofzo.
Ik ga hem trouwens binnenkort zelf eens lezen omdat het zinnig is om de mensen met hun eigen geschrift om de oren te kunnen slaan.
Waarom bestellen? Kijk hieronder man:quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ook. Ik heb een Nederlandse vertaling besteld.
God bestaat niet.. jawel dat staat geschreven..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ook. Ik heb een Nederlandse vertaling besteld.
Ah kijk perfect! Post je meteen even een linkje naar de passage waar de Sharia beschreven staat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom bestellen? Kijk hieronder man:
http://www.kuran.nl/²
wanneer ga je nou in op andermans argumenten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ik lees ook wel eens iets wat niet op Internet staat, manquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef Laton het volgende:
[..]
God bestaat niet.. jawel dat staat geschreven..
oh da;s heel toevallig..
Hou vooral die meningquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Als jij zo nodig bruin wil worden, waarom ga je dan naar het strand of naar "bruinwerk-thermen"? Ga naar een warm land, is beter joh. Die rare vergelijkingen en redeneringen ook altijd²
Teeuwen:quote:
Hans Teeuwenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Teeuwen:
Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.
Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".
En dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...
------------
Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind???
ALLAH!!!
Allah, met zijn dikke lul !!!
Dan heb je van die hysterische zandmensen die gaan heel hard zo van ALLAH, ALLAH!!!
Weet je jongen, doe eens rustig, doe eens rustig het is hier zo heet weet je wel , en dan van ALLAH ALLAH ALLAH njieuw poef ALLAH!!!!
En van die doodsbange zandvrouwtjes met die doeken om hun kop...
Vraagt de cameraploeg; ”Worden jullie onderdrukt???” “dat moet ik aan mijn man vragen.”
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
Dat is de cultuur van die mensen, zo leven ze nu eenmaal, daar moet je respect voor hebben.
Heb ik geen respect voor, ik vind het sukkels, sorry
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef luciano198 het volgende:
[..]
wanneer ga je nou in op andermans argumenten?
Ja vind je het gek, ze reageren op een post van mij, moet ik ook reageren op mijn eigen post?quote:Vervolgens reageert iedereen behalve jij, waarna je over totaal andere dingen gaat lullen...
R-E-A-G-E-E-R eens!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |