Bepaal jij dat of mensen mogen tongen in een besloten gelegenheid? Kijk je ook in hun slaapkamer?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waar? Ik verklaar alleen dat een homo-huwelijk van mij niet hoeft. Verder heb ik alleen gezegd dat er geen specifieke gay-bars hoeven te zijn. Je hoort elkaar niet in een kroeg af te kluiven, of je nou homo of hetero bent doet niet terzake. Ik bedoel je hoedt (en mag waarschijnlijk) toch niet mee te doen met een kusje (Kusje en niet reanimatiepoging). Volgens mij heb jij een halve regel uit een van mijn posts gelezen en baseerd daar een mening op?
re·li·gie (de ~ (v.), -giën/~s)quote:[..]
Bevestiging door ontkenning, atheisme en deisme zijn geen religies.... pak er even een dikke van dale bij zou ik zeggen, overtuiging kun je het noemen, maar religie neigt toch naar de aan- en niet afwezigheid van een oppperwezen.
Nee maar biologisch feit plijft dat kinderen het resultaat is van een heterosexuale geslachtsdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lazer nou es op met dat achterhaalde idee dat het huwelijk alleen voor kinderen is! Er zijn honderd andere redenen waarom je kan trouwen, hoor, en het huwelijk is ook helemaal niet nodig voor een stel dat kinderen wil.
Ja en als de natuur wilde dat wij konden vliegen hadden we wel vleugels gehad, de natuur had dat dan wel geregeld zoals bij vogels.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:
Nee maar biologisch feit plijft dat kinderen het resultaat is van een heterosexuale geslachtsdaad.
Als het de bedoeling was geweest dat tww mannen/vrouwen kinderen met elkaar konden krijgen had moedertje natuur dat vast wel geregeld coor mensen als bij de naaktslak
Man lazer toch op, dat heb ik nergens gezegd, het ging over gevoos in het openbaar ongeacht sexuele orientatiequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Bepaal jij dat of mensen mogen tongen in een besloten gelegenheid? Kijk je ook in hun slaapkamer?
Van mij hoeven dikke wijven in strakke leggings ook niet.Maar dat is nogal een bull-shit argument om het te verbieden.
Dat vind jij... zoals gezegd voel ikme niet echt betrokken bij een godsdienst/religie.quote:re·li·gie (de ~ (v.), -giën/~s)
1 godsdienst
gods·dienst (de ~ (m.))
1 geheel van de leerstellingen en plechtigheden van een volk of kerkgenootschap => geloof, geloofsovertuiging, religie
2 verering, aanbidding van God
Je mening over de zegening van het opperwezen over een huwelijk zegt al genoeg.![]()
Maar dat heeft absoluut geen sikkepit met het onderwerp te maken!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar biologisch feit plijft dat kinderen het resultaat is van een heterosexuale geslachtsdaad.
Als het de bedoeling was geweest dat tww mannen/vrouwen kinderen met elkaar konden krijgen had moedertje natuur dat vast wel geregeld coor mensen als bij de naaktslak
Niet in jouw belevingswereld natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat heeft absoluut geen sikkepit met het onderwerp te maken!
Leg eens uit wat een huwelijk direct met kinderen te maken heeft?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:17 schreef Monus het volgende:
[..]
Niet in jouw belevingswereld natuurlijk.
De natuur heeft er anders ook voor gezorgd dat mensen groepsdieren zijn en dat mensen ouderlijke gevoelens kunnen krijgen voor kinderen die niet van hen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het huwelijk geeft een beschermende omgeving voor kinderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leg eens uit wat een huwelijk direct met kinderen te maken heeft?
Come on, make my day![]()
![]()
Dat een huwelijk goed is voor kinderen betwist ik niet. Ik zie echter niet in waarom het huwelijk exclusief voor kinderen zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:47 schreef Monus het volgende:
[..]
Het huwelijk geeft een beschermende omgeving voor kinderen.
Dat beweer ik ook niet, maar het heeft er zeker wel mee te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat een huwelijk goed is voor kinderen betwist ik niet. Ik zie echter niet in waarom het huwelijk exclusief voor kinderen zou moeten zijn.
Hooguit voor sommige mensen. Veel mensen trouwen en krijgen geen kinderen, of kunnen zelfs geen kinderen krijgen. Het is derhalve een irreele basis om homoseksuelen uit te sluiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:51 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar het heeft er zeker wel mee te maken.
Haal 'sommige mensen' maar weg. Voor het grootste deel van de wereld is het huwelijk een instituut om kinderen in op te groeien en een hetero aangelegenheid. Daardoor moeten de homos een reele reden geven om zich aan te sluiten en niet andersom. Een samenlevings contract is gerechtelijk vrijwel hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hooguit voor sommige mensen. Veel mensen trouwen en krijgen geen kinderen, of kunnen zelfs geen kinderen krijgen. Het is derhalve een irreele basis om homoseksuelen uit te sluiten.
Een samenlevingscontract is niet hetzelfde, anders zouden het geen twee verschillende zaken zijn. De stelling is dat er flink wat hetero's zijn die het huwelijk ook niet (en zeker niet primair) voor kinderen zien. Als je dat als een basis beschouwt, zul je dus het criterium of iemand kinderen wil opvoeden moeten hanteren, en niet de geaardheid van iemand. Dit temeer omdat homoseksuelen prima in staat zijn om kinderen op te voeden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:10 schreef Monus het volgende:
[..]
Haal 'sommige mensen' maar weg. Voor het grootste deel van de wereld is het huwelijk een instituut om kinderen in op te groeien en een hetero aangelegenheid. Daardoor moeten de homos een reele reden geven om zich aan te sluiten en niet andersom. Een samenlevings contract is gerechtelijk vrijwel hetzelfde.
Een samenlevingscontract is vrijwel hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is niet hetzelfde, anders zouden het geen twee verschillende zaken zijn. De stelling is dat er flink wat hetero's zijn die het huwelijk ook niet (en zeker niet primair) voor kinderen zien. Als je dat als een basis beschouwt, zul je dus het criterium of iemand kinderen wil opvoeden moeten hanteren, en niet de geaardheid van iemand. Dit temeer omdat homoseksuelen prima in staat zijn om kinderen op te voeden.
quote:Daardoor moeten de homos een reele reden geven om zich aan te sluiten en niet andersom.
Het zou dan echter op je weg liggen om ook voor hetero's dezelfde criteria te stellen. Het blijft anders een vorm van onderscheid maken op basis van geaardheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef Monus het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is vrijwel hetzelfde.
[..]
En ik kan dat onderscheid maken er niet in zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou dan echter op je weg liggen om ook voor hetero's dezelfde criteria te stellen. Het blijft anders een vorm van onderscheid maken op basis van geaardheid.
Dan ben je blind.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:34 schreef Monus het volgende:
[..]
En ik kan dat onderscheid maken er niet zien.
Ze mogen nog steeds trouwen van mij, maar dat terzijde
Ik zal het proberen samen te vatten. Je zegt, danwel erkent:quote:
Gevoelens krijgen is 1 ...of het een goed idee is nog meer kinderen op de wereld te zetten door bv draagmoederschap daar homo's nu dus ook adoptierecht hebben is iets heel anders?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Lilils het volgende:
[..]
De natuur heeft er anders ook voor gezorgd dat mensen groepsdieren zijn en dat mensen ouderlijke gevoelens kunnen krijgen voor kinderen die niet van hen zijn.
Canada:![]()
![]()
![]()
Hoe kun je geen onderscheid maken met iets dat ANDERS IS.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou dan echter op je weg liggen om ook voor hetero's dezelfde criteria te stellen. Het blijft anders een vorm van onderscheid maken op basis van geaardheid.
Ik zeg niet dat homos zich moeten verantwoorden als ze een huwelijk willen afsluiten, ik vraag me af waar hun de wettelijke basis voor dat recht vandaan halen. De wet kan op verschilende manieren geinterpreteerd worden en dat zal jij ook wel weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
Ik zal het proberen samen te vatten. Je zegt, danwel erkent:
1) Het huwelijk is bedoeld om kinderen veilig op te laten groeien
2) Er zijn hetero's die geen kinderen willen laten opgroeien
3) Voor homo's geldt net zo goed dat zij of kinderen willen laten opgroeien, of niet
Het verschil dat je maakt is dat hetero's zich niet hoeven te verantwoorden voor hun motivatie om het huwelijk te sluiten, en homo's moeten zich wel verantwoorden.
En dat geloof ik niet.quote:Als je niet ziet dat er hier geen sprake is van gelijkheid, dan mis je een logisch inzicht, en valt er niet meer tegen op te beredeneren.
Een paar wettelijke redenen:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat homos zich moeten verantwoorden als ze een huwelijk willen afsluiten, ik vraag me af waar hun de wettelijke basis voor dat recht vandaan halen. De wet kan op verschilende manieren geinterpreteerd worden en dat zal jij ook wel weten.
Voor mij is het erg simpel...
man houd van vrouw en willen trouwen.
man houd van man en willen trouwen.
vrouw houd van vrouw en willen trouwen.
Maar dat is een gevoelsmatige reden,... Alicey. En geen wettelijke. Ik begrijp de gevoelsmatige reden heel goed en dat zal voor mij al reden genoeg zijn. In dat geval vind ik dat de mensen van het land er over mogen beslissen. In spanje was de meerderheid voor een homo huwelijk en dan vindt ik het normaal dat hun het ook krijgen. Als andere landen tegen het homohuwelijk zijn dan is dat hun recht om het te weigeren.
[..]
En dat geloof ik niet.
Ik had het over...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar wettelijke redenen:
erfrecht
alimentatie
ziekenbezoek
machtigingen
Moet ik doorgaan?
Oh., welke wet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:26 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik had het over...
"waar hun [de homos] de wettelijke basis voor dat recht [het huwelijk] vandaan halen".
Of met andere woorden...
Volgens welke wetten denken homos aanspraak te kunnen maken op het huwelijk.
Wat jij noemt zijn zaken die op een andere manier ook geregelt kan worden en heeft niks met het huwelijk te maken.
Bedoel je deze... die bevat wel iets meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh., welke wet.
Wat dacht je van de grondwet? Specifiek artikel 1, geen discriminatie op basis van geslacht.
Het op grond van 'geslacht' heeft te maken dat er wettelijk geen verschil is tussen een man en een vrouw. Dit heeft niks te maken met iemands geaardheid. Je kunt je nog beroepen op de grond "op welke grond dan ook" maar dan heb je nog altijd het het feit dat het ook gaat over "in gelijke gevallen gelijk behandeld", en een homo is een ander geval dan een hetero. Het is dan ook geen discriminatie wanneer homos niet met elkaar mogen trouwen.quote:Artikel 1 Grondwet
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
je hebt geen idee hoe dat voelt dat dat door een ander die het niet is bepaald wordtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Monus het volgende:
Gevoelsmatig mogen homo trouwen van mij, wonderer... Maar of ze daar wettelijk het recht toe hebben ben ik niet zo zeker van
Bijna iedereen kent het gevoel dat belangrijke zaken door anderen worden bepaald terwijl die ander niet in die situatie is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:55 schreef Prego het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe dat voelt dat dat door een ander die het niet is bepaald wordt
Waarom is een homo een ander geval dan een hetero? En je HOEFT helemaal geen homo te zijn om met iemand van hetzelfde geslacht te trouwen... een homo kan tenslotte prima met een vrouw trouwen, niemand houdt hem tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Bedoel je deze... die bevat wel iets meer.
[..]
Het op grond van 'geslacht' heeft te maken dat er wettelijk geen verschil is tussen een man en een vrouw. Dit heeft niks te maken met iemands geaardheid. Je kunt je nog beroepen op de grond "op welke grond dan ook" maar dan heb je nog altijd het het feit dat het ook gaat over "in gelijke gevallen gelijk behandeld", en een homo is een ander geval dan een hetero. Het is dan ook geen discriminatie wanneer homos niet met elkaar mogen trouwen.
Gevoelsmatig mogen homo trouwen van mij, wonderer... Maar of ze daar wettelijk het recht toe hebben ben ik niet zo zeker van
En daar heb je een heel goed punt. Het is eigenlijk heel dubbel allemaal en het is net hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef wonderer het volgende:
Waarom is een homo een ander geval dan een hetero? En je HOEFT helemaal geen homo te zijn om met iemand van hetzelfde geslacht te trouwen... een homo kan tenslotte prima met een vrouw trouwen, niemand houdt hem tegen.
De enige reden dat ik niet met een vrouw mag trouwen, is omdat ik vrouw ben. Als ik me laat ombouwen en me wettelijk man mag noemen, kan het ineens wel. De enige reden is het geslacht en geslacht mag geen belemmering zijn om een wettelijke en/of gevoelsmatige verbintenis aan te gaan.
Familiedramaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:47 schreef Monus het volgende:
Het huwelijk geeft een beschermende omgeving voor kinderen.
De wet verbindt geen reden aan een huwelijk. De wettekst gaat uit dat de mogelijkheid om te huwen bestaat voor twee natuurlijke personen die dit willen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat homos zich moeten verantwoorden als ze een huwelijk willen afsluiten, ik vraag me af waar hun de wettelijke basis voor dat recht vandaan halen. De wet kan op verschilende manieren geinterpreteerd worden en dat zal jij ook wel weten.
Voor mij is het erg simpel...
man houd van vrouw en willen trouwen.
man houd van man en willen trouwen.
vrouw houd van vrouw en willen trouwen.
Maar dat is een gevoelsmatige reden,... Alicey. En geen wettelijke. Ik begrijp de gevoelsmatige reden heel goed en dat zal voor mij al reden genoeg zijn. In dat geval vind ik dat de mensen van het land er over mogen beslissen. In spanje was de meerderheid voor een homo huwelijk en dan vindt ik het normaal dat hun het ook krijgen. Als andere landen tegen het homohuwelijk zijn dan is dat hun recht om het te weigeren.
[..]
En dat geloof ik niet.
Dat is nu het geval in nederland, maar niet voordat het homo huwelijk was goedgekeurd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
De wet verbindt geen reden aan een huwelijk. De wettekst gaat uit dat de mogelijkheid om te huwen bestaat voor twee natuurlijke personen die dit willen.
Ook daarvoor was dit het geval. Door het homohuwelijk is er slechts "van gelijk of verschillend geslacht" toegevoegd aan de oorspronkelijke tekst.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is nu het geval in nederland, maar niet voordat het homo huwelijk was goedgekeurd.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook daarvoor was dit het geval. Door het homohuwelijk is er slechts "van gelijk of verschillend geslacht" toegevoegd aan de oorspronkelijke tekst.
je hebt het anders over uitgaansgelegenheden hoor:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Man lazer toch op, dat heb ik nergens gezegd, het ging over gevoos in het openbaar ongeacht sexuele orientatie
Eerst zeg je dat ik het even moet opzoeken in de vandale en als dat je ongelijk aantoont vind je het ineens een slecht woordenboek. Jij bent wel een grappig mannetje zeg.quote:[..]
Dat vind jij... zoals gezegd voel ikme niet echt betrokken bij een godsdienst/religie.
Omdat ik het met door bepaalde "door mensen geinterpreteerde"/meselijke regeltjes niet eens ben of doordat die door de tijd achterhaald zijn.
Dat ik inopperwezen geloof zegt voor jpou al genoeg ? Dat begrijp ik even niet, zal wel zijn doordat je onder mijn niveau zit, je hebt namelijk geen post correct gelezen, en quote een slecht woordenboek.... Wat een bijdrage aan de discussie![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarna er wel zorg gedragen werd voor die ongetrouwde vrouw
De bijbel heeft het ook over veelwijverij..
Waar heb je in de bijbel homosexuele huwelijken
Je bent het hier aan het omdraaien
Je hoeft niet te trouwen.... dat moet je zelf weten..... maar als je trouwt is het iets tussen man en vrouw
nix mis mee
Hierbij een korte samenvatting uit verschillende amerikaanse onderzoeken naar het wel en wee van kinderen met homo-ouders :quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag daar er volgens mij geen echte ervaring mee is.
Het zal natuurlijk ook minder handig geweest zijn om de conclusie te qoutenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:17 schreef Pokkehontas het volgende:
Hierbij een korte samenvatting uit verschillende amerikaanse onderzoeken naar het wel en wee van kinderen met homo-ouders :
Summary
Overall, then, results of research to date suggest that children of lesbian and gay parents have normal relationships with peers and that their relationships with adults of both sexes are also satisfactory. The picture of lesbian mothers' children that emerges from results of existing research is thus one of general engagement in social life with peers, with fathers, and with mothers' adult friends--both male and female, both heterosexual and homosexual. Studies in this area to date are few, and the data emerging from them are sketchy. On the basis of existing research findings, however, fears about children of lesbians and gay men being sexually abused by adults, ostracized by peers, or isolated in single-sex lesbian or gay communities are unfounded.
En de link: http://www.apa.org/pi/parent.html
Ik ben trouwens ook niet bang dat de homo de kinderen gaan misbruiken of dat de kinderen in een isolement raken waar ze alleen homos kennen. Ik ben eerder bang dat de kinderen daar behoorlijk mee geplaagd kunnen worden op school.quote:Conclusion
In summary, there is no evidence to suggest that lesbians and gay men are unfit to be parents or that psychosocial development among children of gay men or lesbians is compromised in any respect relative to that among offspring of heterosexual parents. Not a single study has found children of gay or lesbian parents to be disadvantaged in any significant respect relative to children of heterosexual parents. Indeed, the evidence to date suggests that home environments provided by gay and lesbian parents are as likely as those provided by heterosexual parents to support and enable children's psychosocial growth.
It should be acknowledged that research on lesbian and gay parents and their children is still very new and relatively scarce. Less is known about children of gay fathers than about children of lesbian mothers. Little is known about development of the offspring of gay or lesbian parents during adolescence or adulthood. Sources of heterogeneity have yet to be systematically investigated. Longitudinal studies that follow lesbian and gay families over time are badly needed.
Kinderen worden toch wel geplaagd. Het wordt heus niet erger of minder erg als hun ouders ook nog eens homo zijn. Misschien zelfs integendeel, omdat hun ouders weten hoe het is om beschimpt en gepest te worden en hun kinderen dus weerbaarder kunnen opvoeden.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:54 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook niet bang dat de homo de kinderen gaan misbruiken of dat de kinderen in een isolement raken waar ze alleen homos kennen. Ik ben eerder bang dat de kinderen daar behoorlijk mee geplaagd kunnen worden op school.
Je hebt natuurlijk ook het grote probleem van mishandeling van homos onderling. Dat moet natuurlijk ook niet onderschat worden.
Domestic Violence in Gay and Lesbian Couples
beetje eenkennig aangezien dit helaas ook bij heterostellen veel voorkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 12:54 schreef Monus het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het grote probleem van mishandeling van homos onderling. Dat moet natuurlijk ook niet onderschat worden.
Domestic Violence in Gay and Lesbian Couples
*kuch* *kuch*quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef Prego het volgende:
[..]
beetje eenkennig aangezien dit helaas bij heterohomostellen veel voorkomt
Dames als dadersquote:Over de omvang van dit 'onderlinge geweld' kan niemand met zekerheid spreken, maar af en toe schemert er iets door. Zo gaven in een Nederlands onderzoek uit 1989 naar conflicthantering door lesbische vrouwen 7 van de 23 respondenten op dat zij wel eens fysiek geweld hadden gebruikt in hun relatie. (5)Diana van Oort, die in de periode 1989-1993 een onderzoek uitvoerde naar de omvang van geweld tegen lesbische en biseksuele vrouwen en meisjes, heeft in haar vragenlijst een onderdeel opgenomen waarin ze expliciet informeerde naar ervaringen met zulk 'onderling' geweld. Ze noemde het aantal respondenten dat te maken heeft gehad met geweld binnen een lesbische relatie 'verrassend hoog'. Van de 1084 vrouwen die de vragen op dit punt beantwoordden, hadden 386 vrouwen te maken gehad met diverse vormen van geweld binnen een relatie: 74.9% met verbale intimidatie, 21.6% met fysiek geweld en 3.5% met seksueel misbruik. In ruim 40% van de gevallen strekte dit geweld zich uit over een periode langer dan een jaar. Ook daders meldden zich in dit onderzoek: van de 1084 respondenten zeiden 336 geweld te hebben gebruikt in hun relatie: 66.6% intimidatie, 31.1% fysiek geweld en 2.2% seksueel misbruik.
Dat heeft heel veel met adoptatie te maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:02 schreef wonderer het volgende:
En domestic violence, wat heeft dat met het huwelijk adoptatie te maken?
wat weet jij daar nou weer van? gebazeerd op enkel een internet artikel?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef Monus het volgende:
[..]
*kuch* *kuch*
Mishandeling binnen een homo relatie is heel normaal.![]()
En er rust ook nog een groot taboe op.![]()
Daar stond eerst:quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef Prego het volgende:
beetje eenkennig aangezien dit helaas ook bij heterostellen veel voorkomt
Adoptie.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:46 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat heeft heel veel met adoptatie te maken.
Genoeg landen waar je een kind heel gemakkelijk meekrijgt. Een kind adopteren is niet zo moeilijk als je echt wil.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Adoptie.
En dan snap ik nog het verband niet. Een gezin wordt gescreend voor ze een kind mogen adopteren, of het nou een hetero- of een homostel is.
Als je echt wil zal het met die mishandeling ook wel meevallen, want het is toch iets dat je samen doet. En dan nog, zou dat een argument moeten zijn om adoptie voor homo's niet toe te staan?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:42 schreef Monus het volgende:
[..]
Genoeg landen waar je een kind heel gemakkelijk meekrijgt. Een kind adopteren is niet zo moeilijk als je echt wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |