Ik heb een hekel aan mensen die in hun string in het openbaar paraderen en demonstratief op straat staan te zoenen om te schockeren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb geen hekel aan homo's. Ik heb een hekel aan van die extroverte homo's die in hun string door Amsterdam paraderen en demonstratief op straat staan te zoenen om te schokkeren.
Idd helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die in hun string in het openbaar paraderen en demonstratief op straat staan te zoenen om te schockeren.
Kunnen bieden.... fysiek is het onmohgenlijk dat twee mannen of twee vrouwen bij elkaar een kind verwekken. Dus het eerder aangehaalde "moetje" zit er niet in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Je zegt dat het doel van het huwelijk is om kinderen een veilige stabiele educerende omgeving te kunnen bieden en je zegt dat homo's kinderen dat kunnen bieden. Toch wil je niet dat homo's kunnen trouwen. Dat vind ik vreemd.
Echt niet, desirebaardje, je moet eens wat vaker naar het strand.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:16 schreef desiredbard het volgende:
Idd helemaal mee eens
Helaas pokkehontje past die omschrijving allen bij homo's gedurende de gay-parade
Gelukkig is onze wet niet "gevoelsmatig".quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef desiredbard het volgende:
Rechtsgeldig zijn ze hetzelfde gevoelsmatig niet
Zie pag. 2 van dit topic.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef desiredbard het volgende:
Vraagje ben jij lesbisch/bi-sex en heb ji een partner van hetzelfde geslacht?
Zo ja op beide... getrouwd of samenlevingscontract, wat is voor jou het verschil?
Goede reden om dus niet naar het strand te gaan. Er is in mijn optiek niets smeriger dan 2 ruwe mannen die sensual stuff doen met elkaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Echt niet, desirebaardje, je moet eens wat vaker naar het strand.
Nog even voor BSB en de rest van de achterste rij: het gaat nu over kleffende hetero's.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
reden om dus niet naar het strand te gaan. Er is in mijn optiek niets smeriger dan 2 ruwe mannen die sensual stuff doen met elkaar
In Spanje ook ja heb ik gehoordquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef schatje het volgende:
Niet alleen in Canada, maar nu ook in Spanje.
Een achtergebleven rijmpiet??quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
In Spanje ook ja heb ik gehoord
Is het parlement eindelijk akkoord
Ook daar nu mogen mannen samen
Trouwen zonder Spaanse dame
Schat daar is het hier te koud voor (bovendien dacht ik dat het string op straat was)quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Echt niet, desirebaardje, je moet eens wat vaker naar het strand.
Schat?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Schat daar is het hier te koud voor (bovendien dacht ik dat het string op straat was)
Zoals al gezegd je gaat niet in het openbaar vosen...maar jij hebt mijn vraag aangaande jouw eventuale relatievorm nog niet beantwoord. (Als je dat niet wil moet je dat zeggen hoor)
Mijn vrienden hier zien geen verschil in samenlevingscontract en huwelijk....zie jij dat wel? Trouwen met zijn drieen is toch veel leuker;)
Zeg banshee jij hebt iets twee ruwe kerels met elkaar, maar wat zijn jouw gedachten op twee zachte sexy dames al dan niet topless op het strand?![]()
Volgen mij ben je wel stiekem een beetje een kastnicht
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
In Spanje ook ja heb ik gehoord
Is het parlement eindelijk akkoord
Ook daar nu mogen mannen samen
Trouwen zonder Spaanse dame
Het blijftquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef desiredbard het volgende:
Beantwoord mijn vraag nog niet, was overigens lief en als compliment, en dus niet kleinerend bedoeld
Zeg BansheeBoy jij jonge blaagquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Nederland, het schizofrene land
Waar men achteloos watertand
Zonder slag of stoot voert men in
de wetten die toestaan het homogewin
Wanneer ziet men in dat
dit niet hoort, blad
²
Ik zie niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:52 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Het blijft![]()
Nogmaals: zie pag. 2 van dit topic, of heb je daar niet genoeg aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |